۸۱۹۳۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش بازی تاتنهام - منچستریونایتد

دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه ومبلی دیدار حساسی را برگزار خواهند کرد.

ورزش سه: دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه ومبلی دیدار حساسی را برگزار خواهند کرد. شاگردان مائوریسیو پوچتینو با کسب ۴۸ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته اند و نزدیک ترین تعقیب کننده سیتی و لیورپول هستند. آنها ۱۶ پیروزی و ۵ شکست تا به اینجا کسب کرده اند و هنوز در دیداری با تساوی متوقف نشده اند.

تاتنهام در ۶ تقابل اخیر خود، ۵ پیروزی و ۱ شکست به ثبت رسانده و در فرم بسیار خوبی قرار دارد ولی با این حال پوچتینو به خوبی می‌داند که چه کار دشواری پیش روی او و تیمش خواهد بود.

در آن سو سولسشر از زمانی که هدایت یونایتد را برعهده گرفته، موفق شده ۵ پیروزی پیاپی با این تیم کسب کند که ۴ پیروزی آن در لیگ برتر بوده است. بنابراین شیاطین سرخ نیز با فرمی مشابه تاتنهام یعنی ۵ پیروزی و ۱ شکست در ۶ بازی اخیر وارد این بازی خواهند شد.

یونایتد با ۳۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته و امیدوار است با روندی که با حضور سولسشر در پیش گرفته، نتایج بهتری در بازی های پیش رو کسب کند. دیدار امروز تقابل سولسشر و پوچتینو، دو گزینه اصلی سرمربی گری دائمی یونایتد در پایان فصل هم خواهد بود و از این رو نیز حساسیت ویژه ای خواهد داشت.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۳ پیروزی برای یونایتد و ۳ پیروزی برای تاتنهام به دست آمده و دو تیم با رکوردی مشابه در این دیدار حاضر شده اند. ویکتور وانیاما غایب اصلی تاتنهام است حضور اریک دایر و لوکاس مورا مشخص نیست. در آن سو نیز مارکوس روخو به علت مصدومیت و اریک بایی به علت محرومیت غایب هستند و حضور پل پوگبا، کریس اسمالینگ و السکیس سانچس هنوز مشخص نیست.

ترکیب احتمالی

پیش بازی تاتنهام - منچستریونایتد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج