۸۱۵۱۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیرلو: خرید رمزی برای یووه فرصت بزرگی است

آندره آ پیرلو، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس، این باشگاه ایتالیایی را تشویق کرد که حتماً آرون رمزی، ستاره آرسنال را به تورین منتقل کند.

ورزش سه: آندره آ پیرلو اسطوره باشگاه یوونتوس، این باشگاه را تشویق کرد که حتماً آرون رمزی، ستاره خط میانی آرسنال را جذب کرده و به تورین منتقل کند. قرارداد رمزی با آرسنال تا کمتر از شش ماه دیگر به پایان می‌رسد و شایعات درباره آینده او در روزهای اخیر به اوج رسیده است. آرسنال چندی پیش مذاکره با رمزی برای تمدید قرارداد را قطع کرد تا مشخص شود که او در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند آرسنال را ترک کند.

در میان تیمهایی که نام‌شان به عنوان مقصدهای احتمالی رمزی مطرح شده به نظر می‌رسد یوونتوس شانس بیشتری دارد. در تازه‌ترین تحولات در این باره، آندره آ پیرلو، هافبک سابق یووه و اسطوره بزرگ این تیم، از باشگاه ایتالیایی خواست که از این فرصت استفاده کرده و هر طور شده هافبک همه کاره آرسنال را به تورین منتقل کند.

پیرلو در این باره به خبرنگاران گفت:" رمزی برای یوونتوس خرید بزرگی خواهد بود. یوونتوس در حال آماده کردن شرایط برای امضای یک قرارداد فوق‌العاده دیگر است. رمزی بازیکن پرقدرتی است و می‌تواند خیلی خوب فوتبال بازی کند. حضور او به نفع یووه خواهد بود".

رمزی در فصل جاری برای آرسنال در لیگ برتر یک گل به ثمر رسانده و شش پاس گل داده است. باید دید آیا رمزی در پایان فصل جاری به تورین خواهد رفت و پیراهن راه راه یوونتوس را به تن خواهد کرد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج