۸۰۸۶۵۲
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

حضور ترابی در پرسپولیس منتفی خواهد شد؟

در حالی صحبت از حضور مهدی ترابی در تیم پرسپولیس می‌شود که این باشگاه هنوز نتوانسته مبلغ مورد نیاز برای فسخ قرارداد این بازیکن با سایپا را بپردازد و در صورتی که این اتفاق امروز رخ ندهد، ترابی در سایپا ماندنی خواهد شد.

خبرگزاری فارس: مهدی ترابی بازیکن ملی پوش تیم فوتبال سایپا در ابتدای فصل پس از توافق با مسئولان باشگاه پرسپولیس به این باشگاه پیوست و قرار شد در نیم‌فصل دوم و زمانی که محرومیت باشگاه پرسپولیس از فصل نقل و انتقالات به اتمام برسد، ترابی هم به تیم پرسپولیس بپیوندد.

این در حالی است که با وجود رسیدن به نیم‌فصل و پایان محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات مسئولان این باشگاه هنوز نتوانسته‌اند مبلغ فسخ قرارداد ترابی را به باشگاه سایپا بپردازند.

مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن حدود ۵۰ میلیون تومان است اما مسئولان پرسپولیس که تا امروز فرصت دارند این مبلغ را بپردازند هنوز موفق به انجام این کار نشده‌اند.

اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس تا پایان امروز نتوانند این مبلغ را بپردازند طبق بندی که در قرارداد ترابی وجود دارد حضور او در پرسپولیس منتفی خواهد شد و این بازیکن باید در تیم سایپا بماند.

در این خصوص رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: تا جایی که من می‌دانم مشکل خاصی وجود ندارد و مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند که تا امروز این پول را پرداخت می‌کنند، اما تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است ولی فکر نمی‌کنم مشکلی در این خصوص وجود داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      نویسنده کیسه کش الکی جو سازی میکنی
      سوزش زیاده

      پاسخ ها

      • تاج کبیر

        چطوری نفهم؟

    • بدون نام

      موقه مشکلی وجود ندارد یعنی چرت نگو و ببند بازار دروغگوییت

    • بدون نام

      بابا این حرف ها چیه بازیکنی مثل ترابی که با پنجاه میلیون میره لنگ دیگه اون پول گول زنیه نه پول فسخ قرار داد آگه اون پول رو ندن هم ترابی رو بهشون میدن شما نگران نباش

      پاسخ ها

      • تاج کبیر

        لایک

    • ارتش سرخ

      شرافتان تازه خودمو دار میزنم از دست این مسئولین،یه روز خوش نداریم،این همه پول جابجا میشه ۵۰میلیون ندارن واریز کنن،واقعا متاسفم،متاسف،اگه شرافتان این اتفاق بیفته تا آخر عمرم بازی پرسپولیس نگاه نمی کنم.فقط بلدن اعصاب خورد کنند‌.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا زیاد خودتو ناراحت نکن

    • Iman

      پرسپولیس به لطف مسولین ازبالا بالایی آقای وزیر تاپایین پایینی ریس سازمان لیگ امسالم قهرمان میشه حیف از وقت که صرفه این فوتبال خیلی کثیف حدرش بدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج