اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۰۹۸۸
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

در ایران باید از قرص «ضد ادرار» استفاده کنید

به گردشگران خارجی که به ایران وارد می‌شوند می‌گویند بین شهرهای ایران قرص «ضد ادرار» مصرف کنید تا نخواهید از سرویس‌های بهداشتی بین راهی استفاده کنید!

خبرگزاری ایسنا: به گردشگران خارجی که به ایران وارد می‌شوند می‌گویند بین شهرهای ایران قرص «ضد ادرار» مصرف کنید تا نخواهید از سرویس‌های بهداشتی بین راهی استفاده کنید!

این بخشی از سخنان قائم‌مقام سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری در نخستین نشست رسانه‌ای‌اش بود که درباره‌ی کم بودن تعداد گردشگران خارجی فرهنگی در کشور سخن می‌گفت.

مهدی حجت با تأکید بر این‌که ایران در حوزه‌ی گردشگری سلامت و گردشگری زیارت موفقیت‌های زیادی داشته است اظهار کرد: سوال این است که چرا در این دو مورد گردشگری موفق بوده، اما در زمینه‌ی گردشگری فرهنگی موفقیت چندانی نداشته‌ایم.

جواب آن راحت است چون همه‌ی خدماتی را که برای این دو بخش از گردشگری در کشور نیاز است توانسته‌ایم به‌راحتی در اختیار گردشگران قرار دهیم، ولی در حوزه‌ی فرهنگ با وجود داشتن جذابیت‌های فرهنگی زیاد که می‌توان بدون اقرار گفت نیمی از جذابیت‌های گردشگری دنیا در ایران است هنوز نتوانسته‌ایم آن‌طور که شایسته است آن‌ها را معرفی کنیم.

وی با تأکید بر این‌که صنعت گردشگری در ایران به سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارد تا بتوان بعدها از آن بهره‌برداری کرد افزود: معرفی نادرست آثار تاریخی در موزه‌های کشور عاملی برای پایین آمدن تعداد گردشگران فرهنگی شده است.

او ادامه داد: به دولت اعلام کرده‌ام اگر قرار است از محل صنعت گردشگری پول درآوریم و شغل ایجاد کنیم نیاز داریم که فقط نوک دماغ‌مان را نبینیم؛ چند سال باید در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم تا پس از مدتی، جواب این سرمایه‌گذاری را ببینیم.

صنعت گردشگری مانند یک قنات است که آب دائم از آن جاری است. اکنون به یک مقنی برای کندن چاه قنات و کسی که آب برای قنات بیاورد نیاز داریم که تا چند سال آینده، آب جاری همیشگی از این قنات داشته باشیم.

حجت اظهار کرد: گردشگری روی شانه‌های مبارک میراث فرهنگی سوار شده است. امروز در گردشگری بوق را بر سر گشادش می‌زنیم. چیزی در سفره نداریم اما دائما همه را برای نشستن سر این سفره دعوت می‌کنیم. مجموعه‌ی گردشگری نخست یک سرمایه‌گذار خوب نیاز دارد تا بتواند این کلید را درون در بچرخاند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیما

      آی گل گفتید .ما که ایرانی هستیم جرات نمی کنیم به دستشویی های بین راهی نزدیک شویم .چون بو و آلودگی آنها از چند مترمانده به آنها انسان را قرص ضدادرار نخورده !!از دستشویی بی نیاز میکند .اونوقت جهانگردهای خارجی باشه پیشکش ....با این همه ادعای فرهنگ و تمدن از رعایت اصول اولیه بهداشت و رعایت بهداشت عمومی خبری نیست

    • محبوب

      واقعاوضعيت سرويس هاي بهداشتي در ايران اسفباره
      بعد از استفاده هم معلوم نيست چه بيماري وارد بدن افراد بشه
      مسوليين بايد به فكر اسايش مسافران باشن

    • س م ر ب

      یعنی اگه توریست خارجی نگه حرف هم وطنای خودمون ملاک نیست؟؟؟؟واقعا" که بیگانه پرستی هم حدی داره

      پاسخ ها

      • نیما

        چرا که ملاکه برادر یاخواهر عزیز....ولی کو گوش شنوا؟تازه همین بحث جهانگرد هم چندروزی مطرحه و بعد فراموش میشه...وقتی آثار تاریخی تبدیل به زباله دانی و محل مصرف موادمخدر و اعمال خلاف میشه ....کی به دستشویی اهمیت میده یا داده؟ولی هموطن عزیز یادت باشه که ما باید روی درآمدهای غیرنفتی سرمایه گذاری کنیم کشوری زیبا با طبیعت استثنایی و چهارفصل داریم و یک دنیا آثار باستانی که منبع جذب جهانگرد و درآمد ارزی میتونه باشه و اهمیت دادن به امکانات مورد نیاز آنها نه بیگانه پرستی که وطن پرستی است تا اقتصاد تک محصولی نداشته باشیم .موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج