جاباما
۸۱۰۵۲۸
۲۲ نظر
۵۰۰۸
۲۲ نظر
۵۰۰۸
پ

واکنش به پیشنهاد یارانه ۹۰۰ هزار تومانی

بهمنی گفت: بودجه و بودجه‌ریزی اصولا بر پایه درآمدها و هزینه‌هاست که باید در تطابق با هم باشد اگر ببینند از پس هزینه چیزی بر نمی‌آیند مسلم است که نمی‌تواند آن را اجرایی کند پس این نشدنی است.

خبرآنلاین: بهمنی گفت: بودجه و بودجه‌ریزی اصولا بر پایه درآمدها و هزینه‌هاست که باید در تطابق با هم باشد اگر ببینند از پس هزینه چیزی بر نمی‌آیند مسلم است که نمی‌تواند آن را اجرایی کند پس این نشدنی است.

محمود بهمنی رئیس بانک مرکزی دولت احمدی‌نژاد که سه سالی است ردای نمایندگی به تن کرده است در آستانه ارائه بودجه به مجلس درباره یارانه‌ها و پیشنهاد یارانه ۹۰۰هزار تومانی احمدی‌نژاد گفت: در بحث یارانه‌ها منتظر پیشنهاد دولت هستیم. از آنجایی که دولت باتوجه به منابع خود تصمیم می‌گیرد ممکن است ما بگوییم باید با توجه به افزایش تورم، یارانه‌ها نیز رشد پیدا کند اما نکته این است که باید ببینیم آیا دولت منابعی دارد که به این موضوع تخصیص دهد و بر اساس آن این افزایش صورت بگیرد.

طبیعی است چنانچه منابعی وجود نداشته باشد ما هم نمی‌توانیم افزایشی برای آن در نظر بگیریم. به عبارت دیگر مجلس نمی تواند افزایش یارانه‌ها را بدون درنظر گرفتن منابع دولت تصویب کند چون همه مصوباتی که بار مالی دارند باید دولت آنها را بپذیرد وگرنه تصویب آنها مغایر ماده ۷۵ آیین نامه داخلی مجلس می شود.

بهمنی در پاسخ به این سوال که احمدی‌نژاد پیشنهاد یارانه ۹۰۰ هزار تومان را داده است گفت: اصلا اینها را رها کنید. آنچه مهم است و تنها کسی که می‌تواند در این رابطه تصمیم‌گیری کند دولت است.

او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا اساسا چنین پیشنهادی امکان اجرایی شدن دارد یا خیر گفت: من فقط می‌گویم آنچه در این میان قابلیت اجرایی دارد پیشنهاداتی است که از سوی دولت مطرح می‌شود لذا درباره اظهاراتی که غیر از دولت مطرح می‌شود نمی‌توان نظر داد.

نماینده مردم ساوجبلاغ ادامه داد: بوجه و بودجه ریزی اصولا بر پایه درآمدها و هزینه‌هاست که باید در تطابق با هم باشد اگر ببینند از پس هزینه چیزی بر نمی‌آیند مسلم است که نمی‌تواند آن را اجرایی کند پس این نشدنی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه نمیشه اضافه بشه چون پول برا اختلاس و وام حقوق نجومی خودشون کم‌میاد.زودترم پول اب وبرق وگازو پرداخت کنین مملکت کارش گیره

      پاسخ ها

      • MMIISSSEEE

        اینها اینقدر هزینه دارند که نگو
        حقوقهای آنچنانی حق ماموریت به خارج با دلار روزی ۱۵۰ دلار میگیرند برای مردم چیزی نمی ماند روحانی هر وزیر و هر کس مثل سیف را که استیضاح میکند پیش خود میاورد وبا تمام امکانات و حقوق خوب استخدام میکند دامادش نمونه بارز

    • بینام

      ما مردم هیچی نمیخواهیم بدید گشنه های مسئولین بخورن..ما مردم هیچ سهمی از این منابع های خدادای نداریم.فقط شما گشنه های نامرد دارید

    • بدون نام

      خواب دیدی خیرباشه اینادرتدارک این هستن همین یارانه ناچیزروهم قطع کنن

    • بدون نام

      خوب حق داره پیشنهاد۹۰۰هزارتومنی بدهد
      مگه دولت پول ندارد مگه این همه درآمداز
      نفت گاز ومشتقات وغیره.ازصدرات.
      ودرآمدکلان داخلی ازافزایش قیمتهادولت
      کسب میکند.چرانبایدیارانه را افزایش ندهد
      این افزایش حق مردم است.
      تنهاکسی که ب فکر افزایش وعملی کردن
      وعده هایش است بازهم احمدی نژاده
      هرچند مخالف برخی حرفها ورفتارهایش
      هستم.امابازهم اگه بیاد مشکل قشر پایین
      میتوند حل کنه.

    • حامد

      چی چرا هزیون میگین کدوم پول

    • بدون نام

      جالب اینجاست که که از یه طرف حکومت عرضه ندارد یارانه رو حداقل حداقل ۹۰۰ هزار تومان افزایش بده و از طرف دیگه توانایی کنترل و کاهش تورم رو هم نداره و از یه طرف دیگه به این ملت فهیییییییییییییییییییییم با پررویی دروغ میگند و بخاطر این سیاست غلطشون چندین و چند خانم باحیا و اهل زندگی از روی فقر مجبور به تن فروشی و صیغه میکنند. به خداوند عزوجل قسم هیچ یک از مسئولان و حاکمان این مملکت رو حلال نخواهم کرد اگر تمام بهشت رو هم به من بدند.

    • بدون نام

      به نظر بنده با توجه به اینکه دولت از افزایش ارز ، مبلغ هنگفتی به دست آورد ، می تواند یارانه را 20 براب کند ، اما چون هدف زدن جیب مردم بود ، دوباره نمی خواد به جیب مردم آن را برگرداند.

    • بدون نام

      نمیخاد یارانه زیادکنید
      اجناس 100برابر گرون میشه

    • بدون نام

      مردک معلومه منابع ای نیست چون همش تو جیب شماست

    • بدون نام

      میلیون ها دلار بابک زنجانی به کمک احمدی نژاد دزدیده حالا میخواد یه مقداری شو به اسم یارانه به مردم بدهد چرا ناراحتید

    • بدون نام

      احمدی نژاد بود مشکلات مردم کم میشد

    • علیرضا

      همه مسئولان در مورد نبود بودجه و منابع مالی دولت صحبت می کنند ، اما بعضاً در زمینه کمک به مردم غزه و لبنان و بازسازی کشور جنگزده سوریه سخن به میان می آورند .

      پاسخ ها

      • مهندس

        خیلی ها دینشان رو ترک کردن

    • کوروش

      توروخدآاااااا ما یارانه اگه نخوایم کیو باید ببینیم. یارانه میخوان بدن مثلا یک میلیون تومن بعد میان بنرینو میکنن لیتری ۱۰هزار تومن. گوشت میشه ۵۰۰هزار تومن.دلارم میشه ۵۰هزارتومن. توروخدا همین یارانه ام حذف کنین کاری به کار ملت نداشته باشین

      پاسخ ها

      • علی

        چه یارانه بدن جه ندن همه چی گرون مشه

    • رنجانی

      چطور راننده شما اقای ب ز شد حالا نمیشه میدونی نمیشه مال کیه جناب بهمنی ،،!!،!،،،،

    • بدون نام

      یکم از حقوق نجومی تمام مسئولین مفت خور کم بشه اونوقت به همه میرسه

    • بدون نام

      مگه یارانه هارو دولت میده که میگی نداریم از جیب ملت بر میدارین بلکه بیشتر هم برمیدارین بعد به خود ملت میدین سریع آب ورق وگاز رو دو برابر میکنید بعد میاین یه دو درصد شو به عنوان یارانه به مردم میدید دیگه پس دولت زیاد هم منت نذاره سر این ملت مظلوم وفلک زده ایران که یه غلطی کردیم الانم پشیمانیم از کرده خود

    • زهره نداف شرق

      با این وضع گرانی درامد کم حقوق. باز نشستگی همسر تورم بالا زندگی ازهم پاشیده میشه فکری. بحال مردم کنید جلو تورم بگیرید خرجها خیلی سنگین جواب گو. زندگی ساده نمیده

    • بدون نام

      چرا این همه دروغ یارانه خیلی ها را قطع کرده اند

    • جلیل اریایی

      حرف نزنم بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج