۸۱۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

محسن رضایی: بارسلونا ايدئولوژيك است!

وي در تشريح اين شنيده هاي خود گفت: در بازي اين دو تيم دنبال نمادهايي بودم. شنيده بودم اين تيم غير از مسائل تكنيكي و تاكتيكي مسائلي دارد.

دكتر محسن رضايي كه در برنامه يكشنبه شب «پارك ملت» حاضر شده بود، در بخشي از اظهارات خود كه به تشريح علائق شخصي اش اختصاص داشت گفت: اخيرا بازي بارسلون و يك تيم انگليسي را ديدم. براي اينكه در آن به دنبال سوژه اي بودم كه پيش از اين از ديگران شنيده بودم.

وي در تشريح اين شنيده هاي خود گفت: در بازي اين دو تيم دنبال نمادهايي بودم. شنيده بودم اين تيم غير از مسائل تكنيكي و تاكتيكي مسائلي دارد.

رضايي افزود: در ۲۰ دقيقه اول اين بازي بارسلوني ها ۱۲۶ پاس به هم دادند در حاليكه بازيكنان تيم انگليس تنها ۲۷ يا ۲۸ پاس به هم دادند.

وي در ادامه گفت: فرداي آن شب در مجمع جلسه كميته ورزش دبيرخانه را تشكيل دادم و نكته مهمي را متوجه شديم. و آن اينكه تيم بارسلون يك تيم ايدوئولوژيك است.

رضايي در تشريح اين ادعاي خود گفت: ما متوجه شديم اين تيم علاوه بر مسائل تكنيكي و تاكتيكي با آرمان هايش وارد زمين مي شود. اين تيم تنها تيمي است كه بر خلاف ساير تيم ها حتي به يونسكو پول مي دهد تا آرم آن را بر روي پيراهنش چاپ كند.

وي با تاكيد بر اينكه اين مسئله يك آرمان و اعتقاد است گفت: حتي در فينال جام جهاني هم آن‌ها به جاي پرچم اسپانيا پرچم بارسلون را به دست گرفتند. اين نشان مي دهد كه آنها به دنيا مي خواهند بگويند ما هستيم. آنها هويتشان را با ورزش تركيب كرده اند و براي احياي آن از ورزش استفاده مي كنند.اين در حالي است كه ما از اين كارها نمي كنيم.

منبع : فردا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج