جاباما
۸۱۳۸۵۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

زادمهر: کی‌روش چاره‌ای جز قهرمانی ندارد

پیشسکوت فوتبال ایران معتقد است عراق مهم‌ترین حریف ما در جام ملت‌های آسیاست زیرا پیروزی برابر این تیم و اول شدن در گروه کار ما را برای ادامه مسابقات ساده‌تر می‌کند.

ایسنا: محمد زادمهر، پیشکسوت فوتبال ایران درباره روند آماده‌سازی برای حضور در جام ملت‌های امارات در سال ۲۰۱۹ اظهار کرد: برنامه‌ای که کی‌روش برای تیم ملی ریخته، بسیار دقیق و جامع بود و سازمان لیگ و فدراسیون از برنامه او به شدت حمایت کردند.

زادمهر ادامه داد: خوبی این مسابقات و تیم ملی ما این است که لیگ تازه به پایان نیم‌فصل رسیده و بازیکنان ما آماده هستند. البته اردوهای پیش از این مسابقات بازی‌های دوستانه می‌تواند هماهنگی بازیکنان را بیشتر کند که باعث می‌شود تیم ما از همان ابتدا غافلگیر نشود. البته من هم امیدوارم که تیم ملی عملکرد خوبی در جام ملت‌ها داشته باشد و بتواند مقام قهرمانی را به دست بیاورد.

او درباره حریفان تیم ملی تصریح کرد: سخت‌ترین حریف ما در حال حاضر عراق است زیرا نتیجه ما مقابل این تیم ادامه مسیر ما در جام ملت‌ها را مشخص می‌کند. عراق تیم آماده‌ای دارد و خط هافبک این تیم از دو بازیکن بسیار خوب یعنی بشار رسن و طارق همام بهره می‌گیرد.

تمرکز بالا و حمایت هواداران باید از استرس تیم بکاهد تا ما با خیالی راحت برابر عراق قرار بگیریم. پس از عراق، باید ببینیم در مرحله پلی‌آف به چه تیم می‌خوریم اما باید به گونه‌ای عمل کنیم که حداقل به جکع چهار تیم آسیا برسیم. ژاپن و استرالیا سخت‌ترین حریفان ما در مرحله حذفی هستند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره توقع مردم از تیم ملی تصریح کرد: کارلوس کی‌روش هشت سال هدایت ایران را بر عهده داشته و اکنون تمام نقاط ضعف قدرت ایران را می‌داند. او در سه تورنمنت هم یعنی دو جام جهانی و یک جام ملت‌ها سرمربی ایران بوده است و حالا مردم فقط توقع قهرمانی دارند و سرمربی تیم‌ملی چاره‌ای جز این ندارد.

شاید امکانات ما در حد یکی دو رقیب جدی‌مان نباشد اما فکر نمی‌کنم مردم چیزی به جز اول شدن را از سرمربی پرتغالی تیم ملی بپذیرند. گاهی ممکن است در فوتبال اتفاقاتی بیفتد که تیم نتیجه نگیرد؛ همانند بلایی که در جام ملت‌های دور قبل برای ما افتاد اما اکنون باید طوری عمل کنیم که دیگر تسلیم اتفاق‌ها هم نشویم.

وی درباره لیست تیم ملی هم گفت: به هر حال این سلیقه مربی است و باید به نظرش احترام گذاشت اما چیزی که برای من عجیب بود، کی‌روش حتی به تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا هم نیامد. کسی مثل سیامک نعمتی که یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در آسیا بود، دعوت نشد که این نشان می‌دهد سرمربی تیم ملی نگاه دقیقی به لیگ ما ندارد.

زادمهر درباره اختلاف کی‌روش و برانکو هم گفت: اکنون وقت حمایت از تیم ملی است زیرا تیم ما در شرایط خاصی قرار دارد اما من برانکو را به خوبی می‌شناسم و با خصوصیات اخلاقی‌اش کاملا آشنایی دارم. اگر اختلافی هست، مشکل از برانکو نیست و ایراد کار، جای دیگر است.

او در پایان درباره پش‌بینی‌اش از نتیجه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: من به این تم خوش‌بین هستم. فکر می‌کنم می‌توانیم برای چهارمین بار قهرمان آسیا شویم زیرا قدرتش را داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زاقارت

    • وحید

      این اقا بازی تیم خودش و نمیبینه به سر مربی گیر میده تمام بازیها را دستیاران کی روش میبینند و فیلهم ها رو خودش قابل توجه اقای زاد مهر سیامک نعمتی در تیم خودتان اکثرا ذخیره بود ...واقعنکه ..

      پاسخ ها

      • تااااجممم شناختیـی.؟؟

        لایک وحیدجوون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج