جاباما
۸۱۷۱۳۲
۵۰۸۶
۵۰۸۶
پ

پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۸

سال ۲۰۱۸ سال موفقیت آمیز دیگری برای تلویزیون بود و به همین بهانه می‌خواهیم در ادامه این مطلب در مورد پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی خارجی سال گذشته صحبت کنیم.

وب‌سایت روزیاتو: سال ۲۰۱۸ سال موفقیت آمیز دیگری برای تلویزیون بود و به همین بهانه می خواهیم در ادامه این مطلب در مورد پربیننده ترین سریال های تلویزیونی خارجی سال گذشته صحبت کنیم.

با انتشار فصول دیگری از سریال های شاخص و پرطرفداری مانند «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid's Tale) و «آتلانتا» (Atlanta)، کمدی های نامتعارفی مانند «جای خوب» (The Good Place) و «دهان گشاد» (Big Mouth) و سریال های ترسناک قوی و جدیدی مانند «چیزهای تیز» (Sharp Objects) و «تسخیر در هیل هاوس» (The Haunting of Hill House)، طرفداران تلویزیون کار سختی برای انتخاب سریال داشته و کسی متوجه غیبت سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) نشد.

پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۸

از آنجایی که سرویس های اینترنتی آمازون، نتفلیکس و هولو در مورد تعداد بینندگان خود بسیار رازدار بوده و تعداد بینندگان سریال های باکیفیت خود را اعلام نمی کنند نمی توان حتی تعداد تقریبی بینندگان آن ها را حدس زد. می توان ادعا کرد سریال های این سه سرویس اینترنتی و به خصوص سرویس نتفلیکس بیش از هر سرویس و شبکه تلویزیونی دیگری است یا دستکم بخش بیشتری از مخاطبان سریال های تلویزیونی را به خود اختصاص می دهند.

با این وجود به همان دلیلی که گفته شد انتظار نداشته باشید که در فهرست زیر در مورد پربیننده ترین سریال های تلویزیونی سال ۲۰۱۸ نامی از سریال های پرطرفدار و مهیج این سرویس های اینترنتی ببریم. بدون تلف کردن وقت بیش از این در ادامه شما را با پربیننده ترین و محبوب ترین سریال های تلویزیونی خارجی سال ۲۰۱۸ آشنا خواهیم کرد.

۱۰- سریال «بول» (شبکه CBS)

پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۸

  • تعداد بیننده: ۱۳٫۵۱۱٫۰۰۰ نفر به ازای هر اپیزود

با تعداد میانگین ۱۳٫۵ میلیون بیننده به ازای هر اپیزود، درام حقوقی «بول» (Bull) از زمان شروع پخش خود در سال ۲۰۱۶ از شبکه CBS، بیننده های زیادی را به خود جلب کرده است. در این سریال مایکل ویترلی نقش دکتر جیسون بول را بازی می کند، رییس یک شرکت فعال در حوزه مشاوره حقوقی که از تکنولوژی و روانشناسی برای کمک به تیم های حقوقی به منظور آمادگی برای روبرو شدن با قضات، دادستان ها و شاهدانی که در روند برگزاری دادگاه خود با آن ها مواجه می شوند استفاده می کند.

این سریال با جنجال هایی همراه بوده از جمله اینکه شبکه سازنده سریال پس از اینکه الیزا دوشکو (از بازیگران سریال) ادعا کرد بازیگر اصلی سریال در هنگام فیلمبرداری او را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده، این بازیگر جوان را اخراج نموده و بعدها برای مسکوت ماندن این رسوایی به وی ۹٫۵ میلیون دلار پرداخت کرده است. هنوز معلوم نیست که این رسوایی چه تاثیری بر کار ویترلی و آینده سریال دارد که هنوز ادامه آن برای فصل چهارم تایید نشده است.

۹- سریال مسابقه ای «بااستعدادهای آمریکا» (شبکه NBC)

پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۸

  • تعداد بیننده: ۱۴٫۲۷۳٫۰۰۰ نفر به ازای هر اپیزود

سال گذشته یک بار دیگر شاهد رقابت های سخت در برنامه تلویزیونی مسابقه ای «بااستعدادهای آمریکا» (America's Got Talent) بودیم که در فصل سیزدهم خود که شب های سه شنبه به صورت زنده پخش می شد به ازای هر اپیزود و به طور متوسط، ۱۴٫۲ میلیون بیننده را به خود جلب می کرد. برنده امسال این برنامه یک شعبده باز جوان ۲۷ ساله به نام شین لیم بود که در زمینه شعبده بازی با کارت های بازی تبحر داشت و ترفندهای او بسیاری را حیرت زده کرده بود.

ماه بعد لیم همراه با ۴۹ مسابقه دهنده دیگر از سراسر جهان باز خواهد گشت تا در برنامه اسپین آف «America's Got Talent: The Champions» با هم رقابت کنند. از داورانی که به این برنامه اسپین آف باز خواهند گشت می توان به سایمون کول، مل بی، هایدی کلام و هووی مندل و البته تری کروز اشاره کرد که جای تایرا بنکش را خواهد گرفت.

۸- سریال «دکتر خوب» (شبکه ABC)

پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۸

  • تعداد بیننده: ۱۴٫۵۱۷٫۰۰۰ نفر به ازای هر اپیزود

اگر در طی ۱۵ فصل از سریال «ER» و ۱۵ فصل (تاکنون) از سریال محبوب «آناتومی گری» (Grey's Anatomy) چیزی یاد گرفته باشیم این است که بینندگان از سریال های درام پزشکی با کیفیت استقبال می کنند و در سال ۲۰۱۸ نیز سریال «دکتر خوب» (The Good Doctor) با بیش از ۱۴٫۵ میلیون بیننده به طور متوسط برای هر اپیزود یکی از پربیننده ترین درام های پزشکی سال بود.

این سریال که دومین فصل آن در حال پخش است داستان یک نوجوان مبتلا به اوتیسم با بازی فردی هایمور را روایت می کند که به دلیل بیماری خاص خود توانایی تشخیص خارق العاده انواع بیماری ها را دارد. تعداد بینندگان این سریال در فصل دوم کمتر از فصل اول بوده که در سال ۲۰۱۷ سومین سریال پربیننده سال لقب گرفت. با این وجود قرار گرفتن آن در میان پربیننده ترین سریال های سال ۲۰۱۸ این اطمینان خاطر را در میان طرفداران سریال ایجاد می کند که دستکم یک فصل دیگر از آن ساخته خواهد شد.

۷- سریال «مانیفست» (شبکه NBC)

پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۸

  • تعداد بیننده: ۱۴٫۶۲۲٫۰۰۰ نفر به ازای هر اپیزود

در این سریال علمی-تخیلی جدید که در همین ابتدا بسیاری آن را با سریال های مشابهی مانند «گمشدگان» (Lost) مقایسه می کنند، گروهی از مسافران در هنگام پرواز از جامائیکا به نیویورک سیتی تکان ها و آشفتگی های غیرطبیعی را حس می کنند و وقتی که بالاخره هواپیمای آن ها به زمین می نشیند، متوجه می شوند که ۵ سال از زمان به پرواز درآمدن هواپیمای آنان گذشته است.

خانواده ها و دوستان آن ها در تمام این مدت بر این باور بوده اند که هواپیمای آن ها دچار سانحه شده و تمامی سرنشینان کشته شده اند. در هفته های اول پس از بازگشت، اتفاقات عجیبی برای مسافران رخ داده و آن ها رفته رفته با واقعیت رازآلود ماجرای خود آشنا می شوند. سریال «مانیفست» (Manifest) هنوز برای فصل دوم تمدید نشده است اما نیمه دوم فصل اول آن در سال جاری منتشر خواهد شد.

۶- سریال «شلدون جوان» (شبکه CBS)

پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۸

  • تعداد بیننده: ۱۵٫۶۶۸٫۰۰۰ نفر به ازای هر اپیزود

سریال اسپین آفی «شلدون جوان» (Young Sheldon) اگر چه هنوز بسیار جوان است اما به همین زودی دارد جایگاه برادر بزرگ ترش «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) را می گیرد. این سریال کمدی که به ازای هر اپیزود بیش از ۱۵٫۶ میلیون نفر بیننده داشته داستان کودکی های شخصیت شلدون کوپر در سریال «تئوری بیگ بنگ» را روایت می کند.

در حالی که این سریال با انتشار فصل دوازدهم خود به پایان خواهد رسید، «شلدون جوان» به شکل پیش درآمد به داستان خود ادامه یافته و شاید شاهد حضور بازیگران سریال اصلی در آن نیز باشیم. پخش نیمه دوم فصل دوم این سریال از روز ۱۰ ژانویه سال جاری آغاز خواهد شد.

۵- سریال «این ما هستیم» (شبکه NBC)

پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۸

  • تعداد بیننده: ۱۶٫۵۹۴٫۰۰۰ نفر به ازای هر اپیزود

گاهی اوقات بینندگان تنها به چیزی خوب برای گریه کردن نیاز دارند و اینجاست درام خانوادگی «این ما هستیم» (This Is Us) به کمک آن ها می آید. این سریال پربیننده داستان خانواده پیرسون را در دوره های زمانی مختلف روایت کرده و رفته رفته رازهایی را در مورد آن ها فاش کرده و پاسخ سوالات بوجود آمده را می دهد. این سریال از همان ابتدا خیلی قوی شروع شده و بدین ترتیب نه تنها به یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی تبدیل شده بلکه یکی از سریال هایی است که در فضای مجازی بیش از هر سریال دیگری در مورد آن صحبت می شود.

طرفداران سریال در فضای آنلاین تئوری ها و پیش بینی های خود را از داستان سریال به اشتراک می گذارند زیرا داستان «این ما هستیم» حاوی پیچش های داستانی و فراز و فرودهای جذاب بسیاری است. این سریال پربیننده در ماه ژانویه سال جاری با نیمه دوم فصل سوم خود بازخواهد گشت.

۴- سریال «ان سی آی اس» (شبکه CBS)

پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۸

  • تعداد بیننده: ۱۶٫۷۲۴٫۰۰۰ نفر به ازای هر اپیزود

سریال «ان سی آی اس» (NCIS) که اکنون دوازدهمین فصل خود را سپری می کند با کاهش جزئی تماشگران خود نسبت به سال ۲۰۱۷ مواجه بوده است اما با این وجود یک پله بالاتر از رتبه سال قبل از آن در میان پربیننده ترین سریال های سال قرار گرفته است. در این سریال پلیسی-حقوقی، مارک هاموند نقش رهبر یک گروه ویژه از سرویس تحقیقات جنایی نیروی دریایی را بازی می کند که به بررسی پرونده های جنایی مربوط به نیروی دریایی یا پرسنل آن می پردازد.

این سریال پربیننده ترین سریال درام شبکه CBS در سال ۲۰۱۸ بوده و دو اسپین آف دیگر از آن که داستان های آن ها در شهرهای نیواورلئان و لس آنجلس رخ می دهند نیز در حال پخش است. در حالی که تاکنون بیش از ۲۰۰ اپیزود از این سریال منتشر شده و بینندگان همچنان از آن استقبال می کنند، به نظر نمی رسد که به این زودی ها شاهد اتمام سریال «ان سی آی اس» و اسپین آف های آن باشیم.

۳- سریال «تئوری بیگ بنگ» (شبکه CBS)

پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۸

  • تعداد بیننده: ۱۸٫۳۳۰٫۰۰۰ نفر به ازای هر اپیزود

سریال گیک محور «تئوری بیگ بنگ» اکنون دوازدهمین و آخرین فصل خود را در حال پخش دارد و وقتی که در سال ۲۰۱۹ به اتمام برسد به عنوان یکی از بهترین و پربیننده ترین سریال های تاریخ تلویزیون به آرشیو خواهد رفت. اپیزود اول فصل پایانی «تئوری بیگ بنگ» بیش از ۱۳ میلیون بیننده به صورت زنده داشت و به طور کلی و متوسط در هر اپیزود بیش از ۱۸٫۳ میلیون نفر تماشاگر هنرنمایی های لئونارد و گروهش بودند که سال گذشته شاهد کاهش تماشاگران خود بود.

اگر پخش اپیزود پایانی فصل دوازدهم این سریال نام آن را در میان پربیننده ترین سریال های سال ۲۰۱۹ قرار دهد جای تعجب نیست. با پایان پخش این سریال که در ماه می ۲۰۱۹ اتفاق خواهد افتاد، «تئوری بیگ بنگ» به طولانی ترین سریال چند دوربینی تاریخ تلویزیون تبدیل خواهد شد که شامل ۲۷۹ اپیزود بوده است.

۲- برنامه تلویزیونی «فوتبال یکشنبه شب» (شبکه NBC)

پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۸

  • تعداد بیننده: ۱۹٫۵۶۰٫۰۰۰ نفر به ازای هر اپیزود

سریال های تلویزیونی می آیند و می روند اما فوتبال هیچ وقت از بین نمی رود و برنامه همیشگی «فوتبال یکشنبه شب» (Sunday Night Football) با کاهش ناچیز تماشاگران خود نسبت به سال ۲۰۱۷ و با بیش از ۱۹٫۵ میلیون بیننده به ازای هر اپیزود به دومین برنامه تلویزیونی پربیننده سال ۲۰۱۸ تبدیل شده است.

در واقع سال ۲۰۱۸، این برنامه رکورد بینندگان تلویزیونی را در هفته ای که ۹ بازی برگزار می شود و در حین بازی تیم های نیو انگلند پاتریوتس و گرین بی پکرز که به سود تیم پاتریوتس به پایان رسید با نزدیک به ۱۸ میلیون بیننده به صورت زنده شکست که تعداد کسانی که از طریق استریم این برنامه را تماشا می کردند در آن لحاظ نشده است.

۱- سریال «روزان» (شبکه ABC)

پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۸

  • تعداد بیننده: ۱۹٫۹۶۰٫۰۰۰ نفر به ازای هر اپیزود

اگر چه بسیار کوتاه بود اما بازگشت موقتی سریال «روزان» (Roseanne) تاثیر زیادی بر بینندگان شبکه سازنده گذاشته و این سریال به پربیننده ترین سریال تلویزیونی سال ۲۰۱۸ تبدیل شد. در این سریال بار دیگر شاهد بازگشت روزان بار و جان گودمن در نقش های روزان و دن کانر بودیم. اولین اپیزود از فصل دهم این سریال توسط بیش از ۲۷٫۳ میلیون نفر تماشا شد و تنها چند روز بعد از پایان فصل دهم بود که ادامه آن برای فصل یازدهم نیز تمدید شد.

اما بعد از یک پیام توئیتری نژاد پرستانه از روزان بار، ادامه این سریال منتفی شده و با عنوان «کانرها» (The Conners) در قالب یک اسپین آف بار دیگر به تلویزیون بازگشت و شخصیت روزان بار در آن حذف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج