۸۰۷۳۹۹
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

قانون پایستگی برانکو در تیم پرسپولیس

ایرج عرب، چهارمین مدیری است که برانکو در دوران حضورش در پرسپولیس می بیند.

ورزش سه: ایرج عرب رییس سابق حراست وزارت ورزش، به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شد تا فعلا در غیاب حمیدرضا گرشاسبی کارهای مدیریتی باشگاه پرسپولیس را انجام دهد. البته مشخص نیست عمر مدیریت جدید سرخ ها چقدر باشد اما به هر حال او روز چهارشنبه به عنوان مدیر راهی تمرین سرخ ها شد و عکسی به یادگار با سرمربی تیم پرسپولیس نیز انداخت.

عرب، چهارمین مدیری است که برانکو در تیم پرسپولیس تجربه می کند. ایوانکوویچ در بهار ۹۴ با محمدحسین نژادفلاح به پرسپولیس آمد. نژاد فلاح که عضو مجلس نیز بود، در ترکیه قرارداد یک و نیم ساله را با برانکو امضا کرد تا کار پروفسور و پرسپولیس آغاز شود. برانکو ۱۹ فروردین به ایران آمد و اولین صحبت هایش را اینطور انجام داد: من می دانم پرسپولیس دقیقا یعنی چه. اینجا یک ارتش ۳۰ میلیونی است که ۳۰ میلیون سرمربی دارد.

نژاد فلاح که برانکو را به ایران بازگردانده بود، خیلی زود باشگاه پرسپولیس را ترک کرد و علی اکبر طاهری جای او را گرفت. طاهری و برانکو تعامل خوبی باهم داشتند و دو و نیم فصل موفق را باهم سپری کردند. طاهری قرارداد جدیدی را در میانه های لیگ پانزدهم با برانکو امضا کرد تا پروفسور برای دو فصل دیگر در پرسپولیس بماند.

قانون پایستگی برانکو در تیم پرسپولیس

قراردادی که برانکو و طاهری امضا کردند تا پایان لیگ هفدهم بود اما مدیر کوتاه قامت و پرسروصدای پرسپولیس چند ماه مانده به اتمام لیگ هفدهم برکنار شد و گرشاسبی جای او را گرفت. گرشاسبی هم پس از نشستن روی صندلی مدیریت، تصمیم به تمدید با پرافتخارترین سرمربی خارجی باشگاه گرفت؛

مربی موفق پرسپولیس بار دیگر با قرمزها به توافق رسید و طبق قرارداد جدید قرار شد تا پایان لیگ نوزدهم در پرسپولیس بماند اما عمر مدیریت گرشاسبی حتی به یک سال هم نرسید تا برانکو در آستانه چهار سالگی حضورش در پرسپولیس، چهارمین مدیر را هم بر خود ببیند.

قانون پایستگی برانکو در تیم پرسپولیس

حالا هواداران پرسپولیس بار دیگر انتظار دارند قرارداد سرمربی جدید تیمشان برای سومین بار تمدید شود. تمدید قرارداد دو ساله یا بیشتر، برانکو را می تواند به پرسابقه ترین مربی تاریخ پرسپولیس تبدیل کند چرا که حتی سلطان سرخ ها یعنی علی پروین هم نتوانسته به صورت متوالی ۷ سال در پرسپولیس بماند و بدون شک برانکو شایستگی این عنوان را دارد.

قانون پایستگی برانکو در تیم پرسپولیس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      با دوپینگ کردن میتوان تا سالهای سال ماندگار ماند.. نه به کروات دوپینگی

      پاسخ ها

      • مهدی

        کیسه که سرآمد دوپینگ نمونه اش فرناز جونتوندیگه زر زر نکنید

    • آبی دل

      شانس آوردتو دولت روحانی به لنگ اومد وگرنه به سرنوشت ژوزه ودنیزلی وخیلیهای دیگه دچارمیشد ...اما دولت تدبیربرای لنگ تا التماس رئیس جمهوربه همتای ترکش هم پیش رفت آنهم درجهت رشد واعتلای لنگ ...احتمالا بااتمام دوره ریاست این فرد کلیدنساز کار برانکو هم تمام خواهدشد چون امدادهای غیبی تمام میشود ...بلازوویچ قدیما گفته بود که برانکو هیچوقت سرمربی خوبی نمیشود ولی شیاد خوبی شد چون بافرهنگ ایرانیان آشنایی داشت روش خرکردن هواداران لنگ را کاملا بلد بود آنهم مسخره کردن سرورش بود درست مانند یه هوادار بی سوادو دوآتیشه دنبال هوچی گری وعوام فریبی هست بالاخره ماه ازپشت ابر بیرون خواهدآمد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سرت با این استدلال هات.!
        حالا جوابت رو بشنو!
        اگه اینطوری که تو میگی باشه، دولت کلید ساز حداقل تو این یه مورد کارش رو به نحو احسن انجام داده و آن همانا زدن پوز خودبزرگ‌بینی هایی امثال تو جوجه دو روزه است! بسوزید که از سوزش شماها است که عشق و حال ما صد چندان میشه. خخخخخخخخخخ
        ضمناً مسلما هر موفقیتی یک دوره ای داره و یه روزی تموم میشه. همون طور که دوره سپاهان و استقلال تموم شد و حالا دوره پرسپولیسه (((: . ولی این سوزی که شما ها الان دارید، قبلاً سابقه نداشته و همینه که ماها رو اینقدر سرمست کرده (((:

    • بدون نام

      خدا رو شکر انشاالله تیم آبی هم به ثبات برسد واگر اجازه دهند این دو تیم بابیشترین طرفدار خصوصی شوند

    • بدون نام

      انشاالله که تمدید کنه برانکو

    • بدون نام

      برانکو عشقه

    • کیا

      پرسپولیس رو عشق است

    • محمد

      پورفسور تویی بقیه ادای تو رو هم نمی تونن دربیارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج