۸۲۰۹۵۲
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

فنونی‌زاده: ایران فقط غیرتی دفاع کرد

هافبک دفاعی سابق تیم ملی ایران گفت: ایران مقابل عراق غیرتی دفاع کرد ولی در بخش هجومی موفق نبود.

ایسنا: مهدی فنونی‌زاده، هافبک دفاعی سابق تیم ملی درباره بازی تیم ملی ایران و عراق که منجر به تساوی بدون گل شد، گفت: عیار تیم ملی زمانی مشخص می‌شود که با تیم خوب بازی کند. تیم عراق نسبت به ژاپن و عربستان ضعیف‌تر است اما چون از نظر فوتبالی شبیه به ماست، همیشه مقابل این تیم دچار مشکل می‌شویم.

او درباره عملکرد تیم ملی مقابل عراق یادآور شد: ما سومین بازی را انجام دادیم ولی کی‌روش هنوز ترکیب تیمش را پیدا نکرده است.

فنونی‌زاده: ایران فقط غیرتی دفاع کرد

بازیکن سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش بر اساس تاکتیک مدنظرش ترکیب تیم ملی را انتخاب نمی‌کند، تاکید کرد: در این بازی تاکتیکی نداشتیم. اوت امیری تاکتیک ما نیست.

فنونی‌زاده همچنین در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد کی‌روش قصد استراحت دادن به بازیکنانش و به بازی گرفتن همه بازیکنان در دور گروهی را دارد، خاطرنشان کرد: یک مربی وقتی وارد تورنمنت می‌شود، نهایتا در دومین بازی ترکیب را به دست می‌آورد. اشکان دژاگه، طارمی و ترابی را بیرون گذاشتتند و ترکیب دفاعی را نتخاب کردند. در ادامه و در دقیقه 60 وقتی متوجه می‌شوند تیم در بخش هجومی خوب نیست، این سه بازیکن وارد زمین می‌شوند.

بازیکن سابق تیم ملی درباره اینکه نوع بازی تیم ملی در برابر عراق نگران کننده نیست، گفت: بازی بعد ما در دور یک هشتم نهایی هم سنگین نیست ولی باید فکر کنیم در یک چهارم با چین بجنگیم. شاید در این صورت به مشکل بخوریم.

او ادامه داد: با این سیستم کی‌روش، بازیکنان خوب و غیرتی دفاع می‌کنند ولی در کار هجومی خوب نیستیم. اگر ضربه سر بازیکن عراق گل می‌شد، در مرحله بعد باید با قطر بازی می‌کردیم.

فنونی زاده در پایان تاکید کرد: با این سیستم بخواهیم برویم جلو، نمی‌توانیم موفق شویم. اگر ترکیب را درست انتخاب کنیم، می‌توانیم قهرمان هم شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه خدا رو شکر همه کارشناس بین المللی شدن باید صادر کنیم اروپا

    • بدون نام

      بابا خداوکیلی پیش خودتون چی فکر کردین شما ها این جوری حرف میزنید؟ مگه ما برزیل هستیم بقیه تیم های جام آسیایی؟ مرد حسابی همه تیم های اول دوم گروه ها تیم های درجه یک آسیا وهمه هم در یک سطح هستن انتظار داری ایران براحتی با سه گل عراق روببره؟ اونا مرد نیستن غیرت ندارن فوتبال هم بلد نیستن بازی کنن فقط ما بودیم ما ایرانی ها فقط میشینیم یه جا وبا حرف میگیم مابهترین فوتبال بهترین فلان وفلان وفلان رو داریم بقیه رو هم هیچ حساب میکنیم در حالی که بارها وبارها اردن وبحرین وعمان وچین کویت وبقیه مارو شکست دادن ولی الان همه میگن اصلا اینا درحددددد ما نیستن عراق وعربستان وکره بس کنید

    • بدون نام

      آبرومون بردن با این بازیشون

    • بدون نام

      افسوس که زور ما عراق هم نرسید

    • مهدی

      واقعا قشنگ گفتین، تاکتیک ما فقط اوت های امیری بود ... با این بازی سخته که بشه گفت قهرمان میشیم...

    • بدون نام

      همیطوره یارو پول خوب به جیب میزنه بعد جلوی عراق جنگ زده قافیه رو می بازه اونم با فاع مطلق

    • بدون نام

      آقا مهدی عزیز.ی کوچولو انصاف هم خوب چیزیه. توبازی دیشب هدف فقط و فقط تساوی بود.پس طبیعی بود که نباید گل می خوردیم.برای گل نخوردن هم باید دفاع کرد دیگه.بعدشم عزیز جان خودشما با اون همه استعداد و ستاره چندبار قهرمان آسیا شدید؟ فوتبال امروز با زمان شماها زمین تا آسمان تفاوت داره.

    • بدون نام

      آقا مهدی عزیز.ی کوچولو انصاف هم خوب چیزیه. توبازی دیشب هدف فقط و فقط تساوی بود.پس طبیعی بود که نباید گل می خوردیم.برای گل نخوردن هم باید دفاع کرد دیگه.بعدشم عزیز جان خودشما با اون همه استعداد و ستاره چندبار قهرمان آسیا شدید؟ فوتبال امروز با زمان شماها زمین تا آسمان تفاوت داره.

    • ج

      احسنت واقعآماتاکتیکی نداشتیم تاکتیک تیم پرتابهای اوت امیری بود تیم فقط خوب دفاعی بازی میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج