اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۵۹۰۲
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

حاج علی‌اکبری: نمازگزاران از وجود نرده‌ها خشنود نیستند

امام‌جمعه موقّت تهران با بیان اینکه عزیزان نمازگزار از وجود میله‌های نمازجمعه خشنود نیستند، اظهار داشت: از ستاد نمازجمعه خواهش کردم و دوستان حفاظت هم محبت کردند و دو ردیف از موانع برداشته شد و بخش باقی مانده مورد نیاز است که نسبت به آن هم اصلاح دقیق‌تری خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: حجّت‌الاسلام محمّدجواد حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نمازجمعه امروز(۱۴ دی‌ماه) تهران با اشاره به عظمت روز جمعه، نمازجمعه را «حجّ هفتگی» خواند و گفت: حضور در نمازجمعه، به برادران و خواهران دینی نیرو می‌بخشد و آن‌ها را برای آغاز هفته‌ای دیگر آماده می‌کند.

امام‌جمعه موقّت تهران در خطبه دوم نمازجمعه با بیان اینکه تقوای الهی جلوه‌های گوناگونی دارد، یکی از روشن‌ترین جلوه‌های تقوا را وحدت دانست و گفت: معصوم می‌فرماید بر محور اسلام و قرآن و اهل‌بیت و ولایت گردهم باشید.

وی با اشاره به انتصاب خود به سمت امامت‌جمعه موقّت تهران گفت: بر خود فرض می‌دانم از رهبر عالیقدر و حکیم انقلاب به خاطر اعتماد به شاگرد کوچکشان صمیمانه تشکر کنم و امیدوارم به دعای رهبر عزیز و عالیقدر و شما برادران و خواهران در انجام این وظیفه مهم موفق باشم.

حاج‌علی‌اکبری ادامه داد: از کسانی که در این مدّت ابراز خوشحالی کردند، تشکر می‌کنم. همچنین کسانی که نگران شدند و نقدی داشتند، تشکر می‌کنم و از این به بعد هم به نقد مشفقانه بیشتر احتیاج داریم.

وی با بیان اینکه امروز در آستانه چهل‌سالگی انقلاب وظیفه داریم مانند جان‌مان از نمازجمعه مراقبت کنیم، بر کیفیت‌بخشی به نمازجمعه تأکید کرد و گفت: باید نمازجمعه را بهتر از همه سال‌ها برگزار کنیم. نیاز به یک نمازجمعه باشکوه و با صلابت و شیرین بیشتر از همیشه احساس می‌شود.

امام‌جمعه موقّت تهران با بیان اینکه عزیزان نمازگزار از وجود میله‌های نمازجمعه خشنود نیستند، اظهار داشت: از ستاد نمازجمعه خواهش کردم و دوستان حفاظت هم محبت کردند و دو ردیف از موانع برداشته شد و بخش باقی مانده مورد نیاز است که نسبت به آن هم اصلاح دقیق‌تری خواهد داشت.

حاج‌علی‌اکبری افزود: نمازگزاران علاقه‌مند هستند محیط نمازجمعه دوستانه باشد و مسئولین عزیز هم چنین احساسی دارند و من می‌بینم که برخی از آن‌ها در بین جمعیت حضور دارند.

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله اگر فاصله‌ای بین مردم و مسئولین وجود دارد برداشته شود و راه نهضت را پرشورتر از همیشه و با قوت بیشتر ادامه دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله همیشه همینطور مردمی باقی بمانند و از تندروی که آفت بعضی از ائمه جمعه است دوری کنند

    • بدون نام

      چه پیشرفتی!! آفرین بر این جوانِ پنجاه و پنج ساله!!!

    • میم

      ب جاش توصیه میکنم پیست دو و میدانی بذارید عین ورزشگاه ازادی.

    • خدایا کجایی ؟؟؟

      چندین دهه است که ملت با مسولین فاصله طبقاتی زیادی پیدا کردن اگر مقامات ومسولین مردمی بودن الان درقلب ملت بودن حتی نیاز به مرزبندی و محافظ شخصی نداشتن

    • ایرانی

      احسنت
      درودبرشما

    • بی نام‌

      چه اشکالی داره اگر روسای قوا امکان پذیر نیست یا روسای سازمانها مردم بتوانند با مدیران کل سازمانها و وزارت خانه ها در فضایی صمیمانه مشگلات خودرا و ضعف های سازمانها را به اطلاع مسیولین برسانند

    • بدون نام

      نردها نشان ازاناست که هر گروه از ژن ها خوب پیر جوان رده بندی مقام ها کجاست مگر میشه ژن خوب بد یکجا باشند

    • ایرانیم.

      احسنت.به خوب موردی اشاره کردی.وجودنرده هایعنی نشون دادن اختلاف طبقاتی اونم درمحضرخداوندی که اعمال نیک براش اهمیت داره نه مقام دنیوی.اوناکه جایگاهشون برای ادای فریضه ازقبل مشخص بودوبدون دغدغه باسلام وصلوات نزول اجلال میفرمودن شایددرپیشگاه خالق بسیاردون پایه ترازدیگرافرادباشن.

    • بدون نام

      ای برادر

    • بدون نام

      امام جمعه عزیز در مورد شرایط اقتصادی آقا زاده ها مفت خور و مسولان دو تابعیتی صحبت کن نه در مورد نرده اگر دست این دزد ها از سرمایه کشور قطع شود مردم جانشان را برای این کشور می دهند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر مردم دیگه بقدرکافی جان ومال شان رادادند دیگه آهی ندارند حالا نوبت فرزندان مسئولین هست هرچند که محاله اگه نه چرازمان جنگ نرفتند عکسهای شهدا که می بینیم از فرسخها معلومه که همه ازفرزندان فقیر فقرا میباشند ...

    • بدون نام

      مردها را شما کشیدید نه دیگران ارزش انسان نزد خدا یکسان هست ولی نزد شما اقایان نه

    • بیطرف

      آخ از تندرو هایی که رفتند

    • بی‌نام

      ان شاالله این اقدام امام جمعه موقت تهران یک استارتی باشد که در همه جلسات بویژه نماز جمعه در سراسر کشور مسوولین و مردم درکنار هم بنشینند و میله هایی که باعث جدایی مردم ومسوولین شده جمع آوری شود

    • بدون نام

      اولش خیلی مهربان هستند بعد از مدتی بد اخلاق می شوند!

    • نظری

      سلام.واقعا کار عالی انجام داد.بایدم همینجور باشه مگه بین مسئولین و مردم چ فرقی هست.کاش بقیه امام جمعه ها هم یاد بگیرن فقط از مردم توقع نکنن

    • بدون نام

      این نرده فیزیکی است . برای حفاظ خودشان .
      ولی نرده واقعی دوری از مردم و با داشتن حقوق بالا و فاصله طبقاتی اون نرده را باید جمع کرد .
      نه این که مردم را گول زد و شیره مالید .

    • نیما طهماسبی

      ای چند روزه هی تو رسانه ها اعلام میکردن امام جمعه جوان امام جمعه جوان خداشاهده فکر کردم نهایتش دیگه از 30 سال بیشتر نیست که اینجوری تو ساز و کرنا هی میگن جوان جوان حالا که رفتم بیوگرافیشو خوندم میبینم این اقای جوان 55 سالشه هیچی دیگه حرفی ندارم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج