۸۱۸۷۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیامد یک شکست غیرمنتظره برای پاریسی‌ها!

پاریسن‌ژرمن برای اولین بار بعد از ۵ سال در یکی از جام های داخلی شکست خورد.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال فرانسه (کوپ دلالیگ) روز چهارشنبه پاریسن‌ژرمن در ورزشگاه استاد دو فرانس میزبان گنگام بود و در پایان با شکست ۲-۱، حذف تلخی را در برابر مهمان خود تجربه کرد.

پاریسین در این مسابقه در دقیقه ۶۳ توسط نیمار از حریف پیش افتاد اما دو پنالتی گنگام در دقایق ۸۳ و ۹۲، سند حذف پاریسی ها از جام اتحادیه را امضا کرد. اما این شکست به جز از دست رفتن نخستین جام فصل، یک رکورد شگفت انگیز دیگر را هم برای پاریسن‌ژرمن به پایان رساند.

به نقل از سایت فیفا، این شکست اولین باخت پاریسن‌ژرمن در یکی از دو جام داخلی فرانسه (جام اتحادیه و جام حذفی) بعد از ۴۴ پیروزی متوالی بود. پاریسی ها آخرین بار در روز ۲۲ ژانویه ۲۰۱۴ و با شکست خانگی ۲-۱ مقابل مون‌پلیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی (کوپ دو فرانس) طعم شکست در یکی از جام های داخلی را چشیده بودند.

شاگردان لورن بلان بعد از آن باخت، با پیروزی های ۲-۱ مقابل نانت و لیون به ترتیب در مراحل نیمه نهایی و فینال، قهرمان جام اتحادیه فصل ۱۴-۲۰۱۳ شدند.

تیم های لیگ یک فرانسه برای قهرمانی در جام اتحادیه ۴ بازی و برای قهرمانی در جام حذفی ۶ بازی را پشت سر می‌گذارند. پاریسن‌ژرمن از آغاز فصل ۱۵-۲۰۱۴ تا پایان فصل ۱۸-۲۰۱۷، در ۴ فصل متوالی و با هدایت لورن بلان و اونای امری در تمامی این مسابقات به پیروزی رسید تا ضمن فتح همزمان جام اتحادیه و جام حذفی در این ۴ فصل، شمار بردهای متوالی خود در دو رقابت حذفی داخلی را به عدد ۴۲ برساند.

پاریسن‌ژرمن فصل جدید رقابت های حذفی را نیز با برتری ۲-۱ مقابل اورلئان در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه آغاز کرد. شاگردان توخل در مرحله یک سی و دوم نهایی جام حذفی و در دیداری که سه روز قبل از شکست مقابل گنگام برگزار شد ، به پیروزی ۴-۰ مقابل پونتیوی رسیدند تا با این دو پیروزی، شمار بردهای متوالی خود در رقابت های حذفی را به عدد ۴۴ رسانده باشند.

اما شکست ۲-۱ مقابل گنگام این نوار را پاره کرد و اولین جام فصل را از چنگ مردان مربی آلمانی ربود. حالا پاریسی ها امیدوارند در ادامه رقابت های جام حذفی موفق عمل کرده و برای پنجمین فصل متوالی این جام را از آن خود کنند.

نکته جالب درباره روند بردهای متوالی پاریسن‌ژرمن آن است که تمامی این ۴۴ پیروزی در جریان ۹۰ دقیقه رقم خورد و کار پاریسی ها در هیچ کدام از این مسابقات حذفی حتی به وقت های اضافه هم نکشید. از این ۴۴ برد، ۲۲ پیروزی سهم لورن بلان (سرمربی پاریسی ها در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶)، ۲۰ پیروزی سهم اونای امری (۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸) و ۲ پیروزی نیز سهم توماس توخل در فصل جاری بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج