جاباما
۸۱۴۶۵۰
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

رضا کیانیان: تلویزیون تبدیل به قمارخانه شده

رضا کیانیان با انتقاد از وضعیت ممیزی‌ها و سانسورها در تلویزیون، تاکید کرد که این روزها این رسانه به نوعی قمارخانه شده است.

خبرآنلاین: رضا کیانیان بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر از در نظر گرفتن ممیزی‌های جدید و ممنوعیت پخش سریال‌های قدیمی در تلویزیون به شدت انتقاد کرد.

براساس گزارش روزنامه جام جم، این بازیگر با اشاره به سانسور برخی از سریال‌های قدیمی که تولیدی تلویزیون هستند، گفت: «چرا باید تا این حد ممیزی باشد؟ جالب است بعضا پخش سریال‌های قبل هم ممنوع شده است، مثل سریال «بچه‌های خیابان»، «دوران سرکشی» و ... اگر هم پخش شوند با کلی ممیزی روی آنتن می‌روند. خب چرا؟ مگر این سریال‌ها در چه حکومتی ساخته شده است؟ حتی سریال «مختارنامه» هم در بازپخش‌ها به شدت سانسور شده است.»

او ادامه داد: «تلویزیون به نوعی قمارخانه شده است، پر از به اصطلاح مسابقه که روی کازینوها را کم می‌کند. خب این‌ها که از بلیت بخت‌آزمایی بدتر است، اگر قبلا فقط یک بلیت بخت آزمایی بود الان چندین نوع از آن فقط در تلویزیون است. اگر آن زمان حرام بود، پس این‌ها چیست؟»

کیانیان درباره افت کیفیت برنامه‌های تلویزیونی مانند «خندوانه» هم توضیح داد: «سری اول برنامه «خندوانه» در میان تماشاگران گرفت، اما چرا روندی ایجاد شد که ضعیف و ضعیف‌تر شود. قبلا مردم کلی درباره این برنامه حرف می‌زدند ولی الان دیگر اینطور نیست، یا برنامه «دورهمی» هم همینطور. به نظر شما این مشکل به خاطر این است که از سر و ته برنامه‌ها زده می‌شود؟ یا اینکه ایده‌های جدید به فصل‌های تازه برنامه‌هایی چون «خندوانه» تزریق نشده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برمسولین صداوسیما.لعنت

    • بدون نام

      کاملن درست گفتی استادکیانیان عزیز

    • پویا رهگذر

      اگه خودتون هم مجری بودین برای یکی از این مسابقات و واسه هر اجرا چند ملیون به جیب میزدین ،بازم اینجوری میگفتین ؟؟!!!!

    • مانا

      شما که مجریه حراج های مثلا هنری هستین،،اینجوری نظر میدین در مورد برنامه رضا گلزار و سایرین؟؟؟کاشکی یه اجرا هم بدن به شما..اونوقت ببینیم شما چی میگین ؟حرمت نمک رو نگه میدارین یا طبق رواال عمل میکنین ؟

    • خدا

      ایول ،دمت گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج