۸۱۴۹۷۰
۲۴ نظر
۵۰۰۳
۲۴ نظر
۵۰۰۳
پ

چرا برانکو محروم شد، اما دیگران محروم نشدند؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اعلام دلیل تغییر زمین محل تمرین پرسپولیس به محرومیت برانکو ایوانکوویچ اعتراض کرد.

خبرگزاری مهر: مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته، قرار بر این شده است که تمرینات تیم قبل از سفر به قطر را در زمین چمن مجموعه نفت تهرانسر انجام بدهیم.

وی درباره دلیل این جابجایی ادامه داد: از قبل هم اعلام شده بود؛ ما در این مقطع در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین نمی‌کنیم و به همین دلیل محل دیگری را در نظر گرفتیم اما پس از آنکه آقای ایوانکوویچ اعلام کردند، تمرینات در دو جلسه انجام می شود، دست به کار شدیم تا محل دیگری را برای تمرینات پیدا کنیم تا از تمام شرایط لازم برخوردار باشد. یکی از مسائل ما، انجام هر دو جلسه تمرین در یک زمین بود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این مدت که تیم در استراحت بود، به همراه آقای حسین علیپور مشاور پشتیبانی باشگاه، مجموعه‌ها و زمین‌های تمرینی مختلفی را مورد بازدید قرار دادیم تا اینکه به زمین نفت تهران رسیدیم. خوشبختانه با تعاملی که مسئولان این مجموعه با باشگاه پرسپولیس داشتند، کارها خوب پیش رفت و اعلام کردند، این زمین و امکانات جانبی آن در روزهای مقرر در اختیار ما خواهد بود.

وی ادامه داد: به این ترتیب، تیم مجبور نخواهد بود بین دو زمین تمرین جابجا شود که به کاهش خستگی آنها کمک می‌کند. ما طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ دی ماه صبح و بعدازظهر در زمین نفت تهرانسر تمرین می‌کنیم و امکانات جانبی مطلوبی هم وجود دارد تا دیگر عوامل تیم، از کادر پزشکی تا تدارکات هم از آن برای انجام بهتر کارها استفاده کنند. بازیکنان همچنین ناچار نیستند بین دو جلسه تمرین محل را ترک کنند و امکانات رفاهی و استراحت با همکاری مسئولان مجموعه، فراهم خواهد بود.

مصطفی قنبرپور تصریح کرد: این سه روز فرصت خوبی است تا شرایط این مجموعه را بررسی کنیم. این احتمال وجود دارد که با رضایت آقای ایوانکوویچ از شرایط مجموعه و با تایید باشگاه برای استفاده از امکانات در زمان‌های دیگر مذاکراتی را انجام بدهیم.

وی اضافه کرد: بامداد فردا منتظر بازگشت سرمربی هستیم تا برنامه ها را از پنجشنبه از سر بگیریم. البته در این روز، در مجموعه شهید کاظمی خواهیم بود. طبق برنامه‌ای هم که آقای برانکو دادند، تمرینات در این سه روز از ساعت ۱۰ صبح و ۱۵ آغاز می‌شود. همچنین با توجه به شرایط مجموعه‌ای که در آن تمرین خواهیم داشت، امکان حضور هواداران وجود ندارد.

قنبرپور درباره اعلام حکم محرومیت کمیته انضباطی برای سرمربی سرخپوشان نیز گفت: از این تصمیم تعجب کردیم چون تا قبل از این و همانطور که هواداران هم گفته‌اند تا قبل از اعتراض سپاهان، شاهد چنین برخوردی نبودیم. صحبت‌هایی از این دست از سوی دیگران با شدت و کثرت بیشتر بیان شد و شاهد هیچ واکنشی نبودیم.

قبل از همان بازی با ذوب آهن، کم نبودند افرادی که با ایجاد هجمه علیه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، داوران و کل مملکت را مستقیم و غیر مستقیم مورد اتهام قرار دادند ولی حتی تذکر و توبیخ دریافت نکردند. در عمل، با سکوتی که وجود داشت، عوامل باشگاه از جمله آقای برانکو وادار به واکنش شدند. اگر با آن مسائل برخورد مناسب می‌شد، اصلا این صحبت‌ها پیش نمی‌آمد و قطعا قبل از آقای برانکو و بیشتر از ایشان به گواه مستنداتی که وجود دارد، افراد و باشگاه‌هایی بوده‌اند که با توجه به این حکم، باید با برخورد انضباطی روبرو می‌شدند و نشدند.

وی در پایان اظهار داشت: شخصیت آقای برانکو برای همه اهالی فوتبال روشن است. اگر چنین فردی تا این حد ناراحت می‌شود باید دید کجای کار می‌لنگد. از سوی دیگر آقای برانکو و در نتیجه کل پرسپولیس در حالی محروم شده‌اند که اتهام‌ها و اظهارات دیگران به صورت مداوم ادامه داشت ولی ایشان در همین هفته‌های آخر وقتی دید فشار روی داوران زیاد است، با وجود آنکه کارشناسان داوری باز هم اعلام می‌کردند؛ اشتباهاتی به ضرر پرسپولیس روی داده است، از آنها حمایت و مثبت صحبت کرد.

البته هواداران خیلی نگران این موضوع نباشند، آقای برانکو این تیم را بیش از سه سال است تربیت می‌کند و مسائلی مثل این محرومیت هر چند می‌تواند کار ما را به سود حریفان به ویژه رقبای ما سخت‌تر کند اما اجازه نمی‌دهیم مانع از ادامه روند خوب ما شود به شرط آنکه هواداران با تمام قوا از تیم حمایت ‌کنند و به بازیکنان، انرژی و نیروی مثبت بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون پرسپولیس تیم حکومتی و فدراسیون هم پشتشه. الان کیسه ها میریزن و اینو میگن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا اونجا که من میدونم لنگ کیسه نماد پرسپولیسه...لنگی جعلی جمع کن حرفاتو تمام عالم و آدم میدونن که لنگ سوگلیه حکومتیه

    • Mohamad_Talebi

      جواب / برای اینکه وریا محروم شد اما شجاع به بدتر از رفتار وریا که مرتکب شده بود محروم نشد برا اینکه لنگ محروم بود هواشو داشتن اما الان دیگه قضیه فرق فوکوله لعنت ب لنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهترین آرزو برای خودمون و نفرین برای امثال تو بی ادب، اینه:
        «الهی ، حالا حالاها تاج قهرمانی رو از سر پرسپولیس جدا نفرما!»
        اگه سوختی، بگو الهی آمین !!!
        خخخخخخخخ خخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ

      • الکی خوش

        لعنت به خودت

    • بدون نام

      برای ما ترتر وشله زرد وکیسه رقیب نیستن چه مرحوم بشن چه نشه

    • بدون نام

      چون برانکو به ناحق اعتراض میکرد.

    • حسام

      ماشاللا رو که نیست سنگ پای قزوینه فرار رو به جلو و شلوغ بازی رسانه ای برای مظلوم نمایی تیم محبوب حکومت اگه قانون فقط بیست درصد اجرا میشد الان کل تیم پرسپولیس باید در لیگ دسته دوم مسابقه میداد و چهارتا بازیکن ملی پوشم در اوج محرومیت نخریده بود و دوبارم قهرمان فیک نشده بود

      پاسخ ها

      • اسی

        این کیسه کشا مشاعیرشون رو از دست دادند بدبختا اگه رییس جمهور قبلی نبود الانم در انتظار و حسرت فتح لیگ برتر می موندید کافر همه را به کفر خویش پندارد

    • مهدی

      چون نمیتونن ببینن پرفسر چه تیم یکدلی داره و امسالم قهررررررررررررررمانه

    • بدون نام

      چون پرسپولیس تیم حکومتیه باید جریمه بشه بقیه تیما حکومتی نیستن هرکاری و هر حرفی رو آزادند که بزنند

    • p.s

      مردیکه یعنی همه معترضین دروغ می گویند و فقط چرت پلیسیا راست میگن از قدیم گفته‌اند که تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها این مصداق بارز پرسپولیس است و عین واقعیت

    • بی نام

      فدراسیون ما همیشه به یه سمت غش کرده و هیچوقت تابع قانون و اجرای عدالت نبوده و فقط بر اساس سلیقه روسای فدراسیون عمل کرده که متاسفانه کوچکترین تخصصی در زمینه کاری که انجام میدن ندارن !

    • بدون نام

      یاشاسین پرسپولیس

    • بدون نام

      تاج اصفهانی و تیم استقلال حکومتی

    • بدون نام

      همه روهم هیچی نیستند.زردک و سوراختور و استفراق هرچی توهم و چرت و پرت بود گفتند که آرامش یه تیم نصفه نیمه رو بهم بزنن و به خواسته شون برسند نشد بیچاره ها به دکل نوردی افتادند فایده نداشت باید دوباره رو بیارن به گز با مغز سکه طلا و آبهای الوده و هزار نامردی دیگر که ژنراتوری که نصفش رو زمینه نصفش زیر زمین ولی انگار یادش رفته خدا اون بالا حواسش به همه هست به موقع خوار و خفیف شون میکنه انشاالله.

    • پرویز

      باند اصفهانی ها با قلعه نوعی هرکاری دوست دارنند بکنن پرسپولیس خدا و هواداران را دارد

    • بدون نام

      فعلا همه ی تیرها بسمت پرسپولیس است

    • م.ر.ا

      به خاطر اینکه بی ادبه

    • الهم صل علی محمد و ال محمد

      از برانکو دارید بت می سازید

    • p.s

      در دولت احمدی‌نژاد همه مسئولین استقلالی بودن واین واضح و روشن بود همان زمانی که علی دایی در سه بازی با تیم پرسپولیس حدود 14 گل خورده و طرفدارانش مثل خر عرعر میکردند یادتون رفته ولی حالا بر عکس همه مسئولین چوس پلیسی هستند و به لطف دولت کلید دارند زر میزنن
      لطفا خدا را شریک کارهایی زشت پرسپولیسییا نکنید چون کار خدا با این کثافت کاری ها فرق دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استفراقیها نگران نباشید کیسه به اندازه کافی هست حالا سوراخ چه اشکالی داره چرک که میسابه؟

    • بدون نام

      واسه اینکه دم خروس زیادی بیرون نمونه

    • بدون نام

      چون حسن نزاده عوصی انگشتردیگرانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج