۸۱۱۴۰۷
۱۷ نظر
۵۰۰۵
۱۷ نظر
۵۰۰۵
پ

خطر! شرق کشور خالی از سکنه می‌شود

نماینده مردم زابل در مجلس شوراس اسلامی با بیان اینکه برای نگهداشتن مردم شریف سیستان و بلوچستان هیچ اقدامی صورت نمی گیرد و آنها به حاشیه نشینی می پیوندند، تاکید کرد: احساس همدردی می‌شود و می گویید که برای سیستان باید کاری کرد، ولی عملی صورت نمی گیرد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم زابل در مجلس شوراس اسلامی با بیان اینکه برای نگهداشتن مردم شریف سیستان و بلوچستان هیچ اقدامی صورت نمی گیرد و آنها به حاشیه نشینی می پیوندند، تاکید کرد: احساس همدردی می‌شود و می گویید که برای سیستان باید کاری کرد، ولی عملی صورت نمی گیرد.

حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به رییس جمهور گفت: بارها و بارها درباره عقب ماندگی‌های تاریخی سیستان و بلوچستان در زیرساخت‌ها به ویژه سیستان از قبیل اشتغال و معیشت، خشکسالی ریزگردها، نبود راه آهن گاز و آب و مطالب متعدد دیگر تذکر و نطق نوشته شد، قول دادید ولی متاسفانه عملی نشد. یک نمونه آن این است که چهار گل در یک کلاس درس بر اثر نبود زیرساخت در آتش سوختند و قلب مردم تمام شریف را به درد آوردند، چه کسی پاسخگوست؟

وی افزود: مسئولان بزرگوار، مردم در اثر نداشتن حداقل معیشت در سرزمین بسیار حساس سیستان و به فرموده رهبری تنگه احد ایران، در حال تخلیه هستند. برای نگهداشتن این مردم شریف هیچ اقدامی صورت نمی گیرد و آنها به حاشیه نشینی می پیوندند. احساس همدردی می‌شود و می گویید که برای سیستان باید کاری کرد، ولی عملی صورت نمی گیرد. آیا بررسی شد که که مردم در چه شرایطی به سر می برند؟ برای خشکسالی دستور دادید که جای تشکر دارد ولی آیا بررسی شد که چند درصد از دستور شما اجرایی و عملیاتی شده است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درازهی با لکسوس تو تهران حال کنه
      بقیه شون مهم نیستن

    • بدون نام

      زمانی نه چندان دور سیستان به عنوان انبار غله ایران شناخته می شد ، حیف است ایران ، ویرانه شود .

    • تاج

      سیستان از کف برود ایران هم خواهد رفت خواهید دید...

    • مهدي سوري

      باسلام وتشکرفراوان ازنماينده شريف مان ک درد دل مامردم بي کس وندارسيستان رامطرح نموده اند کسي ک جوابگو نيست وگرنه چرا ما مردم هميشه بجاي نان غصه ميخوريم؟

      پاسخ ها

      • بی نام

        تو چقد ساده ای. تذکر شفاهی هم شد کار؟ باید مثل نمایندگان اصفهان، همگی با هم استعفا بدن یا یه حرکت جدی انجام بدن. وگرنه شماها هیچ وقت از بدبختی نجات پیدا نمی کنید

    • بدون نام

      البته نماینده های محترم هم بهتره به جای این که برای رفع مشکلات همشهریای بی غمشون، شخصا راه بیفتن وتو اداراتی مثل گمرک حماسه بیافرینن ،به مشکلات واقعی تر در حوزه های خودشون توجه کنن.مردم همه داغدار کوچولوهای زاهدانی هستن آقایون تو فکر برگردوندن اقتدار از دست رفته شون.

    • بدون نام

      چرا مسوولان در فکر رفاه و آسایش مردم عزیز سیستان و دیگر استان های درگیر حداقل معیشت نیستند. و فقط به فکر تهران و شهرهای بزرگند.

    • بدون نام

      خدا چقد اختلاف وجود داره بالا شهر تهران پایین شهر تهران شهرهای حومه پایتخت و شهر های مرزی صف اول نماز با صف های عقب تر خدایا بدادمون برس دارن به اسلام خدا وقران سرمردم و می برن

      پاسخ ها

      • ندا

        این صلاح خداوند هستش و توی دنیا هر کی رو یک جور امتحان میکنه یکی رو با ثروت و مقام و دیگری رو با فقر و نداری، یکی سالم و دیگری بیماری و..... این دنیا که مثل باد روزهاش میگذره، انشاالله بتونیم در برابر این امتحانات پیروز و سربلند شیم و اون دنیا که اصل زندگی و ابدی هستش سرشار از خوشبختی و خوبی باشه که لازمی اون دوری از گناه و درست زندگی کردن هستش، اگه اینجوری باشه و به خداوند پناه ببریم توی دنیا هم به آرامش می‌رسیم، عزیزان از خودش کمک بخواین که اون بهترین حامی هستش.. َ

    • مهندس

      کشور را دو دستی به اجانب تحویل میدهند بی ابی زابل خشک شدند دریاچه ارومیه نشستهای کشور در اثر بی آبی و.........

      پاسخ ها

      • علی

        آگاهان جز این که زار زار گریه کنن چه کاری از دستشون بر میاد؟نه مردم و نه مسئولین اهمیتی نمیدن.

    • بدون نام

      روحانی مچکریم چطورخوابتون میبره بودجه ومنابع شغل ایران وایرانی هزینه۲۰ملیون افاغنه هزینه میکنید عواقبش این میش نفوذیهادشمنان قصدنابودی ایران وایرانی دارن....

    • بدون نام

      شرق ایران باید تخلیه بشه میخوان شرق کشور رو بفروشن به روسیه این دولت کاری خواهد کرد که از بی کفایتی در کتاب گینس ثبت بین المللی بشه

    • بدون نام

      آقای دهمرده شماهمه پول این استان روهزینه سیستان کردی واسه بلوچستان هم کاری نکردی درضمن شماخودتون استاندارهم بودی همه امکانات براشون فراهم کردی اماواسه بلوچستان چه کاری مثبتی انجام دادی چه درگذشته والان؟؟؟

    • بدون نام

      وقتی نماینده انتخاب میکنید مثل نماینده سراوان ،یادتون باشه اینا هستند که باید از حقتون دفاع کنند، هر کسی رو مجلس نفرستی .

    • بدون نام

      کلا بعد از هزاران روستا که خالی از سکنه شدن بدلیل مدیریت قوی شهرهامون هم دارن خالی از سکنه میشن و با ادامه این روند کلا کشور خالی از سکنه میشه و خوب جا برای آقایون باز میشه!

    • طوفان صحرا

      مسولین برای موندن خودشون درواقع دارن به تهرانیها وشهرهای بزرگ باج میدن که مردم این شهرها بلند نشن اینوکه دیگه نیازی به گفتن نداره ازقدیم همین کاررومیکردند ازفقیر وادمهای ضعیف میگرفتن بعد به ادمهای قوی میدادن ...قربون امام علی بشیم که تو تقسیم اموال فقیر وپولدر براش دریک حد بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج