۸۱۲۵۸۴
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

کرمانی‌مقدم: کی‌روش باید ایران را قهرمان کند

مهاجم تیم ملی معتقد است حضور علیپور در لیست اولیه تیم ملی الکی بود و از همان موقع مشخص بود که کی‌روش قرار نیست او را به جام ملت‌ها ببرد.

ایسنا: مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران درباره لیست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: به هر حال این لیست شباهت زیادی به جام جهانی دارد و تیم ملی با مهره‌های خوبی عازم این مسابقات می‌شود.

وی ادامه داد: البته بازیکنی مثل علیپور عملکرد خیلی خوبی در لیگ برتر در یکی دو فصل اخیر داشته است اما ترافیک خط حمله ما و این که اولویت سرمربی تیم ملی استفاده از بازیکنان لژیونر است، علیپور شانس کمی برای حضور در جام ملت‌ها داشت. البته در اردوی قطر و لیست اولیه هم این بازیکن الکی دعوت شده بود و حضور نداشتن او در ۲۳ بازیکن کی‌روش طبیعی بود و مشخص بود که به جام ملت‌ها نمی‌رود.

مهاجم سابق تیم ملی درباره دعوت شدن بازیکنانی مثل نیازمند و کنعانی‌زادگان عنوان کرد: این که هر مربی می‌تواند هر بازیکنی را که بخواهد دعوت کند امری طبیعی است و کی‌روش هم از این قضیه مستثنی نیست. او به هرحال بازیکنانی را که فکر می‌کرد به درد تیم ملی می‌خورند به این اردو دعوت کرده اما بازیکنان دیگری نیز داشتیم که شایسته حضور در جام ملت‌ها بودند. به عنوان مثل شجاع خلیل‌زاده یا همین علی علیپور.

کرمانی مقدم درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ملی در این رقابت‌ها گفت: کار تیم ملی سخت است و همه دوست دارند این تیم قهرمان شود. البته انتظارات هم کمتر از این نیست و کی‌روش باید برای راضی کردن مردم، ایران را قهرمان آسیا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط مونده بود تو نظر بدی!!!

    • یاران 57

      آرزوی موفقیت و سلامتی و پیروزی برای کادر فنی تیم ملی وبازیکنان داریم،،، اينهمه منتقدان و حاشیه سازان وقلم فروشان ایرادهایی بنی اسرائیلی از انتخاب بازیکنان گرفته تا بازیهایی تدارکاتی تیم ملی میگیرید زمان کوتاهی مانده، دوست تیم ملی فوتبال ایران نیستید دشمنی با سرمربی تیم ملی فوتبال وحاشیه سازی نکنید، شاید شاید مردم ایران بااينهمه مشگلات اقتصادی و اجتماعی کمی با موفقیت وپیروزی تیم ملی شاد شدن

    • یاران 57

      حتما قهرمان میکنه شماها حاشیه وتخریب کنید بهترین زمان برای روحیه به تیم ملی

    • بدون نام

      هوی ادم بی سواد 40ساله قهرمان نشدید حتی با نسل طلایی ایران علی دایی و علی کریمی و خداداد عزیزی و مهدویکیا و....بعد با اون همه توهینها و حمله ها به کیروش و تیم ملی بی خود کردی که میگی باید.بایدی بود 40سال درجا نمیزدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج