adexo3
۸۲۳۵۱۸
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

فرار ۵ هزار داعشی از دیرالزور سوریه

نیروهای کُرد سوریه در تازه‌ترین عملیات خود موفق به آزادسازی بخش‌های زیادی از روستای الباغوز شمالی در کرانه شرقی رودخانه فرات شدند.

خبرگزاری مهر : گروه دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که با پیشروی نیروهای کرد سوری(قسد) و آزادسازی اراضی بیشتری از دست گروه تروریستی داعش در منطقه دیرالزور در شرق رودخانه فرات، بسیاری از اعضای داعش در این منطقه خود را تسلیم و بسیاری دیگر نیز از منطقه فرار کردند.

گفته شده در جریان عملیات اخیر که از روز دوشنبه آغاز شده، نزدیک به ۵ هزار نفر از اعضای داعش و خانواده‌های آنان استان دیرالزور را ترک کردند.

در عین حال اهمیت عملیات اخیر نیروهای کُرد سوریه مرتبط با آزادسازی بخش‌های زیادی از روستای الباغوز شمالی در شرق فرات است.

این منطقه آخرین شهرک تحت اشغال داعش در کرانه شرقی رودخانه فرات بوده است و برخی از داعشی‌ها تسلیم شده دارای تابعیت‌های فرانسوی و پاکستانی بوده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترکیه ، روسیه ، ایران ، امریکا و ... تو عراق و سوریه به جون هم افتادن به اسم اینکه داعشو از بین ببرن اونوقت وایسادن و نگاه کردن داعشی های کثیف بعد اونهمه جنایت فرار کنن ؟

    • بدون نام

      ترکیه ، روسیه ، ایران ، امریکا و ... تو عراق و سوریه به جون هم افتادن به اسم اینکه داعشو از بین ببرن اونوقت وایسادن و نگاه کردن داعشی های کثیف بعد اونهمه جنایت فرار کنن ؟

    • بدون نام

      قوم کورد یعنی غیرت شجاعت شهامت بدون اینکه چشمشان به جای دیگه باشه منظمترین ارتشهای جهان با بهترین پیشرفته ترین وسایل جنگی نتونستن از پس داعش برایند این قوم باغیرت با کمترین وسایل جنگی اینها از روی کره زمین پاک کرد حالا اردوغان که هیچ ریشه پیشینه ای نداره میخواد به این ملت زور بگه که انشالله به گور میبرد زنده باد قوم شجاع باغیرت کورد

      پاسخ ها

      • ایرانی

        بله شما درست میگی اما اگه نیروهای آمریڪایی در التنیف ایران در حلب وهواپیماهای روسیه ای نبود الان یک دانه کورد در سوریه وعراق نبود با حمایت آمریکا روسیه وایران تونستن قوی بشن وجلو داعش در بیان ،یڪ کم تحقیق ڪن واخبار گوش کن ،الان که آمریکا گفته میخام سوریه ترڪ ڪنم برق کردها پریده ازترس اردوغان،منبج رو ببین

    • بدون نام

      به کجا فرارکردند؟!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج