۸۱۹۴۷۰
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

سردار غیب‌پرور: بسیج همه مشکلات را رفع می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج در همه زمینه‌ها گفت: بسیج مانند یک اقیانوس است که نه تنها در مسائل فرهنگی و قرآنی بلکه در هر حوزه که انقلاب اسلامی نیاز دارد می‌تواند حل‌کننده مسائل و مشکلات باشد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج در همه زمینه‌ها گفت: بسیج مانند یک اقیانوس است که نه تنها در مسائل فرهنگی و قرآنی بلکه در هر حوزه که انقلاب اسلامی نیاز دارد می‌تواند حل‌کننده مسائل و مشکلات باشد.

سردار غیب‌پرور با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج در همه زمینه‌ها گفت: بسیج مانند یک اقیانوس است که نه تنها در مسائل فرهنگی و قرآنی، بلکه در هر حوزه که انقلاب اسلامی نیاز دارد می‌تواند حل‌کننده مسائل و مشکلات باشد.

وی ادامه داد: در مسیر جریان‌سازی فرهنگ قرآنی در بسیج تلاش‌های خوبی صورت گرفته ولی فاصله تا شرایط مطلوب زیاد است. همچنین با توجه به ظرفیت عظیم موجود در جامعه اسلامی باید پاسخ‌گو باشیم که تا چه حد پیش رفته‌ایم و چقدر راه پیش رو داریم. با توجه به نیروهای انسانی مؤمن و انقلابی در حال حاضر دچار کم کاری‌هایی در این حوزه هستیم که باید این کم‌کاری‌ها رفع و از این ظرفیت استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین رفتار قرآنی را رمز بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت: متأسفانه عقب‌افتادگی در حوزه قرآن زیاد است و باید باور کنیم که رمز بقای انقلاب اسلامی رفتار قرآنی در جامعه است و در این صورت است که می‌توانیم عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

غیب‌پرور عظمت قرآن را بسیار فراتر از هیمنه دشمن دانست و گفت: نباید تصور نکنیم که هیمنه دشمن عظیم است؟ خیر. بلکه عظمت قرآن یک چیز دیگری است و اشکالات موجود بخاطر کم‌کاری‌هاست.

وی با اشاره به لزوم جریان‌سازی در حوزه قرآن کریم گفت: باید برای جریان‌سازی قرآنی در بسیج از همه اندیشمندان، فرهیختگان، اساتید و دغدغه‌مندان قرآنی دعوت کنیم که بیایید تا یک جریان قرآنی بزرگ را در کشور ایجاد کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اهمیت موضوع حفظ قرآن اشاره کرد و گفت: حفظ قرآن برای ما بسیار اولویت دارد و بسیج بدنبال تربیت حافظان قرآن مؤمن انقلابی است. اگر انقلاب اسلامی بخواهد به حیات مبارکش ادامه دهد راهی نداریم جز اینکه تربیت قرآنی شکل بگیرد و حفظ قرآن راهی برای رسیدن به این امر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اقدامات صورت گرفته در مجموعه دارالقرآن بسیج ما نیاز به یک برنامه متقن و دقیق برای آینده با اهداف مشخص و سال به سال در حوزه قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به عنوان ارکان اصلی هستیم و این اتفاق از باقیات الصالحات بسیج خواهد بود.

نشست بررسی برنامه‌های قرآنی سازمان بسیج باحضور سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، حجت‌الاسلام جیهونی معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج و محمد ذوالفقاری مدیر دارالقرآن بسیج کشور در دفتر رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه عاقایون بزارن .
      زالوصفتان اجازه نمیدن شما خدمت کنی ب ملت

    • امید

      بیزحمت اگه خواستید مشکلات رو حل کنید اول از ایران خودرو و سایپا شروع کنید ممنون میشم برادران بسیجی

    • اکبر

      خدا بخیر کنه . . . حالا حالا ها با ما کار دارن .

    • ناصرافشار

      باسلام بزرگترین مشگل فعلی کشور قیمت دلار وگرانی است لطفا به داد مردم برسید وانرا حل کنید با تشکر

    • بدون نام

      الگو برداری از کره شمالی و هزینه کردن بودجه محدود کشور در راه های غیر لقتصادی ، و کارهای بی سرانجام ،خردمندانه نیست.

    • بابک خرمدین

      برادر غیب پرور عزیز... مولا علی ع فرمود زمانی که فقر از این در خانه وارد شد ایمان از در دیگر خارج می شود... برادر عزیز مردم به نون شب محتاج هستند.. نون شب.. قابل هضم هست براتون؟؟؟ پدرها شرمنده سفرهای خالی خانواده هستند.. حالتون خوبه شما؟؟؟

    • آ زاد

      البته مشکل عامه مردم نه ،مشکل خودتون ،همانطور که در هنگام استخدام و خیلی جاهای دیگر مشکل را حل می کند

    • بدون نام

      البته فقط اعتراضات را حل میکند

    • بدون نام

      چرا از این ظرفیت عظیم برای حل مشکلات عظیم کشور چون قاچاق کشاورزی اقتصاد خانه سازی برای مستضعفان وایجاد کارو درامد ودر یک کلام پیشرفت کشور وبالا بردن سطخ درامدی ورفاه مردم استفاده نمیکنید

    • بیژن

      منظور سردار حتما تفکر بسیجی هست که باید تقویت شود ومسئولین ناتوان وجناحیروتنبل وکم تحرک کنار گذاشته شده واز نیروهای اصیل انقلابیدارای تخصص وتعهد استفاده گردد.

    • ناشناس

      بسیجی را آ ماده کنیم مثل یک سرباز فداکار برای ساختن روستاها وآ بادانی کشور بایستی به برادران بسیجی امکاناتی مثل ماشین های سنگین راه سازی وادوات پیشرفته خانه سازی بیاییم حاشیه نشینها را ازبین ببریم خانه های فرسوده وبهم چسپیده شهرها وروستاها را از هم بازکنیم تا خیابان کشی استاندارد ازمیان این محله های بهم چسپیده اجرا شود تا آ آمبولانس وماشین های آ تش نشانی راحت رفت وآ مد کنند وبافت شهرها با این شیوه آ زاد وبازگردد تا مردم نفس راحتی بکشند مهم تر ازهمه ساختن مدارس ضدزلزله ودرمانگاهای پیشرفته وروز دنیا برای روستاها که نیازی به آ مدن به شهرها نباشند وبازسازی شهرها وآ خرش بیابان زدایی باشیوه مالچ پاشی تا جلوگیری ازریزگردها که متاسفانه کشور هشتاد درصدش بیابان وکویر در بر گرفته اگر این کار انجام بگیره باورکنید تمام مردم روستاها وشهرها سر تعطیم برای مسئولین بسیح فرود میاورند. انشاالله

    • علی اکبر

      سلام، سردار بزرگوار از حساسیت شما کمال تشکر را داریم، ولی میشه اجازه بدید هر کسی کار خودش رو در حیطه وظایف قانونیش انجام بده لطفا....

    • بدون نام

      خب گوشت گوسفند رو ارزون کنید مردم خوشحال بشن

    • بدون نام

      بسیج یعنی نیروی ملت افسوس که از این ظرفیت استفاده نمیشود و بدتر اینکه بسیج را خلاصه و کوچک و در حاشیه قرار دادند .
      بسیج را نباید جناحی کرد که از اهداف بزرگ انقلاب دور میشویم

    • بدون نام

      سلام،جناب آقای سردارغیب پرور* مظلوم تر ونیازمندترقشر درجامعه که هیچ مسولی مدافع ازحقوق شان توجه نمیشود،فقط معلولین شدیدبهزیستی درمنزل هست که با ماهیانه 100 وهشت تومن که همراه بازجر وحقارت ودرد ورنج میباشدقسم به خون پاک شهدا عزیز بفریادشون برسیدقضاوت باعدالت با خودتون وهموطنان دلسوز، برای امام شهدا وشهدا صلوات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج