۸۱۸۶۵۰
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

امام جمعه مرند: هر مسئولی راه شاه را برود به زمین می‌خورد

امام جمعه مرند به مسئولین هشدار داد هر کسی راه شاه را برود اگر عمامه به سر هم باشد، به زمین می خورد.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مرند در حسینیه امام خمینی(ره) ابراز داشت: باید در جهت خدمت به مردم تلاش کنیم، مردم ایران بی نظیر و بزرگ هستند که در برابر بدترین گرگ های درنده دانیا ایستاده اند، ارزشی ندارد که برای رسیدن به یک پست و مقام دنیوی، دروغ بگوئیم و برای آن دست به هر کاری بزنیم.

وی با اشاره به ۲۶ دی سالروز فرار شاه از کشور تصریح کرد: آمریکا ۴۰ سال است که تلاش می کند تا ایران را به روزهای پیش از انقلاب برگرداند، کارتر در سال ۱۳۵۶ در مصاحبه ای اعلام کرده بود ایران جزیره ثبات است اما در ۱۹ دی همان سال، آتش های زیرخاک مردم نمایان شد و نسخه آن ها را در هم پیچید.

امام جمعه مرند با اشاره به اینکه مسئولین امروز هم باید بدانند، هر کسی که راه شاه را برود اگر عمامه به سر هم باشد، به زمین می خورد، تاکید کرد: مسئولین باید نظارت بیشتری داشته باشند، ایران خورو تشکیلات دولتی بود چه شد که در یک شب، قیمت خودروها ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد؟ آقای رئیس جمهور محترم و بزرگوار، چه کسی باید نظارت کند؟ حضرتعالی بزرگوار و قوه قضاییه باید بر افزایش قیمت ها نظارت کنید.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده ادامه داد: مردم صاحب اصلی انقلاب اسلامی هستند و خودشان باید از انقلاب مراقبت کنند و اگر مسئولی برخلاف مسیر انقلاب حرکت کرد به آن تذکر دهند، در عین حال باید وحدت را حفظ کنیم.

وی با گرامیداشت سالروز تشکیل شورای انقلاب عنوان کرد: ۲۲ دی ۵۷ امام خمینی(ره) با اینکه در تبعید بودند، شورای انقلاب را به ریاست آیت الله طالقانی تشکیل دادند که ۴ روز بعد شاه از کشور فرار کرد، پیروزی انقلاب اسلامی خیلی کار سختی بود اما حفظ آن از همه چیز سخت تر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسد

      فعلا که سران ما همه به طرف کانادا وآمریکا روانه شدند وزندگی کاخ نشینی پیشه ساختند

    • بدون نام

      حاجی جون هیچکس به مردم اهمیت نمیده همه دنبال پر کردن جیب خودشون ونگه داشتن پست ومقام خودشون هستن وگر نه چرا تو کشوری که سراسر معادن و منابع ثروت میلیون جوان تحصیلکرده بیکار هست یا چرا عده ای باید شب گرسنه سر رو بالش بگذارن حاجی مردم کیلویی چنده مردم برا دکور هستن این مسولین دارن حق مردم میخورن ایران هبچ وقت مثل این وضعیت رو ندیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج