۸۲۲۴۵
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

بامزه‌ترین دماغ حیات وحش! +عکس

عکس‌های علمی، فناوری و هنری جذاب این هفته را به انتخاب پاپ‌ساینس با ما ببینید: از دوربین طلایی و گوشی مقوایی گرفته، تا اختراع مجدد ساختمان و عضو جدید خانواده خارپشت‌ها.

خبرآنلاین: عکس‌های علمی، فناوری و هنری جذاب این هفته را به انتخاب پاپ‌ساینس با ما ببینید: از دوربین طلایی و گوشی مقوایی گرفته، تا اختراع مجدد ساختمان و عضو جدید خانواده خارپشت‌ها.

بامزه‌ترین دماغ حیات وحش! +عکس

گوشی مقوایی

هنرمندان استودیو Zimoun که بیشتر به خاطر آزمایشات صوتی خود شهرت دارند، سازندگان این گوشی‌های مقوایی بی‌نظیر هستند. یک توپ پارچه‌ای به انتهای یک طبلک موتوردار بسته شده است که با ضربه زدن به مقوا، صدای طبل را برای استفاده کننده ایجاد می‌کند.

بامزه‌ترین دماغ حیات وحش! +عکس

تخته لپ‌تاپی

برای کسانی که عاشق تخته اسکیت هستند، ولی نمی‌دانند هنگام تفریح لپ‌تاپ خود را چه کار کنند؛ این تخته اسکیت لپ‌تاپی افراط‌گرایانه واقعا به درد می‌خورد!

بامزه‌ترین دماغ حیات وحش! +عکس

آناتومی خرس

دبورا سیمون مجموعه‌ای از مجسمه‌های سرگرم کننده و در عین حال غیرعادی و تا اندازه‌ای وحشتناک ساخته است که آناتومی بدن حیوانات را به تصویر می‌کشد.

بامزه‌ترین دماغ حیات وحش! +عکس

نپال فروسرخ

شان لیریک عکاس در ابتکار عملی جالب و با استفاده از عکاسی فروسرخ، مجموعه‌ای از تصاویر منظره سورئال از نپال تهیه کرده است. حاصل کار وی شبیه به دنیای آب‌نباتی کودکان در آمده است.

بامزه‌ترین دماغ حیات وحش! +عکس

آویز آیپد ویژه کودکان

تب استفاده از فناوری در غرب واقعا دارد کار را به جاهای باریک می‌کشاند. نمونه آن این صندلی است که با آویزی ویژه ارائه می‌شود، فقط برای آنکه کودک بتواند با نشستن روی آن به آیپد خود خیره شود. کودک بدون آنکه نیازی به تکان خوردن داشته باشد، روی صندلی می‌نشیند و کارتون یا هر چیز دلخواه خود را روی آیپد تماشا می‌کند.

بامزه‌ترین دماغ حیات وحش! +عکس

اختراع مجدد ساختمان

ویکتور ارنیخ عکاس از ساختمانی در مونیخ عکاسی کرد، و سپس به ۸۸ روش مختلف عکس مربوطه را دستکاری کرد تا مفهوم جدیدی از طراحی ساختمان بازآفرینی کند. این یکی خیلی شبیه به تانک Jawas در سری نخست جنگ‌های ستاره‌ای شده است.

بامزه‌ترین دماغ حیات وحش! +عکس

فرودگر مورفیوس

عکس بالا نمایی از آزمایش فرودگر مورفیوس ناسا را نشان می‌دهد که در این تصویر فرودگر ۱۵ متر بالای سطح زمین قرار دارد. پس از گرفتن عکس، فرودگر ۷.۵ متر را در هوا به پهلو حرکت کرد و سپس روی زمین فرود آمد.

بامزه‌ترین دماغ حیات وحش! +عکس

عضو جدید خانواده خارپشت

جانوری که در عکس بالا می‌بینید Coendou baturitensis نام دارد، گونه‌ای جدید از خانواده خارپشت‌ها که اخیرا در برزیل کشف شده است. به غیر از دمی چالاک، شاید بتوان گفت که این جانور بامزه‌ترین دماغ را در میان تمام حیوانات دارد!

بامزه‌ترین دماغ حیات وحش! +عکس

پیانوهای شیشه‌ای

این چیدمان هنری در شهر سان‌فرانسیسکو از ۱۲ پیانوی شیشه‌ای ساخته شده است که در هوا معلق هستند. حتی بدترین ایده‌ها می‌تواند الهامات خوبی بیافریند.

بامزه‌ترین دماغ حیات وحش! +عکس

دوربین طلایی

این دوربین نیکون نه چندان معمولی با روکش طلایی ۲۴ قیراطی خود، هفته گذشته تنها با قیمت ۴۸۰۰ دلار (حدود ۱۴ میلیون تومان) به فروش رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      همه این عکسها توی یک دماغ خلاصه شد!!!!!!!!

    • maryam

      یعنی عاشق تیترتونم!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج