۸۱۲۹۳۳
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

کمک ۱۰ هزار میلیاردی دولت به زلزله زدگان کرمانشاه

وزیر بهداشت با بیان اینکه دولت از ابتدا تاکنون کنار زلزله زدگان کرمانشاه بوده است و خواهد بود، گفت: دولت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در قالب‌های مختلف همچون کمک بلاعوض، تسهیلات و ... به مناطق زلزله زده کمک کرده و بسیاری از کارهایی که با تابلو دیگران در این مناطق انجام شده با منابعی که دولت تامین کرده به انجام رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت با بیان اینکه دولت از ابتدا تاکنون کنار زلزله زدگان کرمانشاه بوده است و خواهد بود، گفت: دولت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در قالب‌های مختلف همچون کمک بلاعوض، تسهیلات و ... به مناطق زلزله زده کمک کرده و بسیاری از کارهایی که با تابلو دیگران در این مناطق انجام شده با منابعی که دولت تامین کرده به انجام رسیده است.

دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم افتتاح ۴۰ پروژه بهداشتی و درمانی و تجلیل از خیرین حوزه سلامت فعال در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه که عصر امروز( ۶ دی) در شهرستان قصرشیرین برگزار شد، با اشاره به وقوع چندین زلزله بزرگ در کشور طی دو، سه دهه گذشته اظهار کرد: در هیچ کدام از این زلزله‌ها همچون زلزله کرمانشاه مردم ایران گسترده و منسجم به کمک نیامدند البته نقش فضای مجازی در این خصوص را نباید انکار کرد.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به کمک‌های دولتی و مردمی در حوزه بهداشت و درمان در مناطق زلزله زده کرمانشاه،اظهارکرد: کمک‌ها و اقدامات صورت گرفته به‌حدی بود که شاخص‌های بهداشتی کرمانشاه نسبت به قبل از زلزله بهتر شده و دلیل آن نیز دسترسی بهتر مردم به خدمات بهداشتی و درمانی است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه اقدامات زیادی جهت ساخت و ساز پروژه‌های بهداشتی و درمانی در این مناطق انجام شده، گفت: دو کار مهم در این مناطق باقی مانده که یکی احداث بیمارستان در اسلام آبادغرب است که توسط بانکها ساخته می‌شود و امیدواریم زودتر به سرانجام برسد و دیگری فاز دوم بیمارستان سرپل ذهاب است که توسط خیرین کاشان در حال احداث است و اگر کار با همین روند پیش برود تا سال آینده به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم،اظهارکرد: زلزله‌ای که اخیرا در استان کرمانشاه رخ داد به‌خوبی نشان داد که اگر درست عمل می کردیم و ساخت و سازهایمان اصولی بود، این خسارت‌ها وارد نمی شد.

وزیر بهداشت در ادامه به دیگر پروژه‌های درمانی در حال ساخت در استان کرمانشاه اشاره کرد و در خصوص بیمارستان ثلاث باباجانی گفت: این پروژه مشکلات حقوقی دارد که امیدواریم با رفع این مشکلات تا سال آینده احداث شود.

قاضی‌زاده هاشمی در خصوص بیمارستان در حال ساخت پاوه نیز گفت: ساخت این بیمارستان تقریبا تمام شده است و امیدواریم تا یک ماه آینده کارهای باقی مانده نیز انجام شود. تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان نیز تامین و دپو شده است و بزودی افتتاح خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمک ده هزار دروغیه دولت به زلزله زدگان

    • بدون نام

      جناب وزیر میدونی با این مبلغ چند هزار خونه میشد ساخت براشون؟!! رقم پروندی واسه خودت

    • بدون نام

      تا اونجا که خبر داریم اکثرا کمکهای مردمی بوده حتما رقم اختلاس جدیده اشتباهی نوشته شده.......

    • بی نام

      آره. پنگوئن ها پرواز می کنن

    • بدون نام

      البته نصف این پول حداقل هپلی هپو شده وازهضم رابعه مسیولین هم گذشته

    • مهتاب

      تو که راست میگی

    • امیر ارسلان

      دروغ .......

    • مهدی

      چقد زدن تو جیب خدا میدونه

      دروغه دروغه دروغه

    • بدون نام

      دولت یه،1000تومانی،هم کمک نکرده هرکاری هم کردیدن باکمک،های مردی بوده،این همه مردم،پول کمک کردن کجارفت،الکی سرمردم منت نزارین،که هیچ کاری نکردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج