۸۱۷۰۷۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

مودریچ: بازیکنان رئال مادرید در اوج نیستند

هافبک رئال مادرید می‌گوید تیم او نمی‌توان به خاطر نتایج ضعیفش در این فصل بدشانسی را بهانه کند.

خبرگزاری تسنیم: لوکا مودریچ درباره باخت خانگی ۲ بر صفر رئال مادرید مقابل سوسیه‌داد که ۴ روز پس از تساوی این تیم در خانه ویارئال بود و سبب شد کهکشانی‌ها سال ۲۰۱۹ را با تنها یک امتیاز از دو بازی آغاز کنند، به خبرنگاران گفت: بسیاری از ما در سطح همیشگی خودمان نیستیم. نمی‌شود که تمام بازی‌ها را این چنین افتضاح شروع کنیم. باید با خودمان روراست باشیم و این وضعیت را به شانس نسبت ندهیم.

مودریچ افزود: ما موقعیت‌های فراوانی می‌سازیم اما توپ انگار قصد ورود به دروازه را ندارد. داریم تلاش‌مان را می‌کنیم اما دلایلی هست که نشان می‌دهد چرا اوضاع برای ما خوب پیش نمی‌رود.

برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۸ از ربط دادن شکست تیمش به عملکرد داور هم خودداری کرد و افزود: او روز خوبی نداشت اما مشکل ما داور یا VAR (کمک داور ویدئویی) نیست، اگرچه تصمیمات آنها کار ما را سخت‌تر کرد اما مشکلات چیزهای دیگری است.

با وجود ایجاد فاصله‌ای ۱۰ امتیازی میان رئال مادرید و بارسلونای صدرنشین، مودریچ می‌گوید هنوز برای تسلیم شدن از کسب عنوان قهرمانی زود است.

وی عنوان کرد: ما خیلی باید پیشرفت کنیم و الان هم در وضعیت ایده‌آل نیستیم. بازیکنان ما باید به هم نزدیک‌تر باشند و در زمین مسابقه، یک تیم واقعی باشند. اینکه همه چیز را بازی به بازی پیش ببریم خیلی اهمیت دارد. نباید لیگ را از دست رفته فرض کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نصف فصل از دست رفت رئال امسال هیچ جامی نمی گیره .اگه به لطف زیدان نبود همین جام جهانی رو هم امسال نداشتن.چرا قبل رفتن کریس دنبال بازیکن جایگزین نرفتن کريس نامردی کردی اینجا باید فرصت ميدادين تو زیدان به رئال نه پرز تا جايگزين شما بیارن بعد برين

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج