۸۲۳۸۴۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رئال مادرید، سرزن ترین تیم یک دهه گذشته لالیگا

هیچ تیمی در یک دهه اخیر لالیگا به اندازه رئال مادرید با ضربات سر به گل نرسیده است.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، رئال مادرید در مسابقه دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری بامداد جمعه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ژیرونا خواهد بود. نگاهی به سوابق دو تیم و بازیکنان آن نشان می‌دهد دیدن گلی با ضربه سر، یک اتفاق حتمی در این مسابقه است.

با به ثمر رساندن ۱۷۰ گل، هیچ تیم لالیگایی در یک دهه اخیر به اندازه رئال مادرید با ضربات سر به گل نرسیده و کهکشانی ها با نزدیک رتین تعقیب کنندگان خود در این زمینه، اتلتیک بیلبائو و اتلتیکومادرید (۱۱۳ گل) فاصله زیادی دارند.

این قدرت سرزنی بیش از هر فرد دیگری در کاپیتان کنونی کهکشانی ها، سرخیو راموس دیده می‌شود که به تنهایی ۲۵ گل از این تعداد را به ثمر رسانده است. بهترین آمار در بین همه بازیکنان رئال متعلق به کریس رونالدو، فوق ستاره پیشین این تیم است که ۵۲ گل با ضربات سر به ثمر رساند.

در دوران ۹ ساله حضور رونالدو در لالیگا هیچ بازیکنی به اندازه CR۷ نتوانست با ضربات سر گلزنی کند. بعد از او، آریتز آدوریز با زدن ۴۲ گل دوم است و فرناندو یورنته با ۳۴ گل در رده سوم حضور دارد. رتبه چهارم این فهرست نیز متعلق به یکی از بازیکنان رقیب امشب رئال مادرید، کریستین استوانی با ۲۷ گل است.

در نخستین تقابل ژیرونا و رئال مادرید در چارچوب رقابت های کوپا دل‌ری، ژیرونا برای نخستین حضور در نیمه نهایی رقابت ها تلاش خواهد کرد. اما اوزه بیو ساکریستان برای عبور دادن تیم خود از این مرحله، قهرمان ۱۹ دوره رقابت ها را در پیش خواهد داشت. استوانی اروگوئه ای نیز برای به ثمر رساندن ششمین گل خود در دوازدهمین بازی برابر رئال تلاش خواهد کرد.

مادرید از خطر بالقوه استوانی به خوبی آگاه است. استوانی در دو بازی برگزار شده این دو تیم در فصل ۱۸-۲۰۱۷ سه بار دروازه رئال را باز کرد و ۲ گل از این ۳ گل، با ضربات سر وارد دروازه کیلور ناواس شد. از مجموع ۳۳ گل استوانی برای ژیرونا، ۱۵ گل با ضربات سر به ثمر رسیده است. (۴۴.۱ درصد) این نشان دهنده تخصص استوانی در گلزنی با ضربات سر و امید ویژه اوزه بیو به گلزنی از این طریق است.

در سمت مقابل نیز راموس علیرغم آن که با ضربات سر دروازه ژیرونا را نگشوده، اما در جریان بازی رفت دو تیم در لالیگا، که با برتری ۴-۱ لوس بلانکوس خاتمه یافت، گل نخست تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. باید دید نبرد این دو متخصص سرزنی در دو تیم، چه نتیجه ای در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط هم سلطان راموس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج