۸۱۷۸۱۶
۴۴ نظر
۵۰۰۱
۴۴ نظر
۵۰۰۱
پ

رقبای اصلی تیم ملی، دعوای کی‌روش و برانکو

چقدر طول کشید تا حال خوش مردمی که از گلباران شدن حریف اول ایران در جام ملت‌ها، خوشحال شده بودند تبدیل شود به زهر؟

فرهیختگان: چقدر طول کشید تا حال خوش مردمی که از گلباران شدن حریف اول ایران در جام ملت‌ها، خوشحال شده بودند تبدیل شود به زهر؟ چقدر باید طول می‌کشید تا مشخص شود که فوتبال هم قرار نیست مرهم زخم‌های مردمی باشد که دیگر از سیاهه دلخوشی‌های روزانه، چیزی برای خط نزدن ندارند الا همین یکی؟ برای خیلی‌ها، بازی از همان نیمه اول تبدیل شد به مهلکه دعوا. وقتی که مهدی طارمی، آمد تا به خیال خودش برای سعید عزت‌اللهی پیغام بفرستد که«برادر! جایت اینجا خالی است!»

جلوی دوربین ایستاد و با دست قلب نشان داد و بعد هم عدد ۶! همین قضیه باعث شد تا فضای مجازی از همان دقیقه بازی را رها کند و دوباره کری‌های ۴ و ۶ وسط میدان بیاید. هواداران استقلال که در میانه‌های دعوای برانکو و کی‌روش، بالاخواه تیم‌ملی درآمده بودند، حرکت او را کری‌خوانی علیه تیم خود دانستند و از مهاجم تیم‌ملی انتقادات تند و سنگینی را مطرح کردند. برخی از هواداران پرسپولیس هم دل‌خوشی از او ندارند، این حرکتش را دلبری از تیم سابق خود قلمداد کردند و از خجالت مهاجم سابق درآمدند.

این اما همه ماجرا نبود. سرمربی تیم‌ملی بعد از گلباران کردن یمن و خوب کردن حال هوادارانش، به‌یک‌باره در کنفرانس مطبوعاتی، به برانکو ایوانکوویچ تاخت و با صحبت کردن علیه او، علاوه‌بر گیج‌کردن خبرنگاران خارجی که کوچک‌ترین خبری از ماجراهای درون‌مرزی فوتبال ایران نداشتند، خشم اهالی فوتبال ایران را هم برانگیخت. چه وقت حمله کردن بود و چرا باید از تریبون بعد از بازی برای زدن سرمربی پرسپولیس استفاده می‌شد؟

بهانه این دعوا، تعریف‌های برانکو از سرمربی کروات تیم‌ملی عراق بود که هر چند از روی تعارف و ادب حرفه‌ای مطرح شده بود و نکته منفی یا ضدکی‌روشی داخلش پنهان نشده بود، اما بهتر بود او هم قید نشست خبری و بیان چنین حرف‌هایی را می‌زد. خشم کی‌روش اما از این مصاحبه نبود.

او از این ناراحت بود که تمام تلاش‌هایش برای کمرنگ کردن انتظارات مردم، با جملات کنایه‌آمیز برانکو بی‌اثر شده بود که گفته بود: «وقتی من با یک ملی‌پوش به فینال می‌رسم، کی‌روش باید بتواند با این همه ملی‌پوش قهرمانی آسیا را از آن خود کند.»

جنگ و دعواهای کی‌روش و برانکو، البته مسبوق به سابقه بوده اما اینکه این دو نفر در روز بازی و در کنفرانس‌خبری بعد از بازی، این‌طوری برای هم پیغام و پسغام بفرستند، تا امروز سابقه نداشت.

کی‌روش البته سابقه زخم‌زدن به اعصاب مردم در جشن صعود به جام‌جهانی را هم دارد. اگر یادتان باشد بعد از تساوی مقابل سوریه در آزادی که باعث صعود ایران به جام‌جهانی روسیه شد، کی‌روش در همان ورزشگاه چنان از بالا تا پایین فدراسیون را شست که هرچه کوک شده بودیم، پرید!

این وسط شاید بد نباشد که یک‌بار از خودمان بپرسیم چرا کار به اینجا رسید؟ چه شده که کارلوس کی‌روش حتی نمی‌تواند یک بازی، یک جلسه تمرینی و یک کنفرانس مطبوعاتی را بدون تراشیدن یک دشمن فرضی سپری کند؟ چرا برانکو باید درمورد تیم‌ملی حرف بزند و اصلا نرخ تعیین کند که تیم‌ملی باید در این مسابقات چندم شود؟ چرا طارمی، به‌عنوان بازیکنی که انگار اصلا قرار نیست از اشتباهاتش درس بگیرد، ذره‌ای به این فکر نمی‌کند که میلیون‌ها بیننده تلویزیونی علم غیب ندارند که بفهمند آن عدد ۶، کری آبی و قرمز نیست و ارسال پیام به سعید عزت‌اللهی است؟

چرا کی‌روش، با وجود اینکه خودش بود که چند روز پیش خواهان آتش‌بس شده بود، بیش از بقیه مشغول به آتش‌سازی است؟ اصلا برفرض که برانکو، همان نقش منفی فیلم‌های هندی است و خباثت و شرارت از چهره‌اش می‌بارد! تو باید حتما در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی پاسخش را بدهی؟ که آخر هم ناچار شوی از حضار عذرخواهی کنی که ببخشید که مسائل فوتبال ایران را به این کنفرانس آوردم؟

سوال اینجاست که نقش خبرنگارهای ورزشی ما چیست؟ نفت ریختن روی آتشی که قرار است خودمان یا تیم‌ملی خودمان را بسوزاند؟ نقش مدیران ورزشی ما چیست؟ آیا مدیران فوتبال ما هنوز نتوانسته‌اند کی‌روش و برانکو را وادار کنند که علیه هم حرف نزنند؟ آیا مدیران ورزشی ما به این درک رسیده‌اند که مصاحبه‌های این دو، مضر است یا اینکه نه! هنوز به همین نتیجه هم نرسیده‌اند؟ نکند می‌دانند که باید برانکو و کی‌روش را ممنوع‌المصاحبه کنند اما زورشان نمی‌رسد؟

این وسط چه کنیم با مردم خودمان؟ چگونه می‌شود که شاهد روزی شده‌ایم که بخش پرتعدادی از هواداران فوتبال باشگاهی ایران رسما در فضای مجازی و به وقت ابراز آزادانه و فارغ از تعارفات نظرات خود، رسما خواستار شکست سنگین تیم‌ملی هستند تا کی‌روش ادب شود؟

به کجا رسیده‌ایم که در ورزشگاه‌های‌مان پرچم کشورهای دور و نزدیک، علم می‌شوند و مردم ما زیر آن پرچم‌ها سینه می‌زنند؟ به کجا رسیده‌ایم که فحاشی‌های رکیک در فضای مجازی، زیر پیج خبرنگارها، هوادارها، بازیکنان، مربیان و مدیران کپی‌پیست می‌شود؟ چه شده که در این فوتبال همه با هم فحش می‌خوریم و فحش می‌دهیم و تیشه می‌زنیم به ریشه خودمان و به بغل‌دستی‌های خودمان؟

از کجا شد که در فوتبال ایران، ماندن آدم‌ها مصادف شد با رفتن بقیه؟ از کی شد که کی‌روش‌ها و برانکوها را که قرار بود از ما پول بگیرند و برای‌مان کار کنند، به‌عنوان ارباب و رئیس خودمان انتخاب کردیم؟ از کجا شد که لذت‌بردن از بزرگ‌ترین مایه سرگرمی دنیا، برای ما به حسرت و خاطره تبدیل شد؟

از کجا رسیدیم به چنین روزی که فوتبال، کارکرد اصلی خودش به‌عنوان خوب‌کننده حال جامعه را از دست داد و ابتدا به مرهم زخم‌ها و بعد به زخمی روی زخم‌های دیگر و حتی شدیدتر از بقیه زخم‌ها تبدیل شد؟

تمام کنیم این بساط غیرقابل تحمل را. تمامش کنیم قبل از آنکه همین دوزار حال خوب ته دخل‌مان را نیز، بریزیم دور و قید فوتبال را هم بزنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehrdad

      چرا نمیگی برانکو بجای دعوا کیروش و برانکو

    • بدون نام

      اقای برانکو به خاطر پرچم ایران شده هم لال شو و روحیه تیم ملی رو خراب نکن تو وبلازویچ چکار کردین

    • بدون نام

      بی شرفت تر وکثیف تر از برانگو ادم تو دنیا وجود ندارد اخه ادم عوضی الان چه وقت تعریف و تمجیدکردن از مربی وتیم رقیب ایران انهم با کنایه صحبت کردن است همه می دانندکه داری تلاش میکنی جای کی روش را در تیم ملی بگیری خوب صبر کن اسیاب به نوبت چندسال تیم ملی دستت بود الان هم دست کی روش مجددا بهت میدن منتهی کمی صبر کن.خواهشا در این شرائط به تیم ملی ایران ضربه نزن.

      پاسخ ها

      • مشهدی

        آقای با شرف!!برانکو تو مصاحبه هیچ شانسی برای پیروزی عراق بر ایران قائل نشده. اصلا حرفی علیه تیم ملی نزده.دلال موزامبیکی دنبال بهانه است که اگه موفق نشد بندازه گردن امثال برانکو. نائب قهرمانی آسیا اونم با دست خالی بدجوری کیروش رو سوزونده

      • علی

        یواشتر کوچولو پیاده شو با هم بریم

      • بدون نام

        ما هم بی شرف تر وکثیف تر از تو واون دلال موزامبیکی ندیدیم تو انسان بودی وشرف داشتی اینجوری فوش به مردن نمیدادی بینم کیسه کش برانکو چی گفته چرا فقط کیروش حرام حق داره هرچی از دهن کثیفش در میاد به برانکو بگه برانکو اصلا کاری به اون بی پدر نداره تیم خودشو داره تیم کیسه تو ۲۴ تا بازیکن خریده و هیچ گو......ی هم نشدین اونوقت میای هرچی لایق خودته به برانکو میگی عوضی ایشالله تیم میلی با خفت تمام حذف میشه تا ایران از لوث این اشغال پاک بشه مرگ بر کیروش وهواداراش

      • ایرانیم.

        تعصب کورکورانه روبزارکنارکیسه وبادب باش.گرچه ازهوادارای مربی لات وبی شخصیت تیم ملی انتظاربیشترازین نبایدداشت.

      • قاضی بیطرف

        کورکورانه،بی ادبانه،انسانی مفلوک هستی،کیروش واق واق کرد تو هنوزم که هنوز ه داری زوزه میکشی

      • اژدرهای سرخ

        بی نام 19;8خاک برسرت تو از اونهای هستی که کیروش بگه چی وچی ازت میخوام بگی چشم. بدبخت مفلوک اصلا میدونی فوتبال چند نفره هستش. تو شک دارم ولی اربابت بدونه اینجا ایرانه. قرار باشه بخاطر یه قهرمانی که هنوز هم معلوم نیست. هر چی دلش میخواد بگه راه و اشتباه اومده قرار باشه ساعتی 5میلیون پول بگیره هر غلطی هم خواست بکنه چرا یه دلال موزابیکی بی اصل ونسب. مورینیو. دشان. گواردیولا وووو(فکرنکنم 19;8اینها روبشناسی) اونا رو میاریم که 4تاقهرمانی توکارنامه دارن.

    • بدون نام

      اين بار هم كيروش هيزم و نفت رو به ماجرا آورد
      بفرماييد برانكو چه حرفي زد؟

    • امیر

      از روزی که این دلال وارد فوتبال ایران شد همیشه توهین بود و دعوا و بی ادبی و فقر فرهنگی . باعث تاسف است برای مسئولین فوتبال که فکر میکنند مربی فقط این دلال است و بس کمی به کشورهای شرق آسیا نگاه کنید

      پاسخ ها

      • محمد

        امیر تو بقیه عقده ایها
        خدائیش اصلا معنی دلال را می دونید چیه؟!
        قسم میخورم نه تو و نه همه اون بقیه عقده ایها که کمر همت به تضعیف تیم ملی بستن، اصلا نمیدونن دلال یعنی چه! فقط یه کلمه را شنیدن و طوطی وار دارن تکراش میکنن.
        معنی واقعی دلال بیشتر به برانکو میخوره لنگیهای بدبخت!
        یادتونه این برانکو چند بازیکن اوکراینی آورده بود برای تیمتون که حتی یک رقیقه هم بازی نکردن و پول مفتی گرفتن و رفتن و در این بین هم خدا میدونه برانکو از این جریان چقدر سود نصیبش شد.

      • ایرانیم.

        اگه حتی ی مقام وقهرمانی براایران اورده بودچکارمیکرد؟.

      • یاران 57

        اخه برانکو مربی فوتبال هست این همه برانکو ميگي، واقعا خجالت نمیکشه به سرمربی تیم ملی ایران تخریب میکنه برانکو آقای بلاژویچ به عنوان آنالیزور به ایران آورد چرا الکی پول مملکت بهش میدن اگر مربیگری بلد بود به قشقائی باخت نمیداد آنهم 4تا گل، آقایان جنگ برانکو برای مربی تیم ملی شدن، شما هواداران تیم پرسپولیس و مجموعه درمقابل تیم ملی ابزار قرار داده تا به هدفش برسه شما اگر ایرانی هستید طرفدار تیم ملی ایران ک ایران هویت و شخصیت شما آغشته است باشید، دیگه تیم ملی ایران جای مربیان درجه یک هست نه آنالیزور

    • بدون نام

      آقای نویسنده ای که دوسداری به نوشته هات جو بدی , چرا داری شلوغش میکنی ؟
      میشه بگی برانکو چه حرفی در مورد این دلال موزامبیکی زد ؟
      یا کجای حرفش از تیم عراق تعریف کرد ؟
      یا کجای حرفش اشتباه که بگه تیم ملیمون باید تا فینال بره ؟!
      این آقای دلال , دست پیش رو میگیره که پس نیوفته !!!
      چون میدونه ما به نیم نهایی هم نمیرسیم , این شلوغ بازی رو راه انداخت که بگه من مقصر نیستم

      پاسخ ها

      • بی . نام؛

        یک نفر از تیم های ملی پرتقال و آفریقای جنوبی و رئال پیدا نمی کنید که از اخلاق کیروش تعریف کنه عدم صمیمیت تو چهره‌اش موج میزنه ولی از نظر فنی مربی سطح بالایی است

      • یاران 57

        دلال برانک هست که دیمیرو از شهر خودش آورده واجنبی کسانی هستند که از پیروزی وموفقیت تیم ملی فوتبال کشورعزیزمان ایران ناراحت وعصبانی میشن وحاشیه سازی میکنن برانک در کار خود حد یک آنالیزور حرف بزنه نه سرمربی تیم ملی، دایم حاشیه درست میکنند بس کنید برانکو از اسم و هواداران پرسپولیس علیه تیم ملی ایران سوءاستفاده می‌کنند دیگر امثال برانک آنالیزور جای در تیم ملی ندارره ، ایشان درحد قشقائی هم نیست چه برسد پرسپولیس یا زبانت لال مربی تیم ملی ایران کور خوندن، پیروز باد کیروش بزرگ و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

      • مسعود

        درود به شرفت

      • بدون نام

        اگه مصاحبع برانکو رو خوندی نفهمیدی کجاشه پس همون نفهمی و جای توضیح نیست

    • H.E

      از کیروش کثیف تر نداریم.از این مردک تاج هم بی وجود تر.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ار برانکو موری و کفتار صفت تر ندیدم دلال کروات

    • javad persian

      برانکو ظاهر جنتلمن و باطن کثیفی داره واقعا برای جنگ لفظی نیازی به کنایه زدن نیست مثل مرد بیا وسط دهنت رو واکن اینکه کنایه میزنی وبعد میگی مگه من چی گفتم واقعامثل...وه خوردن میمونه. کثافت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا ابد نفهم میمونی و مثل ی کودن عمر کثیفت تموم میشه

    • م اکبری

      این حرکت کیروش فرار رو به جلو هست این مردک دست پیش رو گرفته اگه قهرمان شد از پرسپولیس و کل ملت ایران طلبکاره ... اگه قهرمان نشد میخاد بندازه گردن پرسپولیس برانکو ووو این یه ادم مارموز مکار هست ... کی روش گندشو بالا اورده ‌... من ایرانی که باید بشینم بازی تیم ملی کشورم رو با شوق نگاه کنم از حرفها و حرکات این مردک دلال حالم از تیم ملی کشورم بهم میخوره ... این یه یمن رو برده انگار قهرمان جهان شده مردک ابله و ...

    • شهرام

      جناب روزنامه فرهیختگان . شما که فرهیخته هستی چرا سوال میکنی ؟ جواب همه سوالاتت رو خودت میدونی . دوباره چرا میپرسی ؟ هنوز نفهمیدی که کیروش متخصص در ایجاد تفرقه هستش ؟ کیروش سالها توی انگلیس بوده و سیاست تفرقه بنداز و حکومت کن رو یاد گرفته . دقیقا هم داره همین کارو میکنه . همین شماها بودین که بالا بردینش و حالا عاجز هستین از کنترلش . تمام جراید و مجریان معروف و فدراسیون مقصرن. یکی کمتر و یکی بیشتر . فردوسی پور و خیابانی و ورزش ۳ و خبر ورزشی سر دسته همین قشر هستن . چرا بیخودی پروبال میدین که وضع به این شکل دربیاد ؟ من نه قرمز هستم نه آبی . ولی اخبار رو دنبال میکنم . برانکو سرش بکار خودش بوده و هست و تمام این آتیشها از گور کیروش بلند میشه . دلیلش هم اون اردوی دوبی بود که برانکو گفت توی برنامه نبوده و کیروش یهویی هوس اردو کرده و در کوران بازیهای لیگ میخواست لیگ رو تعطیل کنه . همون موقع همتون پشت کیروش در اومدین . بازیکنهای پرسپولیس رو اخراج کرد از اردو و ساکت موندین . بین مربی و بازیکن و طرفدار جدایی انداخت و ساکت بودین . چرا ؟ پس الکی سوالات کنکوری نپرس . خودتون کردین و باید خودتون درستش کنین . اما متاسفانه هنوز هم عبرت نگرفتین . الان ۲ روزه که روزنامه ها دارن مدح و ثنای تیم ملی میگن . برد یه تیم مثل یمن که میشد ۱۵ تا گل بخوره اما نتونستن بزنن ، اینهمه تعریف و تمجید داره ؟؟؟؟؟ درسته که باید مطلب بزنین ولی اغراق چرا . چرا کلمه تعادل توی مملکت ما معنی نداره ؟؟؟؟ همیشه هم بخاطرش متضرر شدیم اما بازم ادامه میدیم . شمارو بخدا کمی کنترل کنین خودتونو . امیدوارم بعد از اینهمه به به و چه چه اکلی ، اگه بازی بعد رو باختیم حتما همیجوری هم انتقاد کنین .

      پاسخ ها

      • ج

        احسنت

      • یاران 57

        آقای شهرام اغراق آمیز خودت ميگي، واقعا نمیدونی برانکو برای مربی تیم ملی ایران شدن داره از تیم پرسپولیس مجموعه هوادارانش علیه مربی تیم ملی سوءاستفاده وتیم ملی تخریب میکنه برانکو آقای بلاژویچ به عنوان آنالیزور به ایران آورد چرا انتظار دارید سرمربی تیم ملی ایران بشه لطف کن منطقی باش، دیگه زمان مربی درجه 5 برای تیم ملی گذشته

    • بدون نام

      چرتپولیسیا بجا اینکه بیان اینجا چرت بگن مربیشون رو هار کنن اول تا به این ملی ضربه نزده .. چون چرتپولیس کنار تیم ملی اندازه یه ...هم ارزش نداره

    • علی

      کاری که کیروش داره میکنه ایجاد دودستگی و دشمنی تو ایرانه.چه راحت بدون جنگ و خونریزی کل ایران شده دشمن همدیگه.استعمار یعنی این ...خودت بیرون باش ولی مردم رو به جون هم بنداز آخرش هم پول قلمبه گیر کی میاد؟

    • ایرانیم.

      دههاکارشناس ومربی وافرادفوتبالی دراظهارنظراتشون گفتن تیم ملی باوجوداین نسل طلایی ازبازیکنان بایدقهرمان جام ملتهاشودوکیروش هیچ عکس العملی نداشت وبقول خودش پرچم سفیدصلح رابرافراشت.پس چراازبین اونهمه نظرات این پرتغالی احمق دریک کنفرانس خارج ازکشوراینطوربی ادبانه وتهاجمی واربین همه ی اون نظرات به شخص برانکوتاخت؟مگربعدازجام جهانی وورودتیم ملی به ایران درمیان استقبال خوب مردم حتی طاقت نیاوردواجازه ندادشادی بازیهای اتوبوسی وابروبره تیمش حتی یکروزتحمل کنه واونطوروحشیانه حال ملتوخراب نکنه.حرفهای مفت دلال موزامبیکی درکنفرانس بعدازبازی باضعیف ترین تیم جام ملتهانشان ازعقده ای بودن وخودگم کردگی این شخص بی ادبه ولاغیر.

    • بدون نام

      آقای نویسنده یه ذره انصاف داشته باش , آقای برانکو که حرفی نزده , این کیروشخ که برای رد گم کردن , و تغییر جهت دادن به پولهای کلانی که از ایران به جیب میزنه , و برنامه ریزی برای توجیه شکست احتمالی این چرندیات رو به زبون میاره , بقیه دوستان هم که از درد موفقیتهای پرسپولیس دارن به برانکو حمله میکنند میگم , برادر من آب و بریز اونجا که میسوزه

    • بدون نام

      سوالم اینه مربی باشگاهی بالاتره یا ملی ؟در هیچ جای دنیا مربی باشگاه جرات حرف زدت بر ضد مربی ملی و نداره وگرنه هم باشگاه و هم مربی شو محروم میکنند چون مربی تیم ملی خیلی بالاتر از مربی یک باشگاههه ..هر چند وقت یک بار این اقای برانکو اتش و روشن میکنه تو کرواسی مصاحبه میکنه کیروش محکوم به شکسته و باید برود و.تو جام جهانی اون مصاحبه ها و...شما اول باید یقه فدراسیون و بگیری که کو خط قرمزت ؟مربی تیم ملی خط قرمزه هرچی هم بگه بگه ....مربی باشگاه حق نداره توهین کنه بعد اینجا کار به جایی رسیده که هوادارهای یک باشگاه فحش مربی تیم ملی میدن تو هر جای دنیا بود باشگاه و کلا جریمه یا محروم میکردند اون هم یک فصل کامل ..برید ببینید .حتی اگر منچستر م بایرن باشه

    • الکی خوش

      فقط همین مونده که آقای کی روش فقط به نوامیس ایرانی ها توهین و .... کند، انشاالله ایران سربلند و سرافراز و آقای کی روش سرنگون بشه

    • پتروس خطاکار

      ای بیشرفایی که دوست دارین تیم ملی ببازه.خاک بر سرتون وطن فروشا.اگه هواداران تراکتور یا سپاهان پرچم ژاپن و بیارن استادیوم خائن میشن ولی شمایی که دوست دارین تیم ملی ببازه خائن نیستین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو که اسمت روت هست خطاکار احمق بی مغز عقده ای حقیر پلید

      • اکبر

        سلام ترتری.بلاخره تونستید برید بالاتر از منچستر یا هنوز دوم هستید؟

    • بدون نام

      یعنی اسکار بهترین وطن فروش هم میرسه به اون مثلا هموطنی که جدال قرمز و ابی رو به کشورش ترجیح بده.....

    • محمد حسین محمودی

      برای من و بقیه مشخص است که چرا استقلالی ها طرفدار کی‌روش شده اند تعصب رو کنار بگذارید و واقعیت را بگویید شما از برانکو ایوانکوویچ بیزار هستید چون چندین ساله که پرسپولیس قهرمان میشود ولی شما در جا میزنید یادمان نرفته همین رحمتی چگونه از تیم ملی اخراج شد شماها با کی‌روش چه کردید طرفداری شما از کی‌روش بخاطر نتایج پرسپولیس است و بست

    • تاج" چهار فینال آسیا دوقهرمانی دوبار نایب قهرمان. لنگ حقیر

      باعث اینهمه فحش و ناسزا و اوردن پرچم های دیگ تو ورزشگاه باشگاه جعلپولیش وبرانکو س بخاطر حمایتهایی ک از دولت و فدراسیون و داوران ب لنگ میشه

    • بدون نام

      به‌کجارسیده‌ایم‌که‌هروقت‌اسم‌ناجورخبرپراکنی‌شمارومیبینیم‌قبل‌ازخوندن‌باخودنون‌میگیم‌حتمااین‌مطلب‌برعلیه‌کی‌روشه.فرهی‌ختح‌جان‌به‌کجارسیدیم!!!

    • سید رضا کاظم زاده

      الان کثیف ما استقلالی هاییم ک میگین کثیف یا شمایی ک دارین بخاطر تیم باشگاهیتون و دعوت نشدن مدافعاتون ارزوی حذف تیم ملی رو میکنین
      شعور داشته باشین ببینین تو تیم ملی استقلالی و پرسپولیسی با هم متحد شدن با تعصب حرف نزن اقای لنگی با منطق و علاقه ب کشورت حرف بزن تیم ملیه و قهرمانی هم اگ بیاد بنام ایران کسب میشه ن بنام کی روش ن بنام منتظری ترابی یا بیرانوند و وریا و بقیه.
      ایران میشه قهرمان پرچم ایران میره بالا اینو بفهمین

    • سید رضا کاظم زاده

      فصل پیش بازیکنتون دست مدافع رو گرفت اورد تو محوطه جریمه خودشو زمین زد پنالتی گرفتن.
      امسال سر نود ارومیه رو بریدن .
      سر سپاهانو بریدن.سر پدیده رو بریدن .
      بازیکن نساجی رو ب ناحق اخراج کردن .
      سر تراکتورو بریدن و خیلی صحنه های دیگه .
      تو روخدا از بار فنی لنگ حرف نزنین این همه حق خوری و این همه حق الناس در حق تیم ها و هواداراشون اتفاقی نیست .بسه دیگه چقدر پررو اخه بعد میگه ی اوتم بنفع ما نگرفتن .
      اره اوت نگرفتن .پنالتی ها گرفتن گل ها مردود کردن و اخراج ها کردن هههه

    • بدون نام

      برانکو اصلا نباید محل کوروش را بگذارد چون کیروش بی ادب است موقع تقسیم شعور در آخر صف بوده

    • دهن کیروشو گاییدم

      مرگ بر کیروش بی خاصیت ژاپن قهرمان میشه ایشالاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج