۸۱۶۰۸۶
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

کی‌روش: در خانه نشستن و حرف زدن آسان است

سرمربی تیم ملی ایران گفت: نشستن در خانه و اظهار نظر کردن کار آسانی است. شما بدون برنده شدن نمی‌توانید به جام برسید و بدون اینکه بازی‌تان را با برد شروع کنید و همین طور پیش بروید و بازی دوم و سوم را انجام دهید به این مهم نمی‌رسید.

ایسنا: به نقل از اسپورت، تمرین‌های تیم ملی فوتبال ایران قبل از اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا در ابوظبی امارات برگزار می‌شود و ملی‌پوشان زیر نظر کارلوس کی‌روش خودشان را برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین‌های تیم ملی با اعلام اینکه بزرگ‌ترین اشتباه ممکن این است که حریفان را دست کم گرفت گفت: من می‌دانم که ما در شرایط خوبی هستیم وقتی بخواهیم درباره رده‌بندی فیفا صحبت کنیم ولی یک چیزی را به من بگویید؛ کدام تیم‌ها از ۵ تیم برتر رده‌بندی فیفا توانستند به فینال جام جهانی روسیه برسند؟ آنچه اهمیت دارد این است که شما در روز مسابقه قادر به انجام چه چیزی در زمین بازی هستید؟

کی‌روش: در خانه نشستن و حرف زدن آسان است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه صحبت خود افزود: ما در حال انجام مرحله پایانی تمرین‌های خودمان هستیم و به پایان آن نزدیک می‌شویم. می‌خواهیم مطمئن شویم که همه چیز خوب و آماده است. وقتی دوشنبه برابر حریف‌مان یمن قرار بگیریم، می‌خواهیم فقط به این مسابقه فکر کنیم.

در حال حاضر فقط بازی با یمن برای ما اهمیت دارد. ما برای آن‌ها احترام قائل هستیم و می‌دانیم که همه تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا از جمله یمن در آرزوی صعود از گروه‌شان هستند ولی ما می‌خواهیم شروع خوبی در جام ملت‌های آسیا داشته باشیم. مسیر خیلی طولانی طی کردیم و خدا بخواهد تا جایی که ممکن است در جام ملت‌های آسیا بالا برویم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: در تورنمنت‌ها خیلی مهم است که شروع خوبی داشته باشید ولی بیش از آن مهم این است که چطور مسابقه‌ها را تمام کنیم. هر موفقیت بزرگی با قدم‌های کوچک حاصل می‌شود و ما باید برای هدف‌مان ثبات داشته باشیم. باید در این راه آماده لحظات خاص باشیم لحظاتی که آسان نخواهند بود. از نظر ذهنی خیلی باید قوی و قدرتمند باشیم.

تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین تیم آسیا در رده‌بندی با ترکیب خوب در جام ملت‌های آسیا حاضر است.

کی‌روش در پایان صحبت خود گفت: نشستن در خانه و اظهار نظر کردن کار آسانی است. شما بدون برنده شدن نمی‌توانید به جام برسید و بدون اینکه بازی‌تان را با برد شروع کنید و همین طور پیش بروید و بازی دوم و سوم را انجام دهید به این مهم نمی‌رسید. الان اصلا مهم نیست در جام ملت‌ها قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد. همان طور که گفتم فقط بازی با یمن الان اهمیت دارد و این همان چیزی است که ذهن‌مان را مشغول کرده است.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا دوشنبه با یمن مسابقه خواهد داشت و در ادامه با ویتنام و عراق در مرحله گروهی بازی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی بهش بگه تو همش تو خونه نشسته بودی و حرف میزدی ..
      نه بازی دوستانه ونه ....هر چهار سال میخوای ۳ تا بازی تو جام جهانی وچند تا بازی تو جام ملت ها

      پاسخ ها

      • یاران 57

        شما نظر دهنده گان کورکورانه بخاطر مثلا هواداران تیم پلیسی بودن حرف های زشت و ناپسند مینویسید، مربی دنیا را با آنالیز و روانشناس مقایسه اصلا نکنید برانک،،،،آقای بلاژویچ به عنوان آنالیز و روانشناس به ایران آورد نه مربی، کمی مطالعه کنید ویا امثالهم قلعه‌نویی و مایلی وغیره برای لیگ داخلی که مافیایی هستند الکی حمایت از آنها نکنید بله علی کریمی بازیکن تکنیکی 55دقیقه ای بود ولی مربیگری واخلاق اصلا وابدا،،

    • بدون نام

      زشتی میخواهی برد رو بروی یمن را با اهمیت و بزرگ جلوه بدی. ضمنا خودت آخر خالی بندی هستی

    • بدون نام

      کا ی ندارم به کی تیکه میندازه اما سوالم اینه همه تیم ها سرمربیشون روزی 3 بار مصاحبه میکنه و از دشمن های تیمش حرف میزنه؟اقا به خدا خسته شدیم هر روز هر روز مصاحبه خود درگیری داره دیگه این کیروش

    • javad persian

      کلا دمشگرم خیلی مرده حتی مرد تر از خیلی ایرانی ها مخصوصا لنگی های زبون نفهم (همه لنگی ها رو نگفتم)

    • بدون نام

      باید همه خوشحال باشیم یک مربی حرفه ای داریم ،بلاخره هر فردی ممکن است ایراداتی هم داشته باشد مهم اینکه باتکنیک روز فوتبال در حد بضاعت آشنا شدیم وانشااله قهرمان خواهیم شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج