اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۷۰۹۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

خواننده ایرانی‌الاصل آواز جام ملت‌ها را خواند

مراسم افتتاحیه جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در شرایطی به زیبایی هر چه تمام تر برگزار شد که این مراسم با قصه های جالب توجهی همراه بود.

ورزش سه: رونمایی از ماکت جام دو میلیون دلاری این دوره از رقابت ها توسط کمیته برگزاری جام ملت ها توام شد با حضور سه خواننده مرد و زن دنیای عرب تا برای دقایقی آوازهای آنها طرفداران حاضر در ورزشگاه محمدبن زاید ابوظبی را به وجد بیاورد.

قصه این سه خواننده جایی جالب می شود که بدانید یکی از آنها ایرانی الاصل بود. حسین جسمی خواننده ای که با دشداشه سفید به عنوان لیدراصلی سه خواننده مراسم را رهبری کرد اصلیتی ایرانی الاصل دارد و متولد جزیره قشم در خلیج فارس است. این خواننده نسبتا معروف که بعد نام خانواده خود را از قشمی به جسمی تغییر داد، بیش از دو دهه ساکن امارات محسوب می شود و انتخاب او به عنوان خواننده آواز جام ملت ها در پی محبوبیت بیش از حد او در میان مخاطبان بود.

خواننده ایرانی‌الاصل آواز جام ملت‌ها را خواند

این درحالی است که خواننده زن حاضر در برنامه نیز به عنوان همسر بازیکن سابق تیم ملی عربستان و باشگاه الاتحاد جده یعنی یوسف الهزازی توجه همگان را به خود جلب کرده بود. این خواننده که مثل همکاران خود تنها برحسب میزان محبوبیت شان در بین جوامع عرب برای افتتاحیه انتخاب شدند همچنان در روزهای ابتدایی جام هفدهم مورد توجه بسیاری از رسانه ها و کمپین های طرفداری فعال در حاشیه جام ملت ها هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا گفتن نداره!!!چیزی که ما ندیدیم و قادر به دیدنش نبودیم و نیستیم ارزش گفتن هم نداره!!!! خب ما حالا چی شنیدیم یا دیدیم که بخوایم با این خبر شما بشناسیمشون!؟؟

    • بدون نام

      ای درست گفتی انگار ما چیزی دیدیم در موردش صحبت هم میکنن

    • بدون نام

      مثلا که چی بشه صداسیما افتتاحیه هارو سانسور میکنه!؟ نشون بدید هرجا منشوری بود ما نگاه نمی‌کنیم نهایتا از بین انگشتای دستمون نگاه میکنیم

    • بدون نام

      مثلا که چی بشه صداسیما افتتاحیه هارو سانسور میکنه!؟ نشون بدید هرجا منشوری بود ما نگاه نمی‌کنیم نهایتا از بین انگشتای دستمون نگاه میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج