۸۱۱۰۵۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

موضع پاکستان نسبت به خروج آمریکا از سوریه

وزیر امور خارجه پاکستان با استقبال از تصمیم آمریکا برای خروج از افغانستان گفت که این مهم ثبات و صلح را در منطقه حاکم می کند.

خبرگزاری ایرنا: وزیر امور خارجه پاکستان با استقبال از تصمیم آمریکا برای خروج از افغانستان گفت که این مهم ثبات و صلح را در منطقه حاکم می کند.

«شاه محمود قریشی» روز شنبه در شهر مولتان در گفت و گو با رسانه ها از تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر خروج نیمی از نیروهای این کشور از افغانستان استقبال کرد.

وی اضافه کرد: تصمیم ترامپ در این خصوص، تصمیم مناسبی برای پیشبرد مذاکرات صلح پیش روی طالبان و آمریکا بوده و دولت پاکستان نیز از مذاکرات صلح که چند روز گذشته در ابوظبی برگزار شد استقبال کرده و به حمایت از روند صلح افغانستان ادامه می‌دهد.

دونالد ترمپ رییس جمهور آمریکا از وزارت دفاع این کشور خواسته است تا در مورد برنامه خروج نصف و یا تمامی سربازان آمریکا از افغانستان اقدام لازم را انجام دهد.

مقام های پنتاگون گفتند که در این مورد کارها را آغاز کرده اند و در اوایل سال آینده میلادی جزییات این برنامه را به ترامپ خواهند سپرد.

بیش از ۱۴ هزار سرباز آمریکایی در افغانستان مستقرند و روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام امریکایی گزارش داده است که روند خروج بیش از هفت هزار سرباز آمریکایی از افغانستان تا چند هفته آینده آغاز می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پاکستان چون به طالبان کمک میکردامریکااجازه نمیدادافاغنه پناهنده رواخراج کن برگردن کشورشون ه وگرنه طالبان قوی ترمیشدن الانم روحانی اجازه خرروج افغانهارونمیده به بهانه الکی اتوبوس نداریم اردوگاه تعطیل و...ولی المان هواپیماهم‌میگیرباسشون برمیگردون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج