۸۱۹۶۲۷
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

روحانی به گلستان می‌رود

رئیس جمهور روز دوشنبه برای دیدار با مردم استان گلستان و بررسی نیازمندی ها و روند اجرای طرحها و پروژه ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار، عازم این استان می شود.

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور روز دوشنبه برای دیدار با مردم استان گلستان و بررسی نیازمندی ها و روند اجرای طرحها و پروژه ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار، عازم این استان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی را در این سفر دو روزه، تعدادی از معاونین رئیس جمهور و وزرای کابینه همراهی می کنند.

در جریان سفر رئیس جمهور به استان گلستان مهمترین برنامه ها و طرح های مرتبط با توسعه استان گلستان از جمله در حوزه های بهداشت و درمان، کشاورزی، حمل و نقل، مدیریت منابع آب، انرژی، گردشگری، محیط زیست، عمران شهری و روستایی، ورزش، آموزش عالی، آموزش و پرورش، صنایع و همچنین سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی تشریح می شود.

رئیس جمهور در نخستین مرحله از سفر خود به استان گلستان، وارد فرودگاه کلاله خواهد شد و پس از دیدار و سخنرانی در جمع مردم شریف گنبد کاووس، عازم گرگان می شود.

جلسه توسعه، دیدار با برگزیدگان استان و افتتاح پروژه های استانی، دیدار با علمای اهل تسنن و تشیع، جلسه شورای اداری استان و شرکت در نشست خبری از جمله برنامه های رئیس جمهور در این سفر دو روزه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط اونجاخراب نکردمیرخراب کنه استعفابده نمیتونی منلکت ۱۰۰برابرنسبت به احمدی نژادبدترکردی

      پاسخ ها

      • S@S@S@S@

        روحانی از تو خواهش میکنم تمنا میکنم آنجا نرو به گلستان بروی و گل ها حرفهای تو را بشنوند همه پژمرده میشوند تو را بخدا نرو بگذار آن شهر دور از صدمه باقی بماند.

    • بیژن

      آقای روحانی فراموش کرده استانی در گوشه شمال شرقی ایرا ن بنام اردبیل وجود دارد که در هنگام ریاست دودوره جمهوری ایشان حتی یک گارگاه کوچک نیز علی برکت الله نشنیده است

    • بیژن

      آقای روحانی فراموش کرده استانی در گوشه شمال شرقی ایرا ن بنام اردبیل وجود دارد که در هنگام ریاست دودوره جمهوری ایشان حتی یک گارگاه کوچک نیز علی برکت الله نشنیده است

    • بدون نام

      خداکند آقای رییس جمهور دراستان گلستان عنایتی به معلولین شدیدمددجو فرمایند که با ماهی 100 وهشت تومن بجای به شدت زجر وتحقیر از حداقل آ سایش رفاهی بهره مند و افزایش 20 درصدی پله پله پله کانی از حقوق بگیران کارمندان محترم جدا فرمایند ،حقیر دارای سه معلول شدید میباشم امیدوارم یک هموطن عزیز مطلب حقیر را درک کند.برای امام وشهدا صلوات.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج