۸۱۰۵۵۶
۲۲ نظر
۵۰۰۰
۲۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کی‌روش: قلب عاشقان تیم ملی را تسخیر می‌کنیم

سرمربی تیم ملی ایران از انگیزه‌های خود برای کسب افزایش محبوبیت این تیم برای فوتبال دوستان ایران و اهمیت زیرساخت‌های ایجاد شده برای پیشرفت این تیم در آینده سخن گفت.

خبرآنلاین: سرمربی تیم ملی ایران از انگیزه‌های خود برای کسب افزایش محبوبیت این تیم برای فوتبال دوستان ایران و اهمیت زیرساخت‌های ایجاد شده برای پیشرفت این تیم در آینده سخن گفت.

در آستانه آغاز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی تحت عنوان «جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات در انتظار نبرد غول‌های مربیگری»، چند مربی از مربیان تیم‌هایی که در این دوره جام ملت‌های قاره کهن حضور خواهد داشت را زیر ذره‌بین برده که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران هم یکی از آنهاست.

AFC درباره کی‌روش نوشته است: دومین تورنمنت قاره‌ای باقدمت دنیا، پذیرای گروهی از ستاره‌های سرمربیگری دنیا خواهد بود که برخی از آنها افتخارآفرینی در بزرگ‌ترین صحنه‌های دنیای فوتبال را تجربه کرده‌اند. سرمربی تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش یکی دیگر از این سرمربیان است که افتخار رساندن سه تیم به جام جهانی را دارد. اولین آنها آفریقای جنوبی، دومی کشور خودش پرتغال و پس از آنها ایران است که دو بار در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ با آن به جام جهانی صعود کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه به نقل از کی‌روش آورده است: هشت سال پیش زمانی که من به ایران آمدم، ما با چالش‌ها و مسائلی مواجه بودیم. حالا هشت سال پس از آن روز، ما عازم امارات هستیم تا در جام ملت‌های آسیا شرکت کنیم و مهمترین میراثی که بر جا می‌گذاریم، ایجاد زیرساخت برای نسل‌های آتی است.

کی‌روش همچنین خاطر نشان کرده است: مهمترین چیز برای تیم ملی این است که قلب مردم را تسخیر و رضایت اکثریت آنهایی که واقعاً عاشق تیم ملی هستند را جلب کند. من باور دارم که تمام بازیکنانم دارند تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند و با کمک خدا، من امیدوارم که در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم همون مرحله اول حذف بشی وخاروذلیل برگردی گورت گم کنی‌

    • بدون نام

      انشاالله


      یاشاسین تراختور

    • بدون نام

      زنده باد کیروش کبیر

    • تااااجممم شناختیـی.؟؟لنگ کثیف لنگ بی...

      کیروش عشقه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ايول داري داداش

    • بدون نام

      میتونی خفه شی دلال

      پاسخ ها

      • ali

        حق ماست آدمایی مثل قطبی و علی دایی وقلعه نوعی سرمربی بشن...بعدش قدر امثال کیروش رو میفهمیم

      • محمد

        امیدوارم با قهرمانی تیم ملی، مشت محکمی بر دهان تمامی وطن فروشان وطنی زده بشه انشاالله.

    • شهرام

      بابا بیخیال . این کلک ها به ما نمیگیره داداش . بر این دام بر مرغ دگر نه . ۸ ساله که پوستمون کلفت شده از این چاخانهای تو .

    • بدون نام

      سلام.ازاقایان.خواهش.میکنم.اینقدر.به همدیگرتوهین نکنید.هم.برانکو.خوبه.وهم.کیروش.برانکوبرای.پرسپلولیس.زحمت.کشیده کیروش.برای تیم ملی

    • بدون نام

      سلام.ازاقایان.خواهش.میکنم.اینقدر.به همدیگرتوهین نکنید.هم.برانکو.خوبه.وهم.کیروش.برانکوبرای.پرسپلولیس.زحمت.کشیده کیروش.برای تیم ملی

    • بدون نام

      انشاالله زودتر گمشی و بری پی کارت....

    • بدون نام

      عاشقان واقعی تیم ملی منتظر روزی هستن تو گورت رو گم کنی و بری

    • بدون نام

      عاشقان واقعی تیم ملی منتظر روزی هستن تو گورت رو گم کنی و بری

    • بدون نام

      کیروش ضد فوتبال و کیروش فوتبال کثیف بازی کردن.. بازی تیم ملی ایران اصلا جذابیت نداره عرب ها از فوتبال ایران بهتر بازی میکنن کیروش فقط بلده کثیف بازی کنه..این تو بازی های دفاعیش کاملا مشهوده ی زمان عرب ها رو مسخره میکردیم میزنن زیر توپ اما الان ایران داره این کارو میکنه

    • بدون نام

      به اميد قهرماني تيّم ملي ايران ، كسايي كه اينجا ارزوي حذف ايران رو ميكنن همون طرفدارايي هستن كه بخاطر يه تيم باشگاهي به همه هواداراي تيماي ديگه اَنگ وطن فروش رو مي دادن ، واقعأ اينجا معلوم شد كي وطن فروشه خخخخخخخ

    • بدون نام

      کیروش کاپور هندی .دوغت بنوش توچی به شعارهای حماسی..فقط والله غیرتن تو امارات با داور یا مربیان تیم های رقیب دعوا نداشته باش بخاطر یه مشت دلار رسوایی درست نکن.

    • مهدی

      بهترین مربی که تا به حال ایران داشته بدون شک کیروشه زنده باد کیروش وبازیکنایی که برای ایران مایه میزارن

    • هرچه برانگو بگه

      دلال اشالا که هیچ عنوانی به دست نمیاری

    • یاران 57

      کیروش مربی بزرگی است و هواداران واقعی تیم ملی فوتبال ایران باتمام وجود آرزوی موفقیت و پیروزی برای تیم ملی فوتبال ایران درجام ملت های آسیا داریم،، آقایان مخالف یک کلمه دلال یاد گرفته اند، که اگر یک درصد واقعیت داشت تمام مخالفان و قلم فروشان یار و همراه سرمربی میشدن، که خوشبختانه مردم ایران انسان صادق ودرست کار میدانند و هر نتیجه‌ای در آسیا تیم ملی ایران بگیرد بازیکنان و سرمربی فهیم و بادانش تیم ملی زحمات زیادی کشیده اند، ومردم کسانی که حاشیه سازی وتخریب برای تیم وسرمربی تیم ملی ایران دراین چند سال گذشته ایجاد کرده اند فراموش نمیکنن،

    • حامد آریا

      درود بر کی روش

    • محمد

      درود بر کی روش بزرگ، مربی نامدار و برجسته جهانی.
      خاک بر سر کوته فکران حسود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج