۸۲۳۵۱۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

وینیسیوس در رئال به یک بُت تبدیل خواهد شد

وینگر برزیلی سابق رئال مادرید و حال حاضر سیتی به تمجید از هموطن جوانش وینیسیوس جونیور پرداخت.

ورزش سه: دانیلو، وینگر برزیلی که دو سال پیش رئال را به مقصد سیتی ترک کرد، هنوز نسبت به تیم سابقش وابستگی های زیادی دارد و بازی های این تیم را با علاقه دنبال می کند.

دانیلو در مورد نیمکت نشینی های اخیر مارسلو و انتقاداتی که از این بازیکن می شود گفت: « خیلی نزدیک به مارسلو نیستم ولی از نظر من او تفاوتی با سال های گذشته ندارد. مارسلو همیشه یکی از بهترین های دنیا در پستش بوده است.»

وینیسیوس در رئال به یک بُت تبدیل خواهد شد

براهیم دیاز: « او یک جوان بسیار خاص است. مودب، پرتلاش و بسیار باکیفیت. در تمرینات سیتی مهارش کار دشواری بود و باید روی او خطا می کردیم. برای براهیم در رئال آرزوی موفقیت می کنم.»

وینیسیوس: « او اینده بسیار خوبی پیش رو دارد. از زمانی که به رئال آمده، بازی به بازی بهتر شده است و در هر بازی شاهد پیشرفت او بوده ایم. بازی هایش را تماشا کرده ام و باید بگویم که هواداران رئال را عاشق خود خواهد کرد و در برنابئو به یک بت تبدیل می شود. او از آن جمله برزیلی هایی است که به راحتی قادر به دریبل هر بازیکنی است. معتقدم برای سال ها در رئال خواهد درخشید.»

هازارد در رئال: « ادن یک فوتبالیست فوق العاده خوب با سبک بازی تماشایی است. او در سطح بازی برای رئال است و می تواند به این تیم کمک زیادی کند.»

نیمار: « او را در پی اس جی شاد و خوشحال می بینم و بعید می دانم که فصل بعد به تیمی دیگر برود. البته از آنجایی که رئالی هستم، دوست دارم اگر قرار به جدایی اش از پی اس جی باشد، به رئال برود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجیم

      عه مثل اینکه همه جای دنیا ادمهای جاپلوس هستن ک جاپلوسی تیم سابق خوذشون میکنن ودراین زمینه محسن مسلمان وبادامکی وبنگر وصادقیان وسروش رفعیی وبقعه لنگی های سابق تنهانیستن عه سوشا باب اسفنجی ازقلم انداخته بودم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج