۸۱۷۹۴۴
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

محصص: شانس بیاوریم به فینال می‌رسیم

کارشناس فوتبال ایران گفت: .اگر ما به جز بازی خوب، فاکتور شانس را هم داشته باشیم، می‌توانیم به فینال برسیم و اگر به فینال برسیم، معتقدم تمام این مشکلات حل می‌شود.

خبرگزاری فارس: مرتضی محصص در مورد پیروزی پرگل تیم ملی ایران مقابل یمن اظهار داشت: ما شروع خیلی خوبی داشتیم، یک بازی تضمینی برای موفقیت نیست، اما من فکر می‌کنم به طورکلی تیم ما به خصوص از نظر ذهنی خیلی آماده بود.

همفکری کاملا واضح و روشنی در خطوط مختلف تیم دیده می‌شد، هم بازیکنان میل به بازی در زمین حریف و گلزنی و کنترل بازی داشتند، تاکتیک، تکنیک و آمادگی جسمانی مهم است، اما آمادگی بعد ذهنی و روانی یک امتیاز ویژه برای تیم ایران بود.

محصص در ادامه افزود: کادر فنی خیلی خوب تیم را آماده کرده‌اند. استرس بازی اول خیلی از تیم‌ها را مانند استرالیا با عدم موفقیت روبه‌رو کرد، اما ما قدم اول را خیلی خوب و با قدرت برداشتیم، ان‌شاءالله پله‌های بعدی را هم همین‌طور برداریم و من به این تیم خیلی خوشبین هستم.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه اظهار داشت:‌ تورنمنت را خیلی خوب شروع کردیم، اما ویتنام و عراق تیم‌های متفاوتی هستند و حتما کی‌روش و دستیارانش برنامه‌های متفاوتی برای این دو بازی دارند. ویتنام از نظر دوندگی و ارتباط بین خطوط و انسجام تیمی، کیفیت بهتری نسبت به یمن دارد.

کارشناس فوتبال ایران در مورد اینکه خیلی ها بر این باور هستند که بُرد پر گل ایران به خاطر این است که یمن حریف سرسختی برای تیم ملی نبوده، گفت: به نظرم باید با دید مثبت نگاه کنیم، هر کسی آزاد است نقطه نظر شخصی خودش را بیان کند و باید به این موضوع احترام گذاشت، اما به نظر من ما در مقابل حریف ضعیفی بازی نکردیم، یمن بهترین تیم نیست، اما تیم دست و پا بسته‌ای هم نیست و ممکن است ویتنام و عراق را دچار مشکل کند.

ما بعد از ۱۲ دقیقه به گل رسیدیم که نشان می‌دهد که میل به بردن و بازی تهاجمی در تیم ما وجود دارد. کی‌روش مربی باهوش و زیرکی است، من مطمئنم با شیوه و روش متفاوتی مقابل ویتنام و عراق بازی خواهیم کرد.

محصص در ادامه گفت: پیش از این گفته بودم خط میانی ما قوی‌ترین خط تیم ملی است و تعیین‌کننده سرنوشت ما در این جام خواهد بود، مقابل یمن هم دیدیم که خط میانی ما هم در کار دفاعی و هم در کار حمله‌ای خیلی پویا بود، اما این دلیل نمی‌شود که خطوط دیگر ما بد باشد، از نظر اهمیت می‌گویم کمربند میانی هر تیمی اگر عملکرد خوبی نداشته باشد، به خصوص در سطوح بین‌المللی، آن تیم کار سختی خواهد داشت.

تمام بازیکنانی که در میانه زمین حضور داشتند مانند دژاگه، ترابی، امیری و ابراهیمی خیلی خوب کار کردند، ما خط حمله خوبی داریم، با طارمی و آزمون این را نشان دادیم و هر دوی آنها خیلی خوب عمل کردند، اما این خط میانی ما بود که بازی را اداره می‌کرد و در انتقال از دفاع به حمله و حمله به دفاع عملکرد تأثیرگذاری داشت.

وی در خصوص حواشی و هجمه‌هایی که پس از برد علیه تیم ملی ایجاد شد، گفت: موضوع آرامش خیلی اهمیت دارد و سرمربی تیم هم در این مورد صحبت کرده بود، خیلی مهم است ما یعنی جامعه فوتبال این آرامش را داشته باشیم، باید تا جایی که می‌توانیم از یکدیگر حمایت کنیم، حمایت از تیم یک وظیفه ملی است که بر دوش همه ماست.

اگر ما به جز بازی خوب، فاکتور شانس را هم داشته باشیم، می‌توانیم به فینال برسیم و اگر به فینال برسیم، معتقدم تمام این مشکلات حل می‌شود، فقط با وحدت و یکپارچگی می‌توانیم مقابل ژاپن و کره و استرالیا مقاومت کنیم.رسیدن ما به فینال باعث می‌شود تمام این مشکلات و حرف و حدیث‌ها فراموش شود. من معتقدم اگر به فینال برسیم حتما قهرمان خواهیم شد، امیدوارم این اتفاق بیفتد تا حرف‌ها رنگ مثبت و دوستی به خودشان بگیرند و مشکلات تمام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه برانکو دست از سر تیم ملی برداره و حسادتش کم کنه و اطلاعات و به عراق و دیگر دوستان ندهد ایران با کی روش عزیز افتخار افرینی خواهد کرد زنده باد ایرانی و ایران و پرچم مقدس کشورمون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا کیسه
        فکرت مسمومه

      • بدون نام

        کی رش خودش باید بیاد سرعقل و دست از چرند گویی برداره برانکو کاری با تیم ملی نداره ایشان فقط نظر خودشون رو گفتن در ضمن عیار تیم کی رش در بازی با عراق مشخص میشه نه یمن فلک زده

      • خورشید

        موافقم.برانکو شده آفت وفاق ملی و بارها بوضوح این را ثابت کرده است فقط بابت اینکه می ترسد کی روش فاتح جام شود کاری که خودش از عهده اش برنیامد و متاسفانه دوستان قرمز هم شده اند بازیچهُ تفکرات ضد میهنی برانکو و این بدترین درد است،هیجوقت سابقه نداشته طرفداران یک باشگاه در دنیا آرزوی شکست تیم ملی خود را کرده باشند آنهم فقط بخاطر یک مرد بیگانه و نه ایرانی

    • الکی خوش

      متاسفانه آقای کی روش خودشون آتش بیار معرکه هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من با چیزی کار ندارم اما خداوکیلی کلاهت نو قاضی کنید تیم ملی با عراق بازی داره آقای برانکو از تیم ومربی عراق تعریف وتمجید میکنه یعنی چه این کار خیلی هوشمندانه علیه تیم ملی داره کار میکنه میدونه هم طرفدارهای پرسپولیس تحت هر شرایطی پشتش هستن راحت این کار ها رو میکنه اگه مربی دیگه این کار رو می‌کرد همین طرفدارهای پرسپولیس پوستش می‌کندند

    • پرویز

      برد یمن تیمی که اصلا تیم نبود ۱۵ نفر که در عربستان مدتی دور هم بودند شموشک نوشهر به راحتی این تیم را شکست می داد بنظرم ایران نهایتا تا یک و چهارم بالا بیاید آنهم شاید

    • بدون نام

      با شانسم به هیچ جا نمیرسیم بابا یمن کیف پزشکی نداشت ۲۰ روز بود روز هم جمع شدن وتمرین کردن .

    • سید رضا کاظم زاده

      شما ب یمن چیکار دارین اگه واقعا فوتبال سرتون میشه از نوع بازی میفهمیدین ک ایران همه چی داشت .
      همدلی.
      تک نیک و تاک تیک خوب .
      پرس ب موقع مشارکت در حمله و دفاع جایگیریه خوب سانتر از جناهین و نبر هوایی موفق دقت در شوت زنی و دریبل و پاسکاریه تک ضرب .
      اینا نشونه هماهنگیه تیمه و ربطی ب یمن نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج