۸۰۷۶۶۳
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

سردار حاجی‌زاده:تحریم هیچگاه برداشته نخواهد شد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: همانگونه که در حوزه تسلیحاتی به ویژه در عرصه موشک، توانستیم تحریم‌ها را بی خاصیت کنیم، در حوزه‌های اقتصادی نیز باید با عمل تکلیف مدارانه و هدفمند به این مهم دست یابیم.

سپاه نیوز: جمعی از برگزیدگان آزمون سراسری سال ۹۷ و نخبگان دانشگاهی، امروز( پنجشنبه ۲۱ آذر) با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه با سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده دیدار و در فضایی صمیمی به بیان دیدگاه‌ها و سوالات خود پرداختند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، از آنان به عنوان نخبگان و برگزیدگان جامعه که در راه حفظ و اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و امنیت و آسایش ملت ایران از جان گذشتگی کردند یاد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت و رشادت‌های جوانان غیور ایران اسلامی است که با جانفشانی های بسیار، این امانت امروز به ما سپرده شده است و ما نیز باید رسالتی که بر دوش داریم را به بهترین نحو انجام دهیم.

وی افزود: نسل اول انقلاب ایثارگرانه به تکلیف خود عمل کردند و با پشت سر گذاشتن چالش های مختلف، آزادی و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آوردند؛ جوانان و نخبگان جامعه نیز باید ادامه دهنده این راه و مسیر عزت بخش بوده و همه ما باید تلاش کنیم تا ایران اسلامی را از گزند توطئه‌های دشمنان واکسینه کرده و به نقطه قابل اتکایی در تمامی عرصه ها برسانیم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان هیچگاه برداشته نخواهد شد و باید آنها را بی خاصیت کنیم، گفت: همانگونه که در حوزه تسلیحاتی به ویژه در عرصه موشکی برغم تحریم های شدید توانستیم با تلاش شبانه روزی تحریم‌ها را به فرصت مبدل و آنان را بی خاصیت کنیم در حوزه‌های اقتصادی نیز باید با عمل تکلیف مدارانه و هدفمند به این مهم دست یابیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه با بیان اینکه سرریز دستاوردها و فعالیت های نظامی در بخش های غیر نظامی قابل استفاده است، اظهار داشت: به فضل الهی امروز در لبه تکنولوژی در عرصه های موشکی، پهپاد، رادار و... قرارداریم ؛ این توانمندی ها با اخلاص و پشتکارجوانان غیور ایران اسلامی در سایه ایمان و اتکا به خدا به دست آمده است؛ امروز در حوزه موشکی دشمنان اراده ای ندارند و به مدد باور توان و پتانسیل داخلی خودکفا هستیم که می بایست به سایر حوزه‌ها نیز تعمیم یابد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی هوافضای سپاه ارتباط موثری را با نخبگان وجامعه علمی و دانشگاهی برقرار کرده است، تصریح کرد: ارتباط نیروی هوافضای سپاه با جامعه دانشگاهی و نخبگان مراکز علمی از طریق «قرارگاه نوآوری شهید طهرانی مقدم» برقرار بوده و این قرارگاه پل ارتباطی ما با مراکز دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان است که با ایجاد یک شبکه پویا با جامعه دانشگاهی ارتباط دارد.

سردار حاجی زاده در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن به ضعیف‌ترین خاکریز ما که حوزه اقتصادی است هجوم آورده و بخشی از مشکلاتی که امروز در این حوزه شاهدیم، ناشی از برنامه‌ریزی و تشکیل قرارگاه های عملیاتی در آن سوی مرزها برای ضربه زدن به نظام اسلامی و سلب آسایش از ملت ایران است که با بهره گیری بهینه از ظرفیت عظیم نسل جوان نخبه و پرشور ایران اسلامی می توان نواقص و کاستی ها را رفع و از مشکلات عبور کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان با تاکید بر اینکه با اعتماد و باور توانمندی جوانان مشکل حل نشدنی در کشور باقی نخواهد ماند، گفت: نیازهای کشور بسیار زیاد و حوزه‌های کاری نیز فراوان است، ظرفیت نخبگان باید برای رفع مشکلات در تمامی حوزه‌ها مجدانه و مجاهدانه به عرصه بیایند تا با سربلندی و اقتدار از موانع پیش رو عبور کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی استعفابه خاطرفریب ودروغ

    • بدون نام

      روحانی استعفابه خاطرفریب ودروغ

    • علی

      سردار موفقیت جنابعالی وهمکاران محترم آروزی قلبی هر ایرانی می باشد،واینکہ دشمنان از گزینه نظامی روی میز به فشاراقتصادی روی میز روی آورده اند نشان از تلاشهای بی وقفه جنابعالی وهمکاران دلسوز شماست ک اقتداررا به ملت ایران به ارمغان آوردید وازاین بابت خوشحالیم، واما کاش دیگر مسئولان هم دراین 40سال به جای پرکردن حسابهای خود به فکرخودکفایی بودند که،حال دشمن رو ںقطه ضعف کشور دست نمی زاشت وزندگی مردم با گرانے هزار مشکل برخورد کند،ایشاا. .دیگرمسئولاناز جنابعالی درس بگیرند ک ایران عزیزمان به عظمت خود برسد.

    • بدون نام

      چرا یه زمانی برداشته میشه.زمانی ک بریم زیر سایه آمریکا.

    • عباس

      چرا؟؟؟؟

    • بدون نام

      اینوبه روحانی ودولتش بگوکه زرت زرت میرتواروپاوغرب معاهده امضامیکنه ومستعمراروپامیش وبه ضررایران وایرانی برجام ۲۰۳۰معاهده کودکان سازمان ملل ..‌

    • بدون نام

      تحریم ، برای مردم فلک زده آب نداره ، ولی برای یه عده ای حسابی نون داره

    • غلامرصا صالحی نسب روحیپور

      امروز در مکانهایی پنهانی برنامه های تفرق ونفاق جنگ روانی شایع پراکنی دروغ سعی مکنند مردم از هم جدا کنند وحدت کلمه چه زیباست هم دلی بین مردم و مسولین .ماخود یوسف داشتیم نمی دانستیم .قوی دست صعیف را بگیرد نخورد زمین

    • غلامرصا صالحی نسب روحیپور

      خدا در تمامی صحنهای بحران وخطر های غیر پیش بینی فقط تو یاری نمودی اینده با امید تو محقق میگردد والسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج