جاباما
۸۲۱۸۰۷
۲ نظر
۵۰۴۱
۲ نظر
۵۰۴۱
پ

BMW سری ۷ مدل ۲۰۱۹؛ همان قبلی با یک دماغ بزرگتر!

ب. ام. و، برای این خودرو چراغ‌های جلوی جدیدی در نظر گرفته که به صورت استاندارد دارای تکنولوژی LED تطبیقی است. نحوه طراحی کاپوت این خودرو نیز دستخوش تغییر شده تا ظاهری عضلانی‌تر برای آن به همراه داشته باشد. در بخش پشتی شاهد چراغ‌های LED باریکی هستیم.

وبسایت جوان خودرو: هنوز عرق راه سال ۲۰۱۹ بعد از رسیدنش خشک نشده که ب ام و یک برگ جدید در این سال میلادی رو کرده است. سری ۷ مدل ۲۰۲۰ سورپرایز جدید ب ام و به شمار می‌رود که به صورت رسمی معرفی شده و قرار است در ماه آوریل سال جاری وارد بازار شود.

محصول BMW سری۷ مدل ۲۰۲۰ در ظاهر خود تغییرات زیادی را تجربه کرده و همچنین دارای موتور جدیدی است. پره های جلوپنجره این خودرو به صورت استاندارد در شرایط مختلف تغییر زاویه می دهد.

BMW سری ۷ مدل ۲۰۱۹؛ همان قبلی با یک دماغ بزرگتر!

سری ۷ جدید که نمونه فیس لیفت نسل کنونی محسوب می شود، دارای جلوپنجره بزرگی مانند "ب ام و X7 " است و در دیگر قسمت های بدنه اش نیز رد پای شاسی بلند X7 به چشم می خورد.

BMW سری ۷ مدل ۲۰۱۹؛ همان قبلی با یک دماغ بزرگتر!

ب ام و، برای این خودرو چراغ های جلوی جدیدی در نظر گرفته که به صورت استاندارد دارای تکنولوژی LED تطبیقی است. نحوه طراحی کاپوت این خودرو نیز دستخوش تغییر شده تا ظاهری عضلانی تر برای آن به همراه داشته باشد. در بخش پشتی شاهد چراغ های LED باریکی هستیم.

BMW سری ۷ مدل ۲۰۱۹؛ همان قبلی با یک دماغ بزرگتر!

در کابین این خودرو از کیلومتر شمار جدید "ب ام و" استفاده شده که در گذشته شاهد حضور آن در خودروهای سری 8 و X5 بودیم. "ب ام و سری 7 مدل 2020" دارای یک تریم جدید چرم است.

BMW سری ۷ مدل ۲۰۱۹؛ همان قبلی با یک دماغ بزرگتر!

در حالی که بالاترین نمونه این خودرو دارای یک موتور ۱۲ سیلندر با امکان تولید ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتون متر گشتاور است، "ب ام و" برای آن یک موتور ۸ سیلندر بازطراحی شده نیز در نظر گرفته است.

این موتور ۸ سیلندر حجمی برابر با ۴.۴ لیتر داشته و قدرتی برابر با ۵۲۳ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۷۵۰ نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد.
قدرت و گشتاور این موتور در مقایسه با گذشته به ترتیب افزایش 80 اسب بخاری و 100 نیوتون متری داشته است.

BMW سری ۷ مدل ۲۰۱۹؛ همان قبلی با یک دماغ بزرگتر!

"ب ام و سری ۷ مدل ۲۰۲۰ " در نمونه پلاگین هیبریدی خود دارای یک موتور ۶ سیلندر بنزینی با قدرت ۲۸۰ اسب بخار و یک موتور برقی با قدرت ۱۱۳ اسب بخار است. مجموع قدرت تولیدی این نمونه برابر با ۳۸۹ اسب بخار بوده و سرعت آن در مدت زمان ۴.۹ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

قرار است "ب ام و سری ۷ مدل ۲۰۲۰" در ماه آوریل سال جاری میلادی وارد بازار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پسر ایران

      با سر تیتر برترین ها یاد پراید با و بدون زه افتادم وا مصبیتا

    • بدون نام

      لطفا مقاله ای درمورد بحران طراحی عقب bmw که چند سال پیش تبدیل به ضعف بزرگ بخصوص در سری 7 و 5 شده بود وبدجوری گریبان این شرکت رو گرفته بود چاپ کنید داستان جالبی داره حتی مجبور به فراخوان برگشت خودروهای تولیدی شد تااینکه بنظرم یک طراح کره ای این بحران رو حل کرد الان همین سری 7 جدید دوباره بنظرم طراحی عقبش خیلی قدیمی و ضعیفه وناهماهنگ با طرح جلو هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج