۸۱۱۷۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کرانچار: استانکو یک استاد بزرگ بود

زلاتکو کرانچار، سرمربى تیم ملى فوتبال امید ایران گفت: در بازى با اردن کیفیت و شایستگى خودمان را ثابت مى‌کنیم همچنین نشان مى‌دهیم که پیروزى‌هاى قبلى ما اتفاقى نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار ابتدا درباره بازى فردای تیمش برابر اردن گفت: این مسابقه در چارچوب اردوى دى ماه برگزار مى‌شود و هدف ما حفظ استمرار در انجام مسابقات بیشتر براى اعضاى تیم و ایجاد هماهنگى مناسب بین نفرات است.

همچنین مى‌خواهیم با تیم‌هاى غرب آسیا آشنایى بیشترى داشته باشیم، چراکه در مرحله اول بازى‌هاى مقدماتى با دو تیم یمن و عراق هم‌گروه هستیم. اردن، سوریه و عمان هم شباهت‌هاى زیادى به حریفان ما دارند و از این جهت براى ما اهمیت دارد که با چنین تیم‌هایى روبه‌رو شویم.

سرمربى تیم فوتبال امید کشورمان اضافه کرد: در این بازى کیفیت و شایستگى خودمان را ثابت مى‌کنیم همچنین نشان مى‌دهیم که پیروزى‌هاى قبلى ما اتفاقى نبوده است و مى‌خواهیم این آمادگى را در یک بازى خارج از خانه نشان بدهیم. اردن هم حریف قدرتمندى است و انگیزه‌هاى زیادى براى تقابل با تیم ما دارد.

کرانچار در پایان با اشاره به درگذشت استانکو، مربى باسابقه فوتبال کرواسى گفت: استانکو براى همه ما یک دوست و یک استاد بزرگ بود. شنیدن این خبر ما را بسیار متأثر ساخت. او مربى تأثیرگذارى براى فوتبال کرواسى به شمار مى‌رفت و البته در فوتبال ایران نیز از جایگاه ویژه‌اى برخوردار بود. از همین جا مراتب تأسف و ناراحتى خودم و کلیه مربیان تیم امید را به دلیل این واقعه تلخ اعلام مى‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج