۸۱۰۶۱۴
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

منشا؛ کارت برنده پرسپولیس در نقل و انتقالات

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس برای نیم فصل دوم قراردادش شرایط مبهمی در ادامه خواهد داشت و شاید باشگاه بتواند با توجه به علاقه دیگر باشگاه‌ها از او به عنوان یک فرصت برای جذب بازیکن مدنظرش سود ببرد.

ورزش سه: گادوین منشا در فصل جاری به هیچ وجه نتوانسته عملکرد مدنظر کادرفنی پرسپولیس را از خود به جا بگذارد و این مساله باعث شده تا آینده او در این باشگاه در خطر قرار گیرد.

مهاجم نیجریه‌ای وقتی به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات از بین پیشنهادات خود به پرسپولیس پاسخ مثبت داد، کمتر کسی تصور می‌کرد با آمار ۵ گل زده طی دو فصل در لیگ برتر و ۷ گل زده در آسیا به کار ادامه دهد. آن هم برای مهاجمی که با ۱۶ گل زده در ترکیب پیکان نشان داده بود از شم گلزنی بالایی برخوردار است.

عدم رضایت برانکو ایوانکوویچ از این مهاجم نیجریه‌ای در مقطعی باعث نیمکت نشینی صرف او شده بود تا روزها برای منشا تلخ‌تر از آنچه که تصور می‌شد پیش برود. منشا اکنون در نیم فصل پایان قرارداد خود با پرسپولیس قرار دارد و گمانه‌زنی در خصوص آینده او افزایش یافته است.

شرایط ارزی در کنار عملکرد نه چندان رضایتبخش باعث شده تا خیلی‌ها سفر به ایتالیا برای مرخصی نیم فصل را پایان حضورش در تیم برانکو ایوانکوویچ تلقی کنند و از توافق برای جدایی او خبر می‌دهند.

سرمربی کروات سرخپوشان که توانسته با عبور از محرومیت نقل و انتقالاتی، برای ادامه فصل سعی در تقویت تیمش دارد و برای پست تهاجمی تا به امروز موفق به جذب مهدی شریفی، مهدی ترابی و سروش رفیعی شده است. گمانه‌زنی‌ها از برنامه‌ریزی برانکو برای سود بردن از مهدی ترابی در پست مهاجم و در کنار علی علیپور سود ببرد.

ترابی که توانایی حضور در دو پست وینگر و مهاجم را داراست اکنون با توجه به نمایش موفق وینگرهای تیم ( سیامک نعمتی، امید عالیشاه و...) بیشتر برای زوج سازی در کنار آقای گل پرسپولیسی‌ها در نظر گرفته می‌شود.

منشا؛ کارت برنده پرسپولیس در نقل و انتقالات

تمام این مسائل باعث می‌شود تا اکنون جایگاه گادوین منشا در پرسپولیس دقیقا مثل زمانی که مهدی طارمی و علی علیپور به عنوان مهاجمان مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ در ترکیب بودند، در خطر باشد. منشا که نشان داده بازیکنی نیست که ظرفیت نیمکت نشینی را تحمل کند و با صحبت‌های خود می‌تواند فضا را به سمت حاشیه بکشاند، در صورتی قادر است فلسفه ذهنی برانکو ایوانکوویچ را را بهم بزند که به همان مهاجم قاتل مدنظر او تبدیل شود.

مهاجمی که قادر است از شرایط کنونی خود و فاصله گرفتن از باکس دفاعی حریف و حرکات پشت به مدافعان آنها فاصله بگیرد و ضربات تاثیرگذار منجر به گل بیشتری به نام خود ثبت کند. اتفاقی که در طول یک فصل و نیم اخیر تنها 5 بار در لیگ برتر رخ داده و این مساله را هم باید در نظر گرفت که او 13 بازی بدون جشن گل را پشت سر گذاشته است.

با این حال منشا همچنان در لیگ ایران نیز مشتریانی برای خود دارد؛ تیم‌هایی که تاکتیک خود را مبتنی بر نمایش کیفی این بازیکن می‌دانند و علاقمند به جذب او نشان داده‌اند. موضوعی که باعث می‌شود همه در انتظار این باشند تا ببینند گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او بعد از پایان مرخصی به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر و آیا این بازیکن از ایتالیا به اردوی پرسپولیس اضافه خواهد شد یا اتفاق دیگری رخ می‌دهد.

از مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس اما به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی این تیم نیز می‌توان نام برد. با توجه به مشتریانی که این بازیکن در بازار داخلی دارد، شاید برانکو نیز بتواند از او به عنوان یکی از اهداف خود برای جذب بازیکنان مدنظرش از دیگر تیم‌ها چشم بدوزد.

منشا؛ کارت برنده پرسپولیس در نقل و انتقالات

البته این مساله در شرایطی در نظر باشگاه خواهد بود که آنها ابتدا خواهان پایان همکاری خود با این بازیکن باشند. پرسپولیسی که به دنبال تقویت خود در پایان محرومیت نقل و انتقالاتی است، در صورتی که نخواهد با منشا به کار خود ادامه دهد می‌تواند در توافق با تیم‌هایی که خواهان احتمالی این بازیکن هستند، بازیکن مدنظر خودش را از آنها درخواست کند تا به این شکل بخش عمده‌ای از پروسه تقویت خود را پشت سر بگذارد.

منشا حداقل سه تیم لیگ برتری را در ایران به عنوان مشتری خود می‌بیند و شاید برای پرسپولیس هم این انتقال و جابجایی او با یک بازیکن جدید سودمند باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد بیگ زاده

      میگم بد نباشه از اخبار تیم های دیگه هم بنویسید البته که از خبر نهارانی مثل شما بیشتر انتظار نمیرود تا دیروز تیم سوم پایتخت پیروزی تهران خبری نبود کلا تماشاگران که برا بازیش میرفتن پانصد نفر بیشتر نمیشد چی شده با این دولت اما یهویی رسانه ها کلا لنگ دوست شدن

      پاسخ ها

      • دوستاره ازچهارجانبه باتیمهای درپیتی گرفتیم شماهایادتون نمیاد تازشم قهرمان دسته سه شدیم شماچی قرمزا خخ

        خدایا ادم بایدچقدحقیرباشه چقدحقارت بکشه چقد بسوزه وای وای این کیسه های عقده ای بدخت بیچاره الان با این حرفات حتی کیسه های خرنفهم هم بهت میخندن ومسخرت میکنن میگن ینی خدایا اینم طرفدار تیم ماس بدبخت بیچاره طرفدارای سرورتونو کل دنیامیشناسن وامسال تو دوتا نظرسنجی مارکا بودش البته توی نفهم چه میدونی مارکا چیه نظرسنجی چیه حالا تو باید چقد حقیروبدبخت وعقده ای باشی که این حرف وبزنی الان مستقیم فقط چهارساله زیرمونید غیرمستقیمم که خیلی زیاد بدبخت ما رفتیم فینال اسیا مارو میشناسن وشما رو با شیش تا از العین خوردن ای حقیرعقده ای نفهم بعدش امسال سایپا گذاشت درتون وازجام حذفی اوتتون کرد پس تیم سوم امسال کیسس درضمن بناشد دیگه کسی اسمهای بعدی کیسه رو نگه
        ینی کاج تاژ یا کیسه بلکه همون اسم اولش برازندشه خیلیم بهتون میاد دوچرخه سواران خخخخخخخخ

      • بدون نام

        کیسه .سنگ پا چرت و پرت نگو پرسپولیس تا ابد سرورتونه...عششششششقه عشقپولیس درد و بلاش بخوره تو سر کیسه کشا...

      • اژدرهای سرخ

        این بابا بیگلی بیگلی رو به دارالمجانین ببرید بااین توهمات کیسه ای کار میده دست خودش

    • بدون نام

      کاش میشد منشأ رو با طارمی عوض کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگیا چه رویی دارن اسم طارمی رو میارن. بد بختا اگه حقیر نبودین که طارمی هوس نمیکرد اسم لنگ رو بیاره.
        از لنگیا پرو تر دیگه طارمی!!!!

    • بدون نام

      طارمی نیم فصل دیگه با قطری ها قرارداد داره , منشا هم نیم فصل دیگه با پرسپولیس قرار داد داره , کاش میشد رایزنی کرد و این دوتا رو باهم جابجا کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قطری ها هم اسکلن، یه مهاجم گل نزن رو با یکی بدتر عوض کنن!!

    • بدون نام

      برا استقلال میشه خریدهای گران قیمت اما برا لنگ میشه برگ برنده و طلایی!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج