۸۱۶۶۱۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

۲۰۱۸؛ سالی فاجعه‌بار برای اچ‌تی‌سی

گزارش مالی سالانه شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی نشان می‌دهد درآمدهای این شرکت در یک سال اخیر با یک کاهش و افت ۶۲ درصدی مواجه شده که در نوع خود بسیار بی‌سابقه بوده است.

خبرگزاری ایسنا: شرکت اچ‌تی‌سی ( HTC) که چند سال است در سراشیبی نزول و خطر ورشکستگی قرار گرفته است، حالا با ارائه گزارش مالی یک سالانه خود نشان داده است که همچنان در سراشیبی نزول قرار گرفته چراکه درآمدهای این شرکت بزرگ که روزگاری از بزرگترین شرکت های تولیدکننده موبایل در جهان بود و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده بود، در طول یک سال اخیر ۶۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

شرکت اچ تی سی که یکی از شرکت های تایوانی موفق و فعال در حوزه تکنولوژی بود که چندین سال متوالی توانست رکورد و درآمدهای چشمگیری را به خود اختصاص دهد مدتهاست که با کاهش میزان درآمد و سوددهی مواجه شده است و یکی از بزرگترین علت های این امر نیز کاهش میزان محبوبیت و همچنین سقوط فروش گوشی های هوشمند اچ تی سی در بازارهای جهانی است.

سال ۲۰۱۷ میلادی بدترین سال تجاری و اقتصادی برای اچ تی سی بود چرا که متحمل این شرکت یک ضرر و زیان معادل ۵۸۰ میلیون دلاری شده بود. اما این شرکت سعی کرد با هدف گذاری‌های بلندمدت خود و سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های نوین و نوظهور همچون واقعیت افزوده و مجازی به مرور شرکتش را از خطر ورشکستگی و از هم گسستگی برهاند اما حالا گزارش های مالی اخیر حاکی از شکست این برنامه هاست و نشان می دهد که اچ تی سی نتوانسته است تاثیر اقتصادی پررنگ و موثری را بر روی میزان درآمد و فروش خود ایجاد کند.

بر اساس گزارش وب سایت زد دی نت، این گزارش اخیری که اخیرا توسط این شرکت منتشر شده است، از حقیقت تلخی پرده برداری می کند که آن نیز رسیدن درآمدهای اچ تی سی به پایین ترین میزان خود در سال ۲۰۱۸ میلادی است که نسبت به سال ۲۰۱۷ شاهد یک کاهش و افت ۶۲ درصدی بوده است.

بر اساس اطلاعات و آمارهای منتشر شده، این شرکت در سال ۲۰۱۸ میلادی تنها توانسته است ۷۷۰ میلیون دلار کسب درآمد کند که کمترین میزان درآمد ثبت شده در تاریخ این شرکت محسوب می شود و اچ تی سی را از سایر تولیدکنندگان موبایل به دور کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج