۸۱۸۶۹۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ادامه کابوس منچستریونایتد در شمال لندن؟

منچستریونایتد در هر ۳ سفر اخیر به لندن برابر تاتنهام شکست خورده است.

وبسایت نود: در یکی از حساس ترین مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس یکشنبه و از ساعت ۲۰ (به وقت تهران) تاتنهام در ورزشگاه ومبلی میزبان منچستریونایتد خواهد بود.

اوله گونار سولسشائر که در هر ۵ دیدار نخست خود روی نیمکت یونایتد به پیروزی رسیده، سخت ترین آزمون خود را در برابر اسپرز پشت سر خواهد گذاشت. آزمونی که خاطرات خوبی، حداقل در سال های اخیر، برای هواداران منچستر ثبت نکرده است.

شاید بعد از پیروزی ۳-۱ منچستریونایتد مقابل تاتنهام در وایت هارت لین در مارچ ۲۰۱۲، هیچ هوادار یونایتدی تصور نمی‌کرد برای دیدن پیروزی بعدی مقابل تاتنهام در لندن باید نزدیک به ۷ سال صبر کند. در حقیقت بعد از آن پیروزی با دبل اشلی یانگ و تک گل وین رونی، منچستریونایتد در ۶ سفر اخیر به لندن نتوانسته تاتنهام را شکست دهد.

بازی فصل ۱۳-۲۰۱۲ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، دو تیم در بازی فصل ۱۴-۲۰۱۳ به تساوی ۲-۲ رضایت دادند و بازی فصل ۱۵-۲۰۱۴ در وایت هارت لین بدون رد و بدل شدن گلی همراه بود. بعد از آن اما روند همین تساوی ها نیز قطع شد و منچستریونایتد در هر ۳ سفر آخر به لندن برای دیدار برابر تاتنهام شکست خورده است.

منچستریونایتد و تاتنهام در بازی هفته سی و سوم فصل ۱۶-۲۰۱۵ در وایت هارت لین برابر هم قرار گرفتند و شاگردان پوچتینو با گل های علی، آلدرویرلد و لاملا به پیروزی ۳-۰ مقابل مردان لویی فن‌خال دست یافتند.

بازی دو تیم در لندن در فصل ۱۷-۲۰۱۶، در هفته ماقبل پایانی و در حضور ۳۱۸۴۸ تماشاگر وایت هارت لین برگزار شد که تاتنهام با گل های وانیاما و کین برابر منچستریونایتد به پیروزی ۲-۱ رسید. وین رونی در این مسابقه آخرین گل خود برای منچستریونایتد و همچنین آخرین گل ورزشگاه وایت هارت لین را به ثمر رساند.

بازی فصل قبل دو تیم در ومبلی که در روز ۳۱ ژانویه ۲۰۱۸ برگزار شد نیز با گل های اریکسن و جونز (گل به خودی) به سود مردان پوچ خاتمه یافت.

حالا تاتنهام فرصت دارد تا به نخستین تیم انگلیسی در ۳۱ سال اخیر تبدیل شود که در ۴ بازی خانگی متوالی (تنها در بازی های سطح اول لیگ) منچستریونایتد را شکست می‌دهد. به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، آخرین بار اورتون موفق شده بود در ۴ فصل متوالی منچستریونایتد را در بازی های خانگی مغلوب کند. (۵-۰ در فصل ۸۵-۱۹۸۴، ۳-۱ در فصل ۸۶-۱۹۸۵، ۳-۱ در فصل ۸۷-۱۹۸۶ و ۲-۱ در فصل ۸۸-۱۹۸۷)

پیروزی در نبرد بزرگ ومبلی، نه تنها منچستر را از ثبت این رکورد منفی نجات می‌دهد، بلکه شانس های اوله گونار سولسشائر را برای تصاحب دائمی نیمکت شیاطین سرخ نیز افزایش خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام شکیبا

      پارسال در نیمه نهایی جام حذفی در لندن منچستریونایتد 2 بر 1 پیروز شد، چرا اینو یادت رفت بگی ای خبرنگار محترم

    • تاجیم

      منجستر تاجندسال دیگه تیم نمیشه ودوران پسافرگسون میگذرونه وهیج نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج