۸۱۴۳۲۹
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

حسینی، قربانی جنگ سرد کی‌روش و رحمتی

ماجرای خط خوردن‌های دقیقه ۹۰ حسین حسینی از لیست تیم ملی و ربط دادن آن به نیمکت‌نشینی‌های او در استقلال توسط کی‌روش یک سوژه تکراری و البته بحث برانگیز است.

ایلنا: ماجرای خط خوردن‌های دقیقه ۹۰ حسین حسینی از لیست تیم ملی و ربط دادن آن به نیمکت‌نشینی‌های او در استقلال توسط کی‌روش یک سوژه تکراری و البته بحث برانگیز است. در حساس‌ترین مقطع فصل گذشته که استقلال برای کسب سهمیه در لیگ می‌جنگید و به دنبال صعود از گروه مرگ در لیگ قهرمانان آسیا بود به دروازه‌بان جوان استقلال پیغام داده بودند که اگر ذخیره رحمتی باشد و روی نیمکت بنشیند مسافر جام جهانی نخواهد بود و خط می‌خورد. به این ترتیب آرامش حسینی بهم خورد و رابطه‌اش با کاپیتان تیره و تار شد و در نتیجه جو استقلال به‌هم ریخت.

هرچند این اولتیماتوم باعث فیکس شدن حسینی نشد تا همان طور که هشدار داده بودند از لیست مسافران روسیه خط بخورد. امیرعابدزاده در اردوی قبل از جام جهانی برای نخستین بار دعوت شد و در نهایت هم کی‌روش پسر احمدرضا را در لیست قرارداد و دروازه‌بان استقلال را خط زد.

نیمکت‌نشین رحمتی بازهم خط خورد

مشابه این داستان برای جام ملت‌ها هم بی کم و کاست تکرار شد. کی روش به حسینی فشار می‌آورد تا برای حضور در لیست نهایی درترکیب اصلی قرار بگیرد و رحمتی را در استقلال نیمکت‌نشین کند! ماموریتی که او از پس انجام آن برنیامد تا بازهم خط بخورد و یک تورنمنت مهم دیگر را از دست بدهد. به نظر می‌رسد حسینی، قربانی اختلاف و جنگ سرد کی‌روش و رحمتی شده است.

تجربه نشان داده کسانی که نتوانند برای مرد پرتغالی در برابر مخالفان و منتقدان او بجنگند در لیست او جایی ندارند. اما اگر طوری رفتار کنند و کاری را انجام دهند که او می‌خواهد، آن‌وقت حضورشان در تیم ملی حتمی است. حتی اگر مصدوم یا نیمکت‌نشین باشند یا حتی از فوتبال خداحافظی کرده باشند.

کی‌روش می‌رود یا حسینی؟

مشخص نیست که کی روش بعد از جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی می‌ماند یا رفتنی است، اما اگر مرد پرتغالی تمدید کرد، حسینی برای فیکس شدن یک راه بیشتر ندارد و آن هم شکست دادن مخالف و دشمن کی‌روش است. او نیمکت‌نشین رحمتی را با خودش هیچ کجا نمی‌برد، حتی اگر رکورددار کلین‌شیت باشد و پدیده لیگ برتر لقب بگیرد. شاید یکی از دلایلی که شفر مدام بر طبل حمایت از رحمتی می‌کوبد، همین موضوع و جنگ ناگفته و نانوشته کاپیتان تیمش با کی‌روش است.

بر همین اساس گفته می‌شود حسینی امسال راهش را از رحمتی جدا می‌کند و اگر قرارداد او تمدید شود به دنبال تیم جدیدی خواهد بود مگر اینکه پایان جام ملت‌ها پایان حکمرانی مرد پرتغالی بر تیم ملی باشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      شما چقدر ساده اید. کی روش از عمد دعوتش میکنه و خطش میزنه که جو استقلال رو متشنج کنه

    • رضا

      کاش کی روش زودتر بره

      پاسخ ها

      • لنگ

        اگرخدابخاد وکیروش هم رضایت بده بره دست خدا،مطمئن باشیدسگوهم بشه مربی تیم ملی نامبر وانش سیدمهدی رحمتیه..همه میدونن خودبیرانوندم میدونه خدابهش شانس داده کیروش بارحمتی دشمنه وگرنه همینطورکه حق سیدجلاله ک دفاع فیکس تیم ملی باشه حق رحمتیه که شماره یک تیم ملی باشه..

    • بدون نام

      کیروش لجباز قصد تخریب استقلال رو داره خدا کنه تیم ملی تو مرحله گروهی حذف شه

    • بدون نام

      چرت نگو حسینی برای اشتباهاتش از خروج از دروازه خط خورد اشتباهی که کیروش همیشه بهش گفت و گل فلسطین هم روی همین اشتباهش بود چه ربطی به رحمتی داره پروفسور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج