جاباما
۸۰۸۱۵۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

انتقاد روزنامه دولت از حسام الدین آشنا

در چند روز گذشته مصاحبه حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری سوژه داغ و مناسبی بود برای برخی رسانه‌های منتقد دولت که القای اختلاف نظر در دولت را برجسته کنند.

ایران نوشت: در چند روز گذشته مصاحبه حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری سوژه داغ و مناسبی بود برای برخی رسانه‌های منتقد دولت که القای اختلاف نظر در دولت را برجسته کنند.

آشنا در آن مصاحبه مسائلی را در مورد برخی اعضای دولت و همچنین چهره‌های سیاسی طرفدار دولت بیان کرد که قاعدتاً طبیعی بود با واکنش آنها هم روبه‌رو شود. این وضعیت بخصوص در شرایطی که کابینه تمرکز اصلی خود را متوجه مواجهه با اعمال فشارهای خارجی و تدبیر برای حل مشکلات کرده است، هم می‌تواند برهم زننده این تمرکز باشد و هم به لحاظ سیاسی در حکم پاس گل دادن به رقبا و مخالفان داخلی باشد.

اگر چه دولت از طرح انتقادات ابایی ندارد و شخص رئیس جمهوری هم اخیراً در جلسه با وزیر و مدیران وزارت راه و شهرسازی توصیه‌ها و انتقادهایی را به مجموعه این وزارتخانه داشت، اما حساب این نقدها که به منزله شناسایی آسیب‌ها و ارائه راهکار برای حل آنهاست، جداست و نه تنها مضر نیست که مفید هم هست. اما در ضرورت پرداختن به برخی مسائل گاه شخصی که خیر و ثواب ملی در آن نیست، تردید است.

مضاف بر اینکه برخی انتقادها و حتی گلایه‌های اینچنینی را می‌توان رودر رو و با صراحت و شفافیت بیشتر بیان کرد بدون آنکه نیازی به رسانه‌ای شدن باشد. به هر روی جبهه منتقدان و حاشیه‌سازان دولت این روزها به اندازه کافی تحرک دارد که نیازی به گشودن جبهه‌ای در درون دولت و حامیان آن نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودشان هم میدانند که خیلی گند زدند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج