۸۱۳۷۹۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«دروغی» که بازیکن گالا را در فهرست فروش قرار داد

 پس از انتشار تصاویری از «سردار عزیز» بازیکن تیم گالاتاسرای در حال تفریح و گذراندن تعطیلات توسط همسرش در فضای مجازی، این باشگاه نام او را که به بهانه معده درد در یکی از بازی های تیمش غیبت کرده بود، در فهرست فروش قرار داد.

ایرنا: پس از انتشار تصاویری از «سردار عزیز» بازیکن تیم گالاتاسرای در حال تفریح و گذراندن تعطیلات توسط همسرش در فضای مجازی، این باشگاه نام او را که به بهانه معده درد در یکی از بازی های تیمش غیبت کرده بود، در فهرست فروش قرار داد.

شبکه راشا تودی روز شنبه با درج این خبر نوشت: براساس گزارش ها، پس از غیبت عمدی عزیز ۲۸ ساله در بازی خانگی تیم گالاتاسرای مقابل سیوا اسپور آن هم به بهانه ای دروغ، غول های ترکیه تصمیم به قطع همکاری با وی گرفتند.

«دروغی» که بازیکن گالا را در فهرست فروش قرار داد

در واقع، همسر عزیز با انتشار این تصاویر در فضای مجازی که آنها را در حال گذارندن تعطیلات در جزایر مالدیو نشان می دهد، به طور ناخواسته دروغ همسرش را برملا کرده و همین امر موجب شد تا باشگاه گالاتاسرای وارد عمل شده و نام او را در صدر فهرست فروش های خود قرار دهد؛ به عبارت دیگر مقامات این تیم به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه پیش رو، از شر او خلاص خواهند شد.

تصاویر مذکور اگرچه به سرعت از حساب کاربری عزیر و همسرش پاک شد اما نه آنقدر سریع که از بازنشر آن توسط سایر کابران فضای مجازی جلوگیری کند.

عزیز که تاکنون 16 بار پیراهن تیم ملی ترکیه را بر تن کرده است، در سال 2016 از بورسا اسپور به گالاتاسرای پیوست و با وجود عملکرد نسبتا ضعیف این تیم در رقابت های فصل جاری لیگ برتر ترکیه، به یکی از بازیکنان ارزشمند این تیم تبدیل شد.

گالاتاسرای در حال حاضر با هشت پیروزی از 17 بازی، در رده پنجم سوپر لیگ ترکیه قرار دارد و با توجه به اتفاقات رخ داده، عزیز فرصتی برای نجات این تیم پر آوازه نخواهد داشت اما معده درد دست کم موجب شد تا او مجانی برنزه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج