۸۲۰۶۱۷
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

پیش‌بینی قیمت پوشاک در آستانه شب عید

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک البرز، پیش بینی خود را از قیمت اجناس در پایان سال و شب عید اینگونه عنوان کرد: خوشبختانه کمبودی در عرضه نداریم و اگر مواد اولیه وجود داشته باشد مشکلی پیش نخواهد آمد و فقط قیمت‌ها به دلیل افزایش قیمت دلار و مواد اولیه نسبت به سال‌های گذشته افزایش خواهند داشت.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک البرز، پیش بینی خود را از قیمت اجناس در پایان سال و شب عید اینگونه عنوان کرد: خوشبختانه کمبودی در عرضه نداریم و اگر مواد اولیه وجود داشته باشد مشکلی پیش نخواهد آمد و فقط قیمت‌ها به دلیل افزایش قیمت دلار و مواد اولیه نسبت به سال‌های گذشته افزایش خواهند داشت.

میر اسماعیل صدیق افزود: خوشبختانه وضعیت پوشاک داخلی نسبت به سال‌های گذشته بهبود پیدا کرده است و رکود و فروش پایینی که در سال‌های گذشته شاهد آن بودیم خیلی کمتر شده است.

وی، علت بهبود وضعیت را جلوگیری از قاچاق کالا و افزایش قیمت ارز اعلام کرد و افزود: در گذشته قیمت ارز پایین بود و قاچاق به آسانی انجام می‌شد اما اکنون با برخورد قاطع در جلوگیری از ورود کالای قاچاق و افزایش قیمت ارز وضعیت تغییر کرده و فضا برای پیشرفت و فروش کالای داخلی مساعد شده است، این بار افزایش قیمت ارز به نفع تولید کنندگان بزرگ و قوی داخلی است.

صدیق در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت بازار به گونه‌ای است که اگر تولید کننده‌ای کالایی با مواد اولیه با کیفیت و تولید خوب عرضه کند قطعاً فروش خوبی خواهد داشت . البته این مسئله به این معنی نیست که تولید کنندگان مشکلی ندارند، کمبود مواد اولیه که تا حد زیادی مستلزم واردات از خارج کشور است از معضلات این بخش است.

وی افزود: بخش نساجی و پارچه بافی کشور ضعیف است و تولید کنندگان برای تامین مواد اولیه مورد نیاز خود ناچار به واردات از خارج از کشور هستند.

صدیق، واردات محصولات نساجی را نیز خالی از مشکل ندانست و اظهار کرد: مشکلات گمرکی، نبود و یا کمبود ارز دولتی از مشکلات این بخش است و نوعی دیگر از مسائل این بخش مربوط به نبود نقدینگی تولیدکنندگان است و در عین حال پرداخت‌ها به صورت چک نیز مشکلات خود را دارد.

وی اعلام کرد: از کسبه خواهش می‌کنیم که با خریداران همراه باشند و با مردم کنار بیایند چرا که به هر حال خریداران ولی نعمت ما هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • S@S@S@S@

      اگر دولت‌نظری ندهد هیچ اتفاقی نمی افتد ولی اگر نظری بدهد همه چیز به آشوب کشیده میشود.

    • بدون نام

      پوشاک کی میخره مردم زرنگ باشن شکمشونو سیر کنن بقیه پیشکش

    • .......

      پوشاک بنجل ،،

    • بدون نام

      زر مفت ممنوع!اول اینکه فضای کسب وکار بدتر که شده هیچ بلکه در رکود کامل وورشکستگی مغازه دارها رسیده است و هر روز شاهد بستن مغازه ها به خاطر گرانی الکی تولید کنندگان در تهران به بهانه های واهی هستیم،الان درست سه هفته است که کاسبی نکردیم،دوم اینکه شلوار کوتاه برمودا زنانه میخریدم ۱۷۰۰۰میفروختم ۲۸۰۰۰الان همین امروز شو زده همان شلوار برمودا برای فروش شده ۲۹۰۰۰خب من چند بفروشم ؟شومیز ۳۸/۴۸تومانی شده عمده۶۰/۷۵هزار توماناصلا نابود کردند تمام مغازه دارها رو،و به احتمال زیاد وصد در صد تا پایان سال کار کنند بعد عید رکود وحشتناک و تعطیلی مغازه ها را به همراه خواهد داشت یک درصد هم شک نکنید،مسجولین چهل سال دروغ گفتند،می گویند وخواهند گفت،خب وقتی وزیر ومعاون دزدند واختلاس تاریخ رو بوجود می اورند منظورم بانک سرمایه است خب باید چه امیدی داشت؟!!!وقتی مسول ورده بالا دزدند وغارت میکنند وهمه چی رو جارو میکنند،نه بازاری میمونه نه کاسبی ختم کلام!!

    • بی نام‌

      جناب صدیق بلاخره افزایش قیمت ارز بنفع شما شده یا خیر
      در هر جمله یک مطلب گفته شده یکجا از نیاز به واردات مواد اولیه از خارج عنوان شده که با بالا رفتن قیمت ارز علی الظاهر نباید برای شما خوب باشد از طرف دیگر صنعت نساجی را ضعیف عنوان کردید در این صورت صنعت پوشاک را وابسته به واردات نشان می دهید تا از این طریق توجیه برای افزایش قیمتها داشته باشید بهتر نیست با توجه به شهرت خود واقعا"صدیق باشید الان پوشاک ایرانی فوق العاده گران است

    • بدون نام

      چنان میگن مشکلی توی پوشاک نداریم..اخه ... از کجا بیارم بخرم آدم شرمنده خانوادش میشه با این همه گرونی...

    • بدون نام

      اگرهرعدد پوشاک عیدنوروز 10 تومن بشود ، معلولین شدید مددجوبهزیستی با ماهی 100 وهشت تومن قدرت خرید ندارند

    • بدون نام

      چشم بسته غیب گفت
      میگه به دلیل بالارفتن نرخ ارز ،قیمت پوشاک شب عید بالا میره
      خوب شد گفت وگرنه من یکی نمیدونستم

    • احمدم احمد

      بابا کار رو بسپارید به مردم خودشون باهم کنار میان

    • سیمرغ

      یک کلام بگو گرانتر می‌شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج