اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۱۵۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

تجمع معتادان و سارقان در پونک و فرحزاد

یک عضو شورای شهر به وجود سارقان و معتادان در حواشی، فرحزاد و دره پونک اشاره کرد و گفت: در این مکان ها ساخت و سازهای غیرقانونی انجام می شود و هر روز رستوران تازه ای در این مکان متولد می شود که برخورد با آن نیاز به عزم جدی تری دارد.

خبرگزاری مهر: عضو شورایاری منطقه ۲ تهران نسبت به برخی از ساخت و سازهای غیرمجاز و وجود کارتن خوابها و معتادان در حاشیه بزرگراههای این منطقه انتقاد کرد.

حامد حسینی شورایار منطقه ۲ با اشاره به مشکلات این منطقه گفت: ما جنوب شهر را در دل این منطقه داریم. در منطقه اسلام آباد و فرحزاد طرح تسهیلی اجرا نمی شود. همچنین ما در حاشیه بزرگراهها با معضل معتادان مواجه هستیم.

در ادامه جلسه اسماعیل دوستی با بیان اینکه انتهای کوی فراز در این منطقه به محل ریخته شدن زباله ها بدل شده گفت: باید این بخش ساماندهی شود. همچنین اوین و درکه نیز مانند دره فرحزاد ساخته شود و با نهادهایی که در حریم رودخانه ساخت و ساز می کنند برخورد شود.

وی خواستار تملک باغی رها شده در بخش جنوبی میدان کاج شد.

همچنین محسن سرخو در ادامه با اشاره به حادثه گودبرداری منطقه ایران زمین گفت: این مشکل هنوز حل نشده و دردسر هایی برای محله دارد. شورایاریها باید مراقب باشند قبل از وقوع چنین اتفاقاتی آن را گزارش کنند.

مرتضی طلایی نیز با اشاره به وضعیت نامناسب محله کامپ زنجان در جوار دانشگاه شریف گفت: این منطقه وضعیت اسف باری دارد که نیاز به استقرار پلیس در آن است و باید طرحهای موضوعی برای آن تهیه شود.

سروری عضو دیگر شورای شهر به وجود سارقان و معتادان در حواشی، فرحزاد و دره پونک اشاره کرد و گفت: در این مکان ها ساخت و سازهای غیرقانونی انجام می شود و هر روز رستوران تازه ای در این مکان متولد می شود که برخورد با آن نیاز به عزم جدی تری دارد.

حبیب پور نیز به مشکلات محله اسلام آباد و زیر پل مدیریت اشاره کرد و گفت: بعد از غروب آفتاب این مکان تبدیل به تگزاس می شود.

همچنین ابوالفضل شاکری عضو دیگر شورا در خصوص تخریب ساختمان کلاه فرنگی بالاتر از میدان دربند انتقاد کرد و گفت: برج سازان در حال تراشیدن کوه برای ساخت و ساز هستند.

همچنین حکیمی پور در این جلسه با اشاره به تذکر ۱۸ نفر از اعضای شورای شهر به شهردار گفت: شهردار توضیح داده که به ساختارها در شهرداری دست نزده و تنها جابجایی انجام داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محبوب

      كاش يه فكري هم به حال معتادهاي شهرهاي ديگه ميكردن مخصوصا شيراز

    • طاها

      خوبه میدونید کجاها بیشترند یه فکری کنید از دستشون آسایش نداریم

    • ayda

      ما جنوب شهر را در دل این منطقه داریم؟! یعنی چی مرد ناحسابی؟ مردم جنوب شهر خیلی بیشتر از امثال تو آدم حسابی هستند.حرفتو مزمزه کن مثل لقمه ای که میخوای بخوری..مدیونی اگر حرفامو چاپ نکنی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج