۸۲۲۲۴۳
۱۰۶ نظر
۵۰۰۳
۱۰۶ نظر
۵۰۰۳
پ

وقتی رقبای کی‌روش از ترجمه گل‌آلود، ماهی گرفتند!

"آقای کی‌روش شما در چه مقامی هستی که اینجوری به مردم من اهانت می‌کنی؟" این جمله که به چاشنی بغض همراه بود جنجالی ترین قسمت از صحبت‌های جنجالی اخیر جواد خیابانی درباره کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است که بازتاب وسیع و واکنش های مختلفی را در بین مردم داشته است.

خبرآنلاین: به عنوان یکی از مخاطبان ابتدا از شنیدن حرف های جواد خیابانی در برنامه "فوتبال آسیایی" شوکه شدم و باورم نمی شد کی‌روش آن حرفها را درباره مردم ایران زده باشد؛ اما پس از دیدن اصل مصاحبه متوجه شدم که سرمربی تیم ملی فقط درباره کادر خود صحبت کرده نه مردم ایران و مجری عزیز تلویزیون با استناد به ترجمه نه چندان دقیق حرف های سرمربی خونش به جوش آمده و از جایگاه نمایندگی مردم ایران در مقام پاسخگویی برآمده است.

جواد خیابانی را همه می شناسیم، مجری قدیمی ورزشی صدا و سیما که فارغ از تمام ایرادات فنی که دارد، مردم بدلیل شخصیت دوست داشتنی که از اشتباهاتش ناشی شده و موجبات خنده شان را پدید می‌آورد، به نوعی با او کنار می آیند!

از سوتی‌های رنگارنگ حین گزارش مسابقات فوتبال بگیرید تا اخیرا تلاش برای ترجمه همزمان مصاحبه با شخصیت‌های ورزشی که کلیپ هایش بین مردم "پربازدید"(viral) می شوند، همگی ایراداتی هستند که در او هست ولی مردم با خنده از کنار آنها می‌گذرند.

اما اشتباه روز پنجشنبه دیگر موردی نیست که به سادگی بتوان از کنار آن گذر کرد. جواد خیابانی چیزی در حدود ۵ دقیقه از تریبون رسانه ملی بدون هیچ دلیل مشخصی به سرمربی تیم ملی ایران تاخت و هر حرف درشتی را که امکان پخش داشت نثار کی‌روش کرد!

صرف نظر از زشتی سخنان این مجری قدیمی تلویزیون که همه ویدئوی آن را دیده ایم، باید این سوال را از جناب خیابانی پرسید که واقعا چقدر اهانت به این مردم؟! واقعا بس نیست؟! چرا یک مجری تلویزیون که با میلیون‌ها مخاطب سر و کار دارد نباید این نیاز را در خود ببیند که کمی زبان انگلیسی خود را تقویت کند یا حداقل اگر خودش متوجه نمی‌شود ابتدا اندکی تحقیق و طمانینه را سرلوحه کار قرار دهد و پس از حصول اطمینان و دنبال کردن صحت و سقم ماجرا، اینطور به شخصیت حقیقی و حقوقی فردی آن هم مقابل دیدگان میلیون ها نفر نتازد. آیا اساسا اصل نخست خبرنگاری و ژورنالیسم حصول اطمینان از صحت و سقم یک ماجرا و سپس تهیه خبر از آن نیست؟

جناب خیابانی شما با اشتباه بچه‌گانه تان کام میلیون‌ها ایرانی را برای ساعاتی تلخ کردید و نه تنها حرفهایی ناروا را به سرمربی تیم ملی نسبت دادید، بلکه حرف هایی را که ساخته و پرداخته ذهن خودتان هست به مردم ایران نسبت دادید و از جایگاه نماینده مردم یک سری اطلاعات اشتباه تحویل مردم دادید و مردم را فقیر و گرسنه کردید، در حالیکه اصلا کسی در این باره حرفی نزده بود! خدا را شکر که مردم ایران به طور ذاتی پرسشگر و حقیقت جو هستند و به مدد شبکه های اجتماعی متوجه شدند که کی‌روش آن حرف ها را نزده و در واقع این صحبت ها از جانب شما در دهان ایشان گذاشته شده است.

جناب آقای خیابانی شاید مردم بتوانند اشتباهات جور واجور شما را حین گزارش یا اجرا نادیده بگیرند و به آنها بخندند، ولی انصافا نمی توانند بپذیرند که شما با نااگاهی تان چندین دقیقه ذهن شان را مشوش و مکدر کنید. لطفا بس کنید!

جواد خیابانی در بخشی از حرف هایش خطاب به کی‌روش می گوید شما خودتان بار دیگر این مصاحبه را گوش کنید! اینجا باید به جواد خان عزیز بگوییم لطفا شما بار دیگر این مصاحبه را گوش کنید و ببینید اهانت هایی که به ناروا نثار سرمربی تیم ملی (نه اصلا یکی از بندگان خدا) کردید واقعا چه ارتباطی به صحبت های او داشت؟!

مسعود جعفرشعار

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیابانی ادم شو،امثال تو رو زیاد دیدیم

      پاسخ ها

      • آرش

        ایولللللل
        ادم نمیشه .ندلش اینجوریه بدبخت

      • بدون نام

        کاش همون میگفت مردم ایران گرسنه اند مسئولین خجالت میکشیدن

      • بدون نام

        صدا وسیما میلی آموزش زبان انگلیسی اجباری کنه برای مجری هاش یا مترجم بی طرف استخدام منه

      • بدون نام

        مترجمش مثل همون مترجم حرفای ترامپ زمان خروجش از برجام شد ذهنیت خودش رو گفت

      • بدون نام

        میثاقی مویز شده چه دم دراورده سی سانتی زیراب عادل رو زد

      • بدون نام

        همه چیده شده بودلجشون از باخت یمن بود هر کاری کنند مردم دوست دارند کی روش رو حتا جام نگیره

    • بدون نام

      چند گرفتی این متنو نوشتی بی شرف اسمتم زیرش نوشتی که دار و دسته کی روش ببینن و یه پولی بندازن جلوت بدبختـــ.

      پاسخ ها

      • آرش

        فکنم تو هم از اون لباسا که خیابانی برای تیم ملی قاچاقی میاورد سهم میگیری که طرفداری میکنی ازش. اون موقع که میلیاردی سود میکرد و لباس دست ددم میاورد کسی جلوشو نمیگرفت ، کی روش خوب بود حالا که کی روش دستشو رو کرده شد آدم بد.

      • بدون نام

        ببند اون تویی بدبخت روت کم شد

      • رضا

        پولکی دارودسته مافیا فوتبال ایران هستند که قبل از اومدن کیروش فوتبال ایران را نابود کرده بودن برو ببین هفت سال
        پیشه حال و روز فوتبال ما چی بود آدم قدرنشناس

    • م ش

      آقای خیابانی باید شجاعت بخرج داده عذر خواهی کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیروش منظورش اطرافیان و دستیارانش بودن سوالم اینه تو این ۸ سالی که کیروش ایرانه آیا واقعا اعضای کادر فنی پول نداشتن و نون برای زن و بچه شون نداشتن؟ سرمربی یمن ، لبنان کره شمالی و ...اینجوری حرف نزدن که کیروش زد اگه مشکل مالی داشتن که تاج گفت نداشتن تمام پرداختها و پاداشهای جام جهانی رو گرفته و فقط حقوق چند ماهش اونم بخاطر تحریمهای بانکی بعد جام جهانی پرداخت نشد مگه کیروش نمیگفت بدون حقوق هم حاضره کار کنه قرارداد ۶ ماهه بعد جام جهانی با اون رقم نجومی بستن براش دیگه اینکه حتما دلار میخواد و سر بحث تحریم نقل و انتقال دلار برای بانکهای ایران به مشکل خورده اینهمه کولی بازی داشت ؟

      • بدون نام

        اشتباه بودن حرف های کیروش توجیهی برای اشتباه مسخره و نمایش مضحک خیابانی نیست

    • م.ر

      بهتره دهنتو ببندی اجنبی پرست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند دهنتو وطن فروش یه غربی به تو شرف داره

    • بدون نام

      ماس مالی نکنین بدبختا.....ما همه پشت خیابانی باغیرت هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من دوست داشتم اینو میگفت مردم ندارن یکی تو یکی ده نمکی خیابونی با غیرته باشه

    • بدون نام

      خبرآنلاین معمولا چرت و پرت زیاد میگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون ضایع تو ن کرده

    • احسان

      میگم شما که به خیابانی ایراد میگیری برا حرفاش چرا ۸ ساله چیزی به کیروش نمیگی مشتی
      شما دوس داری یه خارجی به وزیر کشورت بتازه
      خیابانی اشتباه کرده بتاز بهش ولی چرا در قبال کیروش چیزی نمیگی

    • بدون نام

      دل نویسنده خیلی از خیابانی پره

    • بدون نام

      خیابانی چاپلوس،حال بهم زن

    • علی

      ظاهرا نگارنده متن خیلی به کیروش ارادت داره و به تجزیه و تحلیل صحبت های کیروش توسط زبان شناسها که صحت ترجمه درست رو تایید کردن توجه نکرده. و البته اراجیف دیگری که از صحبت هاش سانسور کردن.نیازی نبود یه ایرانی رو به خاطر درستی حرف هاش در مورد دلال موزامبیکی تحقیر کنی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند اون دهن گشادت رو

    • بدون نام

      خیابانی بخاطر دلالی که برای شرکت تولیدی لباس ورزشی بنام جینووا که در ایران تولید وبا برند خارجی برای تحویل تیم های ملی داشتندوکی روش این دلالی را لو داده بود نفرت وکینه داشت وخیلی وقت منتظر حمله به کی روش بود وبهترین فرصت را که در بخش زنده در اختیارش بود نهایت سو استفاده را کرد وهرچه که نثار خودش بود را برعلیه سرمربی تیم ملی مطرح کرد،اینکه انگلیسی اش خوب نبوده نیست چون اگاهانه اینکاررا کرد وبصورت برنامه ریزی شده ان میثاقی نادان را همراه خودکرد. احتمالا از بالا دستور دارندبرای خراب کردن کی روش وتیم ملی.

    • بدون نام

      مثل اینکه شما هم کیروشی پور هستین جناب نویسنده که از یه دلال موزامبیکی حمایت میکنید!!!!

      بنده بعنوان یه پرسپولیسی از خیابانی حمایت میکنم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو غلط میکنی لنگی حقیر

    • آرین

      قشنگ معلومه نویسنده این مطلب ازکیروشِ دلال پول گرفته...مردم خرنیستن که !چندساله کیروش داره توهین میکنه به ملت حالا که یه مرد حرف دل مردم روزده بهت برخورده ؟خیابانی خیلی هم حرفاش درست وبجا بود تازه خیلی هم کمترازاونچه که باید میگفت گفته البته پشت دوربین نمیشدفحش دادوگرنه خیابانی باید هرچی که کیروش به ایرانیا نسبت میده بخودش میگفت

    • علی

      بالاخره یه چیز خوب گذاشتی دمت گرم

    • بدون نام

      آقای جعفر شعار همانطور که از اسمت پیداست خیلی اهل شعاری شما وامثال کی روش وکیروشیهای دیگر نمی توانید منه ش۷ص شریفی مانند خیابان که برای مردم شناخته شده است ودر مصیبتها نشان داده چقدر مردمی و طرفدار این مردم است مقابل مردم قرار دهید همین آقای خیابانی در زلزله کرمانشاه نشون داد چقدر مرده که صدهزاران همانند شما نمی تواند وجهه ایشان را خراب کند امیدوارم شما هم کمی در حرفهات تجدید نظر بکنی و بگید شما از کدام مردم طرفداری میکنید اگر از ایرانی هست که این دفاع نیست ودر ضمن گیریم آقای خیابانی اشتباهاتی در ترجمه داشته ولی نیت واقعی برای ملت ایران ثابط شده است لطفا وقتی میخواهید برعلیه کسی موزه بگیری اول وجه اجتماعیش را نگاه کنی بعد خودتون و وکیل مردم بدانید واگر طرفدار این ملت هستی باید به کی روش اجازه اهانت به هیچ ایرانی بدهید که بارها به اکثر مشغولین ما حمله کرده پس لطفا ساکت خیابانی اینجوری تخریب نمیشه

    • مهدی جلالی

      سلام باید آفرین گفت به آقای خیابانی چون حرف دل مردم زد مگر کی روش کی باشن که به مملکت ما اهانت کنه

    • برانگوه،(خری در جلد انسان)

      آنان که کی روش را پیامبر می دانند، کفر نمی گویم ؛عجب پیامبری دارند.

    • ashkan tavakoli

      من نمیدونم شماها چیو میخواین ثابت کنین این همه بد و بیراه به همه گفت همه رو ول کردین میخواین بگین به کادرش فقط گفته این همه تهمت به وزیر زد علنی گفت که وزیر دلش با پرسپولیسه با تیم ملی نیست گفت وزیر گفته کیروش نباشه همه رو ول کردین چسبیدین به همین حتما دوروز دیگه هم میخواین مطلب بنویسین پرسپولیس و برانکو حرفای نامربوط زدن فرافکنی میکنین چرا چیو میخواین ثابت کنین خبرنگاری شرف میخواد این قلم شخصیت نیست قلم میلیونها ایرانیه پس بی طرفانه مطلب بنویس

    • محمدرضا

      چرت نگو اجنبی پرست.همون میگفت مردم گرسنه هستن بیشتر باور میکردیم تا بگه کادری گرسنه هستن ک اگه یه روز حقوق نگیرن کار نمیکنن.اونم کاری ک همه ش مرخصی ان.کادر کیروش قیمت لباس تنشون اندازه حقوق ۳ ماه امثال منه بعد کیروش میگه اینا غذا ندارن امثال شما هم میگین کیروش توهین نکرده!ب نظر من هم توهین کرده ب شعور مردم هم دروغ گفته .شما بهتره یکم واقع بین باشی ببینی کی داره مردم ایرانو تحقیر میکنه.

    • بدون نام

      اقای جعفر شعار خواهشا غیرت ایرانی داشته باش . پرسپولیس چهل میلیون طرفدار داره .آیا توهین به پرسپولیسیها توهین به مردم ایران نیست .شاید به نظر تو پرسپولیسیها ایرانی نیستن . کیروش نه به عنوان سرمربی تیم ملی بلکه به عنوان ی شخص غلط کرده که توهین کرده

    • لنگپولیس

      لنگ حکومتی ،چرکپولیس،خرشانسپولیس،عامل اصلی هست

    • بدون نام

      عالی بود دقیقا.یه مشت بی سواد مثل این و میثاقی شدن مجری و از جانب مردم زر میزنن

    • qqq

      همه میدونن که خیابانی یک پرسپولیسی دو آتیشه س و این حرفها ش به این کجا مربوط میشه، هدف ایشان و باقی دوستاش زمین خوردن تیم ملیه که از کیروش انتقام بگیرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا خیابانی استقلالیه درثانی خود فردوسی پور که سالها کیروشی پور صداش میکردنم صداش سر مصاحبه کیروش دراومد فردوسی پور که هم دکترا داره هم زبان بلده البته خود فردوسی پور تو این ۸ سال ازش حمایت کرد کیروش مربی خوبیه به لحاظ فنی ولی از نظر اخلاقی از وقتی اومد سریالی با سرمربیان داخلی درافتاد و انقدر شعور نداره که تو جام ملتها جای این حرفا نیست

    • 57 یاران

      امثال خیابانی و مایلی و قلعه‌نویی و ذوالفقار و پروین با آمدن کیروش دراین چند سال گذشته منافعه شان بهم خورده، آقای کیروش ممنون وتشکر از شما زحمات زیادی کشیدی درزمانی که نسل بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ازبین رفته بود سکان تیم ملی فوتبال ایران بدست گرفتی و یک تیم ملی فوتبال ایده آل ساختی،، ازینکه این افراد های متخلف مربی فوتبال وقلم فروشان نشان دادی ب مردم ایران ممنون که نقاب از چهره این افراد مافیایی فوتبال ایران برداشتی،،خیابانی ب زلزله زدگان کرمانشاه رحم نکردند

    • دکتر نیک اقبال

      این فسیل دیگه باید بره خونه نماز قضاهاش بخونه

    • بدون نام

      متاسفم برای اجنبی پرستها . متاسفم برای اشخاصی که جرات ندارن مثل مرد اگر انتقادی از پرسپولیس دارن بکنن و پشت کبروش عوضی مخفی شدن و برای عقده گشایی بهونه حمایت از تیم ملی دارن

    • ح بارانی

      درست جوابش داد حقش بود ...

    • بدون نام

      بعضی از کاربران جواب انتقاد را با توهین و فحاشی میدن . البته هر چی میگن به خودشون برمبگرده . در ضمن اونایی که توهین میکنن مرد باشن و خودشون را معرفی کنن تا جوابشون را بشنون

    • بدون نام

      بعضی از کاربران جواب انتقاد را با توهین و فحاشی میدن . البته هر چی میگن به خودشون برمبگرده . در ضمن اونایی که توهین میکنن مرد باشن و خودشون را معرفی کنن تا جوابشون را بشنون

    • بدون نام

      فساد داره فوتبال ایران رو نابود میکنه اما متاسفانه آقای خیابانی ناخواسته وارد بازی بدی شد اما تو دلش هیچی نیست

    • بدون نام

      لطفا شما هم به شعور مردم ایران توهین نکن با این تیتر زدن ها !!! ما دیگه فرق توهین با ترجمه اشتباه رو متوجه میشیم... دیگه بهونه دیگه ای نبود اومدین ساختین که ترجمه اشتباه بوده؟؟؟؟؟؟؟؟ عجبااااااا عجباااااااا

    • محمد سروش

      تو بهتره سرت تو کار نوشتن باشه چه اشتباه چه درست ترجمه شده باشه چیزی از کثیف بودن و چرک بودن دلال بزرگ کی روش کم نمیکنه امیدوارم بعد جام ملتها گورشو گم کنه بره

    • m.jp

      آقای محترم چرا شما الان به خیابانی توهین کردی ؟
      چرا دارید خودتون رو گول میزنید ؟
      وقتی کی روش به هممه اهانت کرده , چرا دوسدارید اینجوری همه چی رو ماست مالی کنید ؟؟

    • محمد سروش

      کیروش دلاله کینه ای باید گورشو گم کنه بره%

    • بدون نام

      آقای خیابانی گند زدما اورا خیلی دوست داشتیم ولی حرکت بدی کرد

    • کامی

      عذر بدتر از گناه آوردین؟بس کنید این خودفروشیتان را اولا ترجمه درست بوده دوما اگر حرف شما درست باشه بازیکنان وکادر فنی غذا نداشتن بخورند ؟کمی خجالت وحیا هم خوب چیزیه خبرنگار خودفروش بجای دفاع کردن از این وقاحت کیروش حالت هجومی گرفتی وبه مجری تلویزیون حمله میکنیدکه چرا اعتراض کرده؟

    • مهدی

      شهر که شلوغ باشه و مملکت هر کی هر کی باشه میشه همین

    • احمد

      واقعا برای صدا و سیما متاسفم که به یک آدم بیسواد و غرض ورز و پاچه خوار اجازه میده اینجوری به دیگران توهین بکنه این مردک هیچی از فوتبال نمیفهمه و با چسبوندن خودش به نظام دنبال اهداف شخصی خودشه ,طور قرآن این آقا رو از صدا و سیما بیرون کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فردوسی پورم بیسواده ؟ اونکه فارغ التحصیل شریف دکتری داره و استاد دانشگاه و زبان و فول اون چرا انتقاد کرد از حرفهای کیروش ؟ سرتون و کردید تو برف نمیبینید

    • ماهان حکیمی

      من اگه جای اقای خیابانی بودم خودمو بازنشسته میکردم

    • ...

      آقای مسعود ..بی غیرتی شده عادت واسه تو و امثال تو .مقصر تو نیستی..مقصر افرادی ان که دارن غیرت رو از ما ایرانیا میگیرن که تو این قضیه هم موفق شدن

    • حسن روشن

      جناب جعفر شعار صحبتهای شما در مورد جواد خیابانی سراسر توهین بود .و این بدور از شرافت انسانی بود.اگر شما میخواهید قضیه را ماله کشی کنید لطفا پا روی سر دیگران نذارید .این اولین بار نیست که ایشون حرفای کیروش رو ترجمه میکنه .این اولین بار نیست که کیروش حاشیه سازی میکنه .از سر مربی و مربی تیمهای باشگاهی گرفته تا بازیکنان و مسئولین فوتبال ایرانی ..متاسفانه حافظه شما شکل داره فراموش کردید که ایشون سر مربی تیم ملی هستن و حق هیچگونه مصاحبه و دخالت در امور تیمهای دیگر ندارد این مملکت وزیر ورزش دارد مسئول دارد ..کجای تدارکات تیم ملی مشکل داشته .ایا بازی های تدارکاتی نداشته .به کیروش چه ربطی داره که فلان تیم با فرست کلاس رفته .ایا عدم حضور کیروش در فینال بازی های باشگاهی توهین به ملت ایران نبود .و موارد زیادی که در این مقال نمیگنجد ...جنابعالی که به اقای خیابانی توهین کردید به اقای عادل فردوسی پور و میثاقی و خیلی از کارشناسان دیگر هم توهین میکردید تا چاکر مآبی خودتان را به نحو احسن انجام داده باشید ..اقاس جعفر شعار مردم احمق نیستن خوب میفهمن .لطفا هیس ..‌

    • محسن

      اینم از جیره خورای وطن فروش که معلوم نیست خودشون رو به چند فروختن و سنگ این دلال موزامبیکی رو به سینه میزنند
      من خودم حرفای خیابانی رو دیدم فقط داشت از مردم و کشورش دفاع می کرد و به کیروش گفت که پایش رو از گلیمت درازتر نکنه

    • بدون نام

      آقای محترم سخنان کی روش توسط مترجم شخصی ایشان ترجمه شده و از صدا و سیما پخش شد. بنده خدا خیابانی چه مطلبی اضافه کرد که شما این طور به این مجری خوب و مردمی حمله می کنی. این چه مافیایی هست که از این مربی سرکش حمایت می کند. باشه ما مانند سایر موارد ساکت می شیم تا یک عده خاص هر جور می خواهند با ملت ایران رفتار کنند. خجالت بکش و حرف مفت نزن.

    • ایران

      امان ازدست این جیره خورا معلوم نیست به چند خودشون رو به کیروش و داردسته اش فروختن کشور رو همین خود فروخته ها به باد فنا دادند

    • م.ر.ا

      ازجواد خیابانی لنگی تر و عوضی تر ندیدم

    • ایران

      این چ دروغیه که سر هم کردین گندای کیروش رو لاپوشونی کنید

    • رضا

      به اقای خیابانی ربطی نداره اصلا اگه هم مشکلی هست تقصیر مترجمش هستش و خیابانی حرف حق رو زد

    • سیاوش

      جناب نویسنده نامحترم
      شما نمیخواد از کی روش لعنتی دفاع کنی
      در ضمن خیابانی صحبتهای اون بابا رو ترجمه نکرد
      مترجم سرمربی اون حرف ها رو تحویل مردم داد
      شما هم برو به کی روش و دستیاران گرسنه و بی پولش کمک کن
      ثواب و صواب و ....داره

    • بدون نام

      وقتی ادم کار بلدی مثله فردوسی پور رو از اجرای این تورنمت.رسانه میلی کنار میزنهمعلومه که امثال خیا بانی میشود.مجری کار بلد همه چیز دان .هر جور دلش بخواد صحبت میکنه و دریغ از ذره ای .معذرت خواهی .نمیدونم تا کجا این قصه قرار ادامه پیدا کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا انتقاد خیابانی از کیروش سر بازی عربستان قطر بود از شبکه ورزش پخش شد و بازی عربستان قطر که اجرای قبل و بعد بازیش با خیابانی بود گزارش فوتبالش *گزارش فوتبال عربستان قطر* با فردوسی پور بود و خود فردوسی پور تو همون بازی از حرفهای کیروش انتباد کرد اگه اون برنامه شبکل ورزش و ندیدی اگه بازی و ندیدی و چند تا کلیپ و فقط تو اینترنت دیدی حرف نزن در حین گزارش بازی عربستان قطر خود فردوسی پور از کیروش انتقاد کرد کار و حرفهای کیروش چقدر اسفبار بود که فردوسی پور که خودش از پایه های موندن کیروش بود هم صداش دراومد

    • ایرانی ام

      تاجایی که ما یادمونه خیابانی و همه پشت سر کیروش بودن ولی حالا واقعا پاشو از گلیمش دراز تر کرده که داد همه در اومده

    • بدون نام

      جواد خیابانی با تمام اشتباهاتش اما اینبار حرفهایش همه تاکیدمیکنیم همه حرفهاش درست بود تو که این مطلب را برعلیه جواد خیابانی نوشتی خوبه یه سری بین مردم بزنی واز مردم هم بپرسی ببینم نظر تورو در مورد جواد تایید میکنن یانه حمایت از تیم ملی کاملا درست وصحیح هست وهیچ ایرانی دوست نداره تیمش نتیجه نگیره اما این بغض وکینه تو از جواد خیابانی برای حمایت بی دلیلت از کیروش که همیشه به مردم توهین میکنه یه خورده درد دارد خارجی های زیادی مثل برانکو برای این مردم وسرزمین افتخار افرینی کردند اما هیچوقت در مقابل مردم ناایستادن وجبهه نگرفتن دوست عزیز خیابانی حرف دل بیشتر مردم ایران را زد شما خودتو اذیت نکن

    • پرویز

      یعنی چی ترجمه اشتباه مگر میشه یک نفر جلوی خبرنگاران یک مطلبی را بگوید و بعد که واکنش ها زیاد می شود می گن مترجم اشتباهی ترجمه کرده این رسانه های خود فروش تا کی از این دلال موزامبیکی می خواهند دفاع کنند واقعا خجالت دارد شرم کنید

    • بدون نام

      خیابانی.حیا کن صدا و سیما را رها کن

    • احسان

      واقعا این اقای گریه هم شورشو دراورده اخه مرد حسابی چقدر احساسی باید باشی اونم چشم و گوش بسته مثل خاله زنکا
      من‌همون موقع که دیدم صحبتهاشو حالم بهم خورد ازش بدون تحقیق هر چی از دهنش دراومد گفت
      باید از کی روش حلالیت بخوای

    • شاکر

      جایگاه شمابرای دفاع اصلاتوجیه عقلی ومنطقی نداره جز جیره خوارکیرش بودن.این اقای مسترشما اولین بارش نیست که ازاین نوع مصاحبه ها میکنه ومطمن باشید اخریش هم نخواهدبود.درضمن سالی۴یلیون دلارازپول بیت المال روخوردن توسط این اقا با این بازی اتوبوسی

    • رامین

      ما واقعا حقمونه که هر کی رسید از هر جا هر چی خواست بارمون کنه. اگه تو سری خور نبودیم که وضعیتمون نمیشد این. اینم از رسانه اجتماعی که همه طوره از اون بی شرف حمایت میکنه و مجری خوب پاک کشورمون رو به باد انتقاد میگیره واقعا متاسفم

    • ع.ج

      تو چرا کاسه داغتر از آش شدی اجنبی پرست

    • بدون نام

      اقای جعفرشعارنمخوادبه خیابانی گیربدی که قبلا مطالعه کن یاتحقیق کن وحرف بزن چرابه اون چش رنگی که ازدکلش بالامیری نمیگی تحقیق کنه پرسپولیس چطوررفت ژاپن وبرگشت یا باپول کی رفت اصلا به مربی ملی چه ربطی داره که وسط این تورنمنت مهم بحث باشگاهی روپیش بکشه پس معلومه مریضه شما هم سعی کن این مریض رودرمان کنیدنه اینکه سالم نشونش بدین

    • ...

      تودیگه کی هستی اجنبی پرست گمشو

    • فرید

      چه عجب یه غیر لنگی هم توی این اپلیکشن خبر گذاشت،به نظرم خیابانی رو بزارن برای تفسیر و گزارش بازیهای لنگ تا با بغض از مظلومیت لنگ و دستهای بسته و اینکه همه داوری ها به ضررش بوده خصوصا داورهای فغانی و کلی اشک و گریه و بغض واسه تیمی که جز خدا و هواداراش و حکومت کسی رو نداره

    • م۰ق

      شما نویسنده این همه کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به مربی ها ی فوتبال پرسپولیس و ۰۰۰۰۰۰توهین کردندیدی

    • بدون نام

      اخه خیابانی رو کی ادم حساب میکنه، اب دریا با بزاق سگ کثیف نمیشه

    • بدون نام

      بعضی دوستان مرزهای ماله کشی رو لحظه به لحظه جابه جا می کنند

    • cr7

      آره دیگه این مجری ها فقط بلدند وراجی کنند اون از میثاقی اون از علی انصاریان واینم از خیابانی که خودشون را نماینده تام الاختیار مردم میدانند خاک بر سری این صداوسیما

    • بدون نام

      مگه دروغ گفت.
      چرا لاپوشونی و‌ماست مالی میکنید.گفته دیگه.بعدم خیابانی گفت اقای کیروش فکر مسایل فنی تیمت باش و مصاحبه کردن و ول کن و..

    • بدون نام

      دوست عزیز خیلی دلت از خیابانی پره کاملا از متنه بی محتوات مشخصه فکر کنم ایشون رو دلقک فرض کردی که این متنه مضخرف نوشتی ایشون خیلی بیشتر از سرمربی مسخرت به ایران و ایرانی خدمت کرده

    • ناشناس

      اگر قرار باشد مقصری هم پیدا شود خیابانی نیست! چون ما خودمون از تلویزیون شنیدیم مترجم کلام به کلام اینجوری ترجمه کرد.

    • بدون نام

      نویسنده این متن به نظرت سرپوشانی این موضوع توسط شما زیاد نیست!!!!!

    • بدون نام

      آقای مسعودجعفرشعارشعارنده لطفن چطورازخیابانی خرده میگیری که بعنوان نماینده مردم حرف نزنداماخودت بجای مردم میگی:حرفهای خیابانی کام مردم ایران راتلخ کرد
      نخیرآقای چاپلوس شعاراتفاقن کام ماشیرین شدوهنوزم شیرین است

    • بدون نام

      واقعا گزارشگری خیابانی و سوتی های او خنده دار ه. جواد جان جمع کن کاسه کوزتو. تو دیگه به روز نیستی . تاریخ مصرفت تمام شد.

    • بدون نام

      خیابانی ملوچک وزیردلال لباس ...الکی ژست وطن وهم وطن دوستی گرفتی چهرواقعیت وشناختن. مردم بروازملت وکیروش کبیرمعذرت خواهی کن وتمدیدکن

    • بدون نام

      جعفرخان خودت یه بار دیگه مصاحبه روگوش کن،دقیقا میگه مردم،تورخدا ماست مالی نکنید.

    • رفیع زاده

      حال-آدم-ازت بهم میخوره
      خوبه همه عذرخواهی کردن تو دیگه چی گیرت میاد ک الکی کیروشی بازی در میاری??

    • ناراحتم

      حالم از این شخص بهم میخوره. خدا تیم ملی را از دوستان خاله خرسی نجات بده. تیم ملی دشمن کم داره اینها هم که در کمین نشسته اند تا بغض کنند. واقعا مردم ایران را چه فرض کرده اند اینجا مگر فیلم هندی است؟

    • بدون نام

      آفای جعفرشعارگیریم جوادخان اشتباه کردن این همه توهینی که به هوادارای میلیونی پرسپولیس وسرمربیش کردن چی میکین چندمیگیری که تیترحمایتی بزنی ایشون مکرسرمربی تیم ملی نیستن چکارپرسپولیس وهواداراش دارن اگه دروغه آقای تاج برای چه عذرخواهی کردن شماهانون بنرخ روزخوریدخداشفاتون بده

    • جیمبو

      تازه آقای خیابانی خیلی هم بی ربط از ملت دفاع میکرد...نه به اون حرفایی که موقع کمک رسانی به زلزله زدگان میگفتن و مسئولین رو زیر سوال میبردن ونه به این دروغهایی که مثلا در دفاع ازملت میکردن..اصلا از اولشم از این مجری خوشم نیومده چون تابلویه که چقد ادای آدم حسابی ها رو درمیاره

    • کامران

      بقول شما شبکه های اجتماعی همه چیز راروشن کردند!؟
      وبیشتر رو سیاهی اش به ذعال ماند که ملت فهمیدند دلال لباس های شرکت چیوو این بوده که با درایت کیروش نونش وپول مفتش تخته شده واین دنبال عقده گشایی خودش بود!؟
      ایشون که قیلا خودشان مترجم همزمان بودند وخارجکی هم صحبت می کردند!؟
      خخخخخخه صدا وسیمای میلی همینه!

    • بدون نام

      این بدبخت تریبون یه عده خاعنه. حالا گیریم کی‌روش رفت که چی چی به شما میرسه

    • الم

      بیخود دفاع نکن.توهین کروش رو همه باور دارن تو ازکی دفاع میکنی خبرانلاین؟!!جواد حرفش رو عوض کردن تا اخر بازیها حالا شد ترجمه غلط؟نتازیم به هموطن خودمان لطفا

    • خورشید

      خیابانی انگار داشت در مورد ترامپ صحبت می کرد و نه کی روش مربی تیم ملی که اصلا ربطی به هشت سال دفاع مقدس و هزاران شهیدو جانباز نداشت و ندارد.چقدرآبروریزی؟! سیمای ملی باید برای حفظ جایگاهش هم که شده خیابانی را کنار بگذارد مگراینکه سیماازاوخواسته است آن حرفها را بزند.جناب خیابانی حداقل باید از همان تریبون از مردم عذرخواهی کنید

    • سرخ....

      جناب آقای جعفرشعار،،خیابانی کار درست رو کرده.. اولا ک کادر آقای کیروش نقدٱ پولشونو گرفتن...نون شب ندارن یعنی چی؟ک فدراسیون پولشونو نداده... اصلاً ربطش ب چیه؟!دوم اینکه میاد درباره وزیر میگه،،ک فلان باشگاه با کمک وزارت میرن ژاپن...........این ب کام شما خوشه برادر؟؟ شما انگار تو باغ نیستی ک 40میلیون مردمی که میگی هواداران پرسپولیس هستن.... پس لطفاً درست نقد کن

    • اشکان

      لطفا به این نویسنده این مطلب که شما اگه اینقدرر ساده هستین که باور می کنید گه دستیاران کی روش پول ندارند و گشنه هستند ما احمق نیستیم که باور کنیم کی روش راست می گه.
      پس دوست دارید حرف های دروغ کی روش رو باور کنید
      بس کنید توروخدا.کی روش این همه حرفی که نباید می زد رو زد و خیابانی این همه نقدی که باید به کی روش می گفت رو گفت.
      مثل توهین به وزارت ورزش
      مدل قرار دادن رهبری در برابر وزارت ورزش.کی روش گفت رهبری من رو می خواد وزارت من رو نمی خواد
      مثل این همه دروغ به مردم دشمن تراشی خیالی برای خودش
      اصلا این حرف های غیر فنی رو باید کی روش می زد؟؟؟
      لیگ برای برنامه های کی روش تعطیل شد. این همه پاداش بازیکنان و کی روش گرفتن چرا کی روش به دروغ میگه برنامه هاش اجرا نشد؟؟؟
      برترین ها توروخدا عادل باش. چرا داری جوادخیابانی رو زمین می زنید و از کی روش یه ادم بی عیب و ... می سازید؟کیروش این همه حرف زد .باید اون حرف هارو می زد؟

    • سید

      سلام.نویسنده محترم آقای خیابانی صحبتهای مترجم روبه مردم دیکته کردن بازم برمیگرده به فدراسیون وبقیه چرایه مترجم خوب نمی‌زارن ونزاشتن پس نباید بتازیم به آقای خیابانی خیلی ازمجریهای تلویزیونی ماچه ورزشی وغیرورزشی همه ملاک صحبتهای مترجم رومیگفتن.

    • بدون نام

      بابا شورشو داورده این دستمال

    • آرش

      خیابانی خخخخ
      یاد گرفتیم به نفع خودمون پای مردم رو بکشیم وسط و اشک تمساح بریزیم. هنوز داستان لباسای تقلبی و فیک تیم ملی رو که خیابانی وارد میکرد و میلیاردی سود میکرد کسی یادش نرفته. کی روش دستشو رو کرد. حالا شد ادم بد

    • محمد عبداللهی

      خیابانی بی سواده

    • افشار

      اقای جعفر شعار ..توهین های شمارو به مجری باصفا و دوست داشتنی اقای خیاباتی رو بخدای بزرگ واگذار میکنم..
      اقای کیروش سر مربی تیم ملی که 8ساله تو این مملکت با گرفتن دستمزد نجومی .امکانات رفاهی.هتل.اتوموبیل .وتمام مخارح رفت و برگشت به کشور خودش و دیگر کشورها بهمراه خانواده اش ..‌باهربرد بازی چه رسمی وتدارکاتی 6هزار دلار از جیب این مردم هزینه میشه ..انگار بهش یاد دادن و گفتن .که اینجا واسه موندن باید همیشه طلبکار باشی ننت بذاری.یه دشمن فرضی پیدا کن و تقصیراتت رو گردن اون بنداز تا موفق بشی ..... با شروع لفاضی ها ودرگیریها با رحمتی شروع کرد .مایلی کهن .قلعه نوعی علی کریمی ووووواخراج دستیاران ایرانی .خلاصه هر روز بشکلی حاشیه .تا نهایتا رسید به برانکو ...برانکو ایرانی نیست و این گزینه خوبی بود که قبل از بازی ها ی جام ملتها بشکلی زیرکانه درگیر شود تا اگر نتیجه نگرفت زیر بار مسئولیت باخت و حذف تیم نره و برانکو .وزیر.وفدراسیون رو مقصر قلمداد کنه ..این تیم بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران رو داره.به بهترین وجه تدارکات شده .وبازیهای تدارکاتی طبق نظر سر نربی انجام شدا .اردوهای عالی بر ما شده و همه چیز مهیا شده تا زمینه قهرمانی ایران بعد از 40سال رو بدست بیاره ....و اما کیروش که تنها دستاوردش در این 40سال فقط حضور در حام جهانی بود دست بکار شد و با توهین به نردم .وزیر ورزش .فدراسیون برانکو .و پرسپولیس عملا خودش رو در صورت حذف از بازیها بیگناه نشون داد ..اقای کیروش هیچ دلیلی برای قهرمان نشدن ندارید .هیچ اجازه ای برای توهین به مردم وزیر وفدراسیون ندارید..اجازه هیچ مداخله ای در مورد هیچ باشگاه ایرانی و سرمربی باشگاه های دیگر رو ندارید..اقای جعفر شعار این مترجم بار اول نیست که حرفای کیروش رو ترجمه میکنه وکیروش هم اولین با نیست که به دیگران و اطرافیانش توهین میکنه و اخرین بارش هم نخواهد بود ..اقای جعفر شعار شما شرافتت رو به حراج گذاشتی .شما وجدانت رو زیر ما گذاشتی شما نان حلال زن و بچه ات رو حرون کردی ما هم شما رو بخدا واگذار میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج