جاباما
۸۱۰۹۶۱
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

حسن وارسته: «بچه مهندس» را به آب نمی‌بندیم

حسن وارسته نویسنده سریال «بچه مهندس» که این روزها در حال تصویربرداری است بیان کرد که تاکنون سه قسمت از فاز سوم آن نوشته شده است.

خبرگزاری مهر: حسن وارسته نویسنده سریال «بچه مهندس» که این روزها در حال تصویربرداری است بیان کرد که تاکنون سه قسمت از فاز سوم آن نوشته شده است.

حسن وارسته: «بچه مهندس» را به آب نمی‌بندیم

سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی این روزها در حال تصویربرداری است تا فاز دوم آن از هشت دی ماه روی آنتن شبکه ۲ سیما برود.

حسن وارسته نویسنده فاز دوم و سوم این سریال درباره نگارش آن به خبرنگار مهر گفت: تاکنون سه قسمت از فاز سوم این سریال به طور کامل به نگارش درآمده است.

وی ادامه داد: همچنین در تلاشیم تا بتوانیم حدود هفت تا هشت قسمت از فاز سوم این سریال را تا پایان دی ماه به نگارش درآوریم.

وارسته در پایان با اشاره به قسمت‌های فاز سوم «بچه مهندس» اظهار کرد: طراحی تعداد قسمت‌های فاز سوم بین ۲۰ تا ۳۰ قسمت پیش‌بینی شده اما تلاش ما این است که قصه خوبی از کار دربیاوریم و بنا نداریم آن را آب ببندیم بنابراین تا جایی که قصه ما کشش داشته باشد آن را ادامه می‌دهیم.

قصه فاز سه «بچه مهندس» به جوانی شخصیت جواد مربوط می‌شود که به سال‌های آخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ می‌رسد. او در دوره جوانی خود وارد دانشگاه می‌شود و داستان‌های این فاز با دانشگاه، شغل، هویت جوانی، عشق و مسایل این دوران ارتباط پیدا می‌کند.

فاز اول این مجموعه تلویزیونی رمضان ۹۷ از شبکه دو سیما روانه آنتن شد و قرار است فاز دوم بعد از مجموعه «بی قرار ۲» و از هشتم دی ماه روانه آنتن شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج