۸۱۹۵۳
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

پيشنهاد لباس در شبي که بايد بدرخشيد

اين روزها خيلي از جوانان، به کارهاي دستي و هنري روي آورده‌اند. سازندگان هنرهاي دستي اغلب آنچنان غرق کار هستند که خودشان را فراموش مي‌کنند؛ در حالي که اين افراد بايد در نمايشگاه آثارشان به اندازه توليدات‌شان بدرخشند.

پيشنهاد لباس در شبي که بايد بدرخشيد
مجله زندگی ایده آل: اين روزها خيلي از جوانان، به کارهاي دستي و هنري روي آورده‌اند و آدم‌ها عادت کرده‌اند در اين نمايشگاه‌ها قدم بزنند و محصولاتي را بخرند که مستقيم با خالق و سازنده آن در تماسند. سازندگان هنرهاي دستي اغلب آنچنان غرق کار و توليد هستند که خودشان را فراموش مي‌کنند؛ در حالي که اين افراد بايد در نمايشگاه آثارشان به اندازه توليدات‌شان بدرخشند. ما پيشنهاد ست‌هايي داريم براي کساني که در انبوه کارهاي روزانه خود را فراموش کرده‌اند. اينها ست‌هايي هستند که در کمترين زمان ممکن مي‌توانيد تهيه کنيد .

پانچوپوش

۱. براي روزهاي زمستاني يکي از بهترين انتخاب‌ها، ترکيب رنگ زرشکي و مشکي است. اين ۲ رنگ يک ست جذاب زمستاني محسوب مي‌شود. در کمد اغلب ما تن‌پوش زمستاني مشکي پيدا مي‌شود و فقط با داشتن يک شال گرم زمستاني مي‌توانيم اين ست زيبا و چشمگير را بسازيم چون پيشنهاد ما براي اين ست پانچو با يقه اسکي است، پيشنهاد مي‌کنيم از شال استفاده کنيد تا احساس راحتي بيشتري داشته باشيد و در زمان کوتاهي خسته نشويد اما براي تن‌پوش‌هاي ساده مي‌توانيد از روسري‌هاي پشمي بزرگ که امسال باب شده‌، استفاده کنيد.

۲. بد نيست براي شرکت در چنين مراسم سرنوشت‌سازي، به جاي پالتو و باراني‌هاي مرسوم در بازار از پانچو استفاده کنيد؛ يک تن‌پوش زمستاني فانتزي که براي متفاوت‌کردن تيپ شما بهترين انتخاب است. پانچوهاي زمستاني يا با پارچه‌هاي پشمي تهيه مي‌شوند يا بافت هستند که هر دو انتخاب خوبي است؛ فقط اگر اضافه وزن داريد، از پانچوهاي خفاشي استفاده نکنيد چون شما را چاق‌تر نشان مي‌دهد. استفاده از اين مدل پانچو راحت است و به همين دليل کاربرد زيادي دارد؛ هم در چنين مراسمي و هم در ساير موقعيت‌ها به کارتان مي‌آيد.

پيشنهاد لباس در شبي که بايد بدرخشيد

۳. براي شرکت در چنين مراسمي، بهتراست از لباس يکدست مشکي استفاده نکنيد چون يک ست كاملا مشکي، غم و غصه را القاء مي‌کند. براي چنين ستي با روسري زرشکي، شلوار چهارخانه‌ای پيشنهاد مي‌کنيم که از خانواده رنگ قرمز در آن استفاده شده باشد. استفاده از شلوار چهارخانه پشمي با برش فيت، به روز بودن شما در لباس پوشيدن را نشان مي‌دهد.

۴. ترکيب کلي اين ست باعث مي‌شود شما کوتاه‌تر از قد واقعي خود به نظر برسيد، به همين دليل بهتر است از کفش‌هاي پاشنه بلند استفاده کنيد؛ از سوي ديگر اين ست نيمه رسمي و متمايل به اسپرت است، به همين دليل کفش پاشنه‌دار، انتخاب سنجيده‌اي نيست و کفش‌هاي لژدار انتخاب هوشمندانه‌تري است. در انتخاب کفش به فصل هم دقت کنيد؛ هنوز براي استفاده از چکمه زود است اما يک کفش رويه بلند بهترين انتخاب شما خواهد بود که به تيپ‌تان جلوه و زيبايي مي‌دهد.

۵. چيزي که به ست شما جلوه مي‌دهد اضافه کردن يک گردنبند بلند است که روي پانچو خودتان اضافه کنيد. حضور چنين گردنبندي، خوش‌سليقگي و دقت نظر شما در لباس پوشيدن را نشان مي‌دهد. مدل‌هاي مختلف گردنبندهاي بلند در بازار موجود است. براي چنين ستي يک رشته زنجير بلند با سنگ‌هاي رنگي انتخاب خوبي است. براي ست‌هاي ساده‌تر مي‌توانيد از زنجيرهاي چند رشته‌اي استفاده کنيد.

۶. در چنين مراسمي، همراه داشتن يک کيف بزرگ دست و پاگير و آزاردهنده خواهد بود به همين دليل بهتر است از يک کيف کوچک دستي استفاده کنيد. از اينکه کيفي با سبک و سياق قديمي به شما پيشنهاد مي‌کنيم تعجب نکنيد، ۲ دليل اساسي داريم؛ يکي رواج دوباره اين کيف‌ها و ديگري متفاوت و خاص کردن تيپ شماست.

اين بانوي آراسته

۱. اولين انتخابي که براي پوشش سر اين ست به نظر هر کسي مي‌رسد، يک روسري آبي است اما براي متفاوت کردن تيپ خودتان بايد به گزينه‌هاي بعدي فکر کنيد و تسليم اولين انتخاب نشويد. براي اين ست ما به شما پيشنهاد مي‌کنيم، از ترکيب کرم قهوه‌اي با آبي استفاده کنيد، به همين دليل يک شال کرم رنگ بهترين انتخاب شما خواهد بود.

۲. اگر به جاي تيپ‌هاي اسپرت و فانتزي، يک ست کلاسيک را ترجيح مي‌دهيد، سراغ يکي از پالتوهاي نازکي برويد که امسال بازار گرمي پيدا کرده‌اند. پالتوهاي امسال از پارچه‌هاي چهارخانه نازک دوخته مي‌شود و به جاي مدل‌هاي کتي که اين چند سال مرسوم بودند، برشي آزاد و گشاد دارند. اين مدل پارچه‌ها را مامان‌ها به خوبي به ياد مي‌آورند چون در روزهاي جواني آنها محبوب و پرطرفدار بوده است. اين پارچه‌هاي پشمي چهارخانه، هم سبک هستند و هم تنوع چشمگيري دارند. از ميان رنگ‌ها و نقش‌هاي متوع اين پارچه‌ها سراغ نمونه کمياب و خاص‌تر آن برويد. سليقه خاص با انتخاب‌هاي غيرمتعارف به وجود مي‌آيد.

پيشنهاد لباس در شبي که بايد بدرخشيد

۳. اين چهارخانه سفيد و آبي را با شلوار جين ست کنيد؛ يک شلوار جين با برش کلاسيک. با اين روش کلاسيک بودن سليقه خودتان را کاملا نشان مي‌دهيد؛ از طرف ديگر، اين ست را از رسمي بودن خارج مي‌کنيد و حال و هواي خاصي به آن مي‌دهيد. هر رنگ شلوار جين با اين چهارخانه هماهنگي دارد ولي باز هم بهترين انتخاب شلوار جين به رنگ آبي کلاسيک است.

۴. به شما پيشنهاد کرديم، اين ست آبي رنگ را با کفش قهوه‌اي ست کنيد. قهوه‌اي تيره يا روشن، هر ۲ انتخاب خوبي براي اين ست است ولي مهم‌ترين نکته، انتخاب کفش چرمي است چون چرم هم هويتي کلاسيک دارد. براي اين فصل نيم‌چکمه خوش سليقگي شما را نشان مي‌دهد. سعي کنيد نيم‌چکمه پاشنه‌دار انتخاب کنيد تا شما را بلندتر نشان دهد چون بلند قامتي و کشيدگي در آراسته و فاخر نشان دادن شما نقش مهمي دارد.

۵. براي کامل‌کردن اين ست، احتياج به يک کيف قهوه‌اي چرم داريد. دست‌تان براي اين انتخاب باز است و کيف‌هاي چرم در مدل‌هاي مختلف با اين ست هماهنگي دارد ولي ما به شما يک کيف دستي کوچک توصيه مي‌کنيم. ترجيحا کيفي که بند کوچکي داشته باشد تا حمل آن براي شما آسان باشد و به راحتي بتوانيد ساعات طولاني به همراه داشته باشيد. چرم بافت‌دار و چروک اين کيف يکي از دلايل زيبايي و چشمگير بودن آن است.

۶. در انتخاب زيورآلاتي که تيپ شما را آراسته‌تر و چشمگيرتر کند، سراغ يک آويز کلاسيک برويد. يکي از آن آويزهايي که از مادرها و مادربزرگ‌‌ها به شما رسيده است. اگر چنين يادگاري در اختيار داريد، يک تکه سنگ با قاب و زنجير بلند انتخاب خوبي است؛ فقط دقت کنيد سراغ سنگ‌هاي رنگي مدرن نرويد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج