۸۲۱۵۹۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

نجات جان کوهنورد سقوط کرده در ارتفاعات مراغه

رئیس هلال احمر شهرستان ویژه مراغه گفت: کوهنوردی که در حین کوهپیمایی دچار سقوط از ارتفاع شده بود، با همت و تلاش نجاتگران نجات یافت.

خبرگزاری مهر: رئیس هلال احمر شهرستان ویژه مراغه گفت: کوهنوردی که در حین کوهپیمایی دچار سقوط از ارتفاع شده بود، با همت و تلاش نجاتگران نجات یافت.

محمدباقر غفاری در تشریح این عملیات گفت: این حادثه عصر جمعه اتفاق افتاد و گزارشی از مرکز EOC مبنی بر سقوط از ارتفاع کوهنوردی در ارتفاعات مراغه به هلال احمر مراغه اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: به محض دریافت خبر یک تیم از پایگاه امداد جاده ای شهید بهرام رنجبرهلال احمر مراغه و یک تیم پنج نفره کوهستان از شعبه به محل حادثه در ارتفاعات کوه گوشیر مراغه اعزام شدند .

غفاری افزود: نجاتگران بعد از رسیدن بر بالین مصدوم پس از فیکس کردن مصدوم در بسکت، نسبت به پایین آوردن او از کوه اقدام و جهت ادامه درمان مصدوم را به همکاران اورژانس مستقر در آنجا تحویل دادند که همکاران اورژانس نیز مصدوم را به بیمارستان امیرالمومنین مراغه انتقال دادند.

وی همچنین به ضرورت رعایت نکات ایمنی تاکید کرد.

گفتنی است همچنین نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان میانه نیز طی یک عملیات امدادی دیگر، بیمار قلبی را از روستای گورجق میانه نجات دادند.

در این عملیات، نجاتگران پایگاه اقکند جمعیت هلال احمر میانه با همراهی معاون فرماندار و مسئول مدیرت بحران میانه و بخشدار بخش کاغذ کنان به روستای گورجق از توابع کاغذکنان رفته و علیرغم بسته بودن مسیر به علت کولاک شدید با تلاش فراوان، بیمار را به درمانگاه اقکند انتقال دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب مگه این آقایان کوه نورد قله پیما گردش گر مجبورند به کوه دره ودشت وبیابان بزنند و کلی دردسر ونیرو وامکانات زیادی که باید براشون انجام بدند خوب صبر کنند زمان مناسب برند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج