۸۱۴۱۷۵
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مسعود شجاعی در مسیر سیروس

مسعود شجاعی این روزها تمام فکر و ذکر خود را معطوف به موفقیت تیم ملی کرده و تجربه او بی گمان در این دوره از رقابت ها به کارتیم ملی خواهد آمد.

ورزش سه: تمرینات تیم ملی وارد چهاردهمین روز شده است واین در حالی است که تیم ملی فردا راس ساعت ۸.۳۰ باید به مصاف یکی از تیم های قدرتمند این دوره از رقابت ها یعنی قطر برود.

کاپیتان با سابقه تیم ملی و باشگاه تراکتور سازی تبریز شاید آخرین روزهای خود را در اردوی تیم ملی تجربه می کند او که از سال ۲۰۰۶ تا به کنون به مدت ۱۲ سال در تیم ملی حضور دارد و حالا امروز تقریبا همه پذیرفته اند که مسعود یکی از ارکان اصلی تیم ملی در جام ملت های آسیا به حساب می آید .

او در شرایطی پا به این مسابقات می گذارد که این برای بار چهارمین مرتبه است که طعم حضور در جام ملت ها را می چشد و اگر بتواند همراه با تیم ملی به عنوان قهرمانی برسد می تواند نام خودش را به عنوان کاپیتان تیم قهرمان آسیا در تاریخ فوتبال ایران به ثبت برساند.

مسعود علاوه در ایران در کشور های امارات ، اسپانیا، یونان، قطر فوتبال بازی کرده است و اکنون در مرز ۳۵ سالگی و با ۷۹ بازی ملی یکی از بازیکنان قابل اتکا تیم ملی برای فتح جام هجدهم محسوب می شود.

این کاپیتان آبادانی تیم ملی بعد از سیروس قایقران تنها کاپیتانی است که در تجربه حضور در تیم های استقلال و پرسپولیس را نداشته است .برای رسیدن به این مهم باید توانایی های فنی بسیار زیادی داشته باشی که انصافا درمورد مسعود شجاعی این موضوع صدق می کند.

مسعود شجاعی در مسیر سیروس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یاشاسین شجاعی


      یاشاسین تراختور


      اله بیردن بیره

    • بدون نام

      برو جمع کن بابا...لطفا چرت وپرت ننویسین

    • شهرام

      حاضرم قسم بخورم که این ورزش سه یه رابطه ای با فدراسیون و کیروش داره . آخه مگه میشه یکی کارو زندگیشو ول کنه و فقط از چهارتا قهرمان پوشالی تعریف کشکی کنه آخه . فکر میکنه همه مثل خودشون .

    • بدون نام

      شجاعی بازیکن محبوبی بود اما بخاطر حمایت کورکورانه از کیروش اجنبی ، محبوبیتش کم شد . کیروش ی بیگانه است و توقعی ازش نیست اما شجاعی به عنوان ی ایرانی از مشکلات هموطنانش خبر داره و نباید طلبکارانه حرف میزد با وجودی که مردم پول غذا ندارن ولی از تیم ملی جانانه حمایت میکنن و تیم ملی بهترین امکانات در اختیارش هست

      پاسخ ها

      • یاران 57

        مگر برانکو و شفر اجنبی نیست فقط آقای کیروش خارجی هست، آقای شجاعی و طارمی چقدر با گل زدن و بازی های زیبا دل مردم ایران شاد کردن بجای اینکه حمایت کنید تخریب وکام بازیکنان تلخ میکنید؟ هرچند بازیکنان تیم ملی وکادر فنی حرفه‌ای هستند و جواب شان در زمین مسابقه دادند و انشاءالله باقهرمانی در جام ملت های آسیا خواهد داد، آرزوی سلامتی و موفقیت برای اعضا تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان و سرمربی فهیم تیم ملی ایران داریم خداوند متعال پشتیبان شماها باشد

    • بدون نام

      طارمی یادش رفته کی بود و چه کسانی به اینجا رسوندنش . ولی مصاحبه اخیرش حرفهای کیروش را واکس زده و تحویل مردم میده و میگه قطر به تیم ملی لطف کرده و کمپ مجانی در اختیارشون گذاشته

    • بدون نام

      اقای طارمی فکر میکنی خیلی گنده شدی و قطریها به خاطر گل روی تو کیروش کمپ را در اختیارتون گذاشتن

    • شیراز

      اتفاقا هیچی نیست. تازه وقتی روبرو کره اخراج شد ما بهتر بازی کردیم و بردیم.
      خدا رحمت کنه جناب سیروس قایقران رو.

    • بدون نام

      عالیه

    • بدون نام

      فاصله شجاعی با زنده یاد سیروس قایقران عزیز به اندازه چندین سال نوری است . سیروس خدابیامرز مظهر اخلاق و مردانگی بود و عاشقانه و بیریا مردم را دوست داشت

    • تااااجممم شناختیـی.؟؟

      عشقه مسعود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج