۸۲۲۹۴
۱۳ نظر
۵۰۲۲
۱۳ نظر
۵۰۲۲
پ

ورزشکاران معروفی که با ستاره ها ازدواج کردند

ورزشکاران به سبک زندگی پرکار معروف هستند و اینکه سرشان همیشه شلوغ است و دائماً در فصل مختص ورزششان در حال سفر هستند. ورزشکاران زیر به خاطر سبک زندگی یا ارزش های پولی خاصی که دارند، یا به هر دلیل دیگری با ستاره های زیر ازدواج کرده اند.

ورزشکاران معروفی که با ستاره ها ازدواج کردند





برترین ها: ورزشکاران به سبک زندگی پرکار معروف هستند و اینکه سرشان همیشه شلوغ است و دائماً در فصل مختص ورزششان در حال سفر هستند. ورزشکاران زیر به خاطر سبک زندگی یا ارزش های پولی خاصی که دارند، یا به هر دلیل دیگری با ستاره های زیر ازدواج کرده اند. در میان این زوج ها زوج ورزشکار و ستاره بسیار معروفی همچون دیوید و ویکتوریا بکهام هم دیده می شوند که 14 سال است ازدواج کرده اند و بر مشکلاتی که اغلب زوج های معروف با آنها مواجهند غلبه کرده اندو هنوز با هم هستند.

گذشته از مدت دوام ازدواج های افراد مشهور، ورزشکاران برتری که با ستاره ها ازدواج کرده اند، ثروت و دارایی مشترک قابل توجهی بدست آورده اند.

10. نامدی اسوموآ و کری واشینگتن - دارایی خالص ترکیبی: 10 میلیون دلار

ورزشکاران معروفی که با ستاره ها ازدواج کردند

نامدی اسوموآ و کری واشینگتن اخیراً در سال ۲۰۱۳ ازدواج کرده اند. این زوج جوان منتظر تولد اولین فرزندشان هستند. نامدی بازیکن فوتبال آمریکایی است و برای لیگ فوتبال ملی به عنوان کرنر بک بازی می کند. کری ماریسا واشینگتن هنرپیشه آمریکایی است که با نقش اول سریال آمریکایی Scandal معروف شد. این دو مجموعاً ثروتی بالغ بر ۱۰ میلیون دلار دارند.

۹. اندی رادیک و بروکلین دِکر - دارایی خالص ترکیبی: ۳۴ میلیون دلار

ورزشکاران معروفی که با ستاره ها ازدواج کردند

اندی رادیک و بروکلین دکر در آوریل ۲۰۰۹ با هم ازدواج کردند. این زوج هنوز فرزندی ندارند. اندی رادیک تنیسور آمریکایی شماره یک سابق دنیاست که حالا بازنشسته شده است. بروکلین دنیل دکر، مدل و هنرپیشه آمریکایی است و مهمترین و معروف ترین حضور او، مدلینگ برای مجله Sports Illustrated بوده است. این زوج مجموعاً ۳۴ میلیون دلار دارایی خالص دارند که آنها را در لیست ده زوج برتر ورزشکار-ستاره با بیشترین دارایی خالص قرار می دهد.

۸. تونی رومو و کندیس کرافورد - دارایی خالص ترکیبی: ۵۵ میلیون دلار

ورزشکاران معروفی که با ستاره ها ازدواج کردند

تونی رومو و کندیس کرافورد در مه ۲۰۱۱ با هم ازدواج کردند و حالا یک پسر دارند. البته اخیراً اعلام کرده اند که فرزند دیگری در راه دارند. تونی رومو بازیکن حرفه ای فوتبال است و برای تیم دالاس کابویز در لیگ فوتبال ملی، بازیکن خط حمله است. او اصالتاً کالیفرنیایی است. کندیس کرافورد ملکه زیبایی آمریکا و گزارشگر تلویزیون بوده است. یکی از دستاوردهایش برنده شدن در مسابقه ملکه زیبایی میزوری آمریکا در سال ۲۰۰۸ بوده است. این مادر ۲۶ ساله اهل تگزاس است. تونی و کندیس جمعاً ۵۵ میلیون دلار ثروت دارند.

۷. لامار اودوم و کلوئی کارداشیان - دارایی خالص ترکیبی: ۶۷ میلیون دلار

ورزشکاران معروفی که با ستاره ها ازدواج کردند

این دو در سپتامبر ۲۰۰۹ ازدواج کردند و جمعاً بیش از ۶۷ میلیون دلار ثروت دارند. لامار جوزف اودوم بازیکن حرفه ای بسکتبال است که آخرین بار برای لوس آنجلس کلیپرز بازی کرده است. او اهل نیویورک است و دو فرزند از لیزا مورالز دارد. کلوئی کارداشیان یک شخصیت تلویزیونی است که بیشتر با مجموعه Keeping Up with the Kardashians و به عنوان خواهر کیم کارداشیان مشهور شناخته می شود. کلوئی زاده سال ۱۹۸۴ در لوس آنجلس است و به بازیگری، نویسندگی، گویندگی و کسب و کار می پردازد. با این حال، این زوج جوان اخیراً از هم جدا شده اند و بر سر اعتیاد به مواد مخدر و خیانت چندین باره لامار به کلوئی دعوا دارند.

۶. کارملو آنتونی و لالا واسکز - دارایی خالص ترکیبی: ۶۹ میلیون دلار

ورزشکاران معروفی که با ستاره ها ازدواج کردند

این دو نفر در جولای ۲۰۱۰ ازدواج کردند. آنها در دسامبر ۲۰۰۴ نامزد کرده بودند و ۶ سال طول کشید تا ازدواج کنند. علیرغم آنکه سه سال است ازدواج کرده اند هنوز فرزندی ندارند. کارملو آنتونی که با نام "ملو" شناخته می شود، بازیکن حرفه ای بسکتبال است و در حال حاضر برای نیویورک نیکز در NBA بازی می کند. آلانی واسکز یا لالا واسکز، شخصیت تلویزیونی، هنرپیشه و دی جی آمریکایی است و اهل بروکلین نیویورک است. او ۵ سال از شوهرش بزرگتر است. لالا و کارملو جمعاً ۶۹ میلیون دلار دارایی خالص دارند.

۵. جف گوردون و اینگرید وانده بوش - دارایی خالص ترکیبی: ۱۵۰ میلیون دلار

ورزشکاران معروفی که با ستاره ها ازدواج کردند

جف گوردون و اینگرید وانده بوش هفت سال است که ازدواج کرده اند و دو فرزند به نام های لئو بنجامین و اِلا سوفیا دارند. جف گوردون راننده حرفه ای مسابقات اتومبیل رانی است. او ۴۲ سال دارد و در مسابقات NASCAR راننده اتومبیل شورلت SS به شماره ۲۴ برای هندریک موتورز بوده است. اینگرید هنرپیشه و مدل مشهور بلژیکی است. یکی از بزرگترین دستاوردهای او بردن جایزه مدل برگزیده سال ۱۹۹۰ و بازی در فیلم سینمایی "تاکسی" است.

۴. پیت سامپراس و بریجیت ویلسون-سامپراس - دارایی خالص ترکیبی: ۱۵۸ میلیون دلار

ورزشکاران معروفی که با ستاره ها ازدواج کردند

این دو نفر در سپتامبر ۲۰۰۰ ازدواج کردند و دو فرزند به نام های کریستین چارلز و رایان نیکولاس دارند. پیت سامپراس تنیسور آمریکایی شماره یک سابق دنیا بوده است. حرفه ۱۴ ساله تنیس او در سال ۲۰۰۲ با رکورد ۱۴ برد تنیس تک نفره گرند اسلم به پایان رسید. دارایی خالص او ۱۵۰ میلیون دلار تخمین زده می شود. بریجیت ویلسون خواننده، مدل و هنرپیشه آمریکایی است. او در سال ۱۹۹۰ ملکه زیبایی نوجوانان آمریکا شد. چند فیلم مهم او عبارتند از Billy Madison و I Know What You Did Last Summer. او با دو آلبومش که در اواسط دهه نود منتشر شدند هم شناخته می شود. بریجیت در ۴۰ سالگی ثروتی بالغ بر ۸ میلیون دلار دارد.

۳. وین گرتسکی و جانت جونز - دارایی خالص ترکیبی: ۲۰۰ میلیون دلار

این دو ۲۵ سال است که ازدواج کرده اند و ۵ فرزند به نام های پائولینا، اما، تای، تریستان و تروور دارند. وین گرتسکی بازیکن حرفه ای سابق هاکی روی یخ کانادا است. او بیش از ۲۰ فصل در لیگ ملی هالی برای ۴ تیم بازی کرد و در سال ۱۹۹۹ بازنشسته شد. بزرگترین دستاوردهای او جایزه ورزشکار سال و جایزه ورزشکار مرد سال از سوی آسوشیتد پرس بوده است.

ورزشکاران معروفی که با ستاره ها ازدواج کردند

جانت ماری گرتسکی که بیشتر با نام جانت جونز شناخته می شود، هنرپیشه آمریکایی است. اوج حرفه ای او در دهه هشتاد و نود با فیلم هایی مانند Annie، Staying Alive و Snow White Live بوده است. این زوج جمعاً ۲۰۰ میلیون دلار ثروت دارند.

۲. دیوید و ویکتوریا بکهام - دارایی خالص ترکیبی: ۳۴۵ میلیون دلار

این زوج احتمالاً مشهورترین زوج ورزشکار-ستاره در دنیا هستند که در جولای ۱۹۹۹ ازدواج کردند. آنها ۱۴ سال است که ازدواج کرده اند و همیشه در مرکز توجه همگان بوده اند و به اندازه خانواده سلطنتی انگلستان شهرت دارند. مردم به آنها لقب داده اند و ویکتوریا را Posh (باکلاس و شیک) صدا می کنند و به دیوید می گویند Becks. این زوج چهار فرزند به نام های رومیو، بروکلین، کروز و هارپر دارند.

ورزشکاران معروفی که با ستاره ها ازدواج کردند

دیوید رابرت جوزف بکهام یا "بکز" بازیکن سابق فوتبال انگلستان است. او یکی از مشهورترین چهره های دنیای فوتبال است و در اوج حرفه فوتبالش برای منچستر یونایتد، رئال مادرید و پاریس سن ژرمن بازی کرده است. او زاده مه ۱۹۷۵ در لندن است. ویکتوریا کارولاین بکهام، خواننده سابق گروه Spice Girls که به او Posh Spice هم می گویند، مدل، طراح مد و تاجر است که متولد آوریل ۱۹۷۴ در هارلو است. این دو جمعاً ثروتی بالغ بر ۳۴۵ میلیون دلار دارند.

۱. تام بریدی و جیزل باندچن - دارایی خالص ترکیبی: ۴۱۰ میلیون دلار

مشهورترین و ثروتمندترین زوج ورزشکار-ستاره دنیا، تام بریدی و جیزل باندچن نام دارند که مجموع دارایی خالص آنها ۴۱۰ میلیون دلار است. آنها ۴ سال است که ازدواج کرده اند و دو فرزند به نام های ویوین لیک و بنجامین دارند.

ورزشکاران معروفی که با ستاره ها ازدواج کردند

توماس ادوارد پاتریک بریدی جونیور که اغلب به او تام بریدی می گویند، بازیکن فوتبال آمریکایی است. او بازیکن خط حمله نیوانگلند پتریوتز در لیگ فوتبال ملی است. او پسری شش ساله به نام جان از همسر قبلی اش دارد. جیزل کارولاین باندچن بریدی که با نام جیزل باندچن شناخته می شود، مدل مستعد برزیلی است. او اخیراً سفیر حسن نیت پروژه محیط زیست سازمان ملل هم شده است. او زاده جولای ۱۹۸۰ در برزیل است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • elaheh

      پیت سمپراس برام خاطره انگیزه
      انکریه ایگلسیاس با آنا کورنیکوا تنیسور مشهور فراموشت شد

    • morteza

      فکر کنم برترینها با paint سانسور کرده بود، آخه فوتوشاپ یکم خز شده

    • افشين

      پس پيكه و شكيرا چي؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صحبت از آدم هاست نه بارسایی ها!!

      • ساجده

        دقّت کن !!
        باید می گفتی صحبت از آدماس نه رئالیـا!!
        اون رونالدوی شما مثلا آدمـه؟! انقد عقده ایه که توپ طلا رو دید داشت پس می افتاد
        ببین کیا دارن از بارسا ایراد می گیرید ؟؟
        هه..
        درضمن بگما اوّل خودت کرم ریختی !ما که سرمون به کار خودمون بود و شما رو آدمم حساب نمی کردیم

    • ایرانی

      چقد تابلو سانسور میکنید

    • بدون نام

      همشون باهم انگشت کوچیکه بابک هم نمیشن

    • ترسو

      دقت کردین این ستاره های خانوم خارجی !!!! چه علاقه ای به پوشیدن سارافون دارن ؟!!!!!!! تو هر مراسمی فقط سارافون تنشونه !!!!!!!!!!!

    • setareh sohil

      خب مجله مگه مجبوری همش فتو شاپ انجام اونم اونم اونقدررررررررر تابلو .......


      ..
      نکن این کارا رو

      ازین خبرا نذار خب ما که مجبورت نکردیم که ...

    • پریا

      خوش به حالشون چقدر پول دارن

    • امیر

      کریس رونالدو و ایرینا شلیک چی شد پس؟

    • شیما

      ستاره های ایرانی کو پس !!!!!!

    • بدون نام

      فتوشاپتون تو حلقم! خالق فتوشاپ خودشو کشت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج