اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۴۲۰۹
۲۸ نظر
۵۰۰۴
۲۸ نظر
۵۰۰۴
پ

۲۰ درصد افزایش حقوق کارکنان پلکانی نخواهد بود

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: مجلس تصمیمی برای پلکانی کردن افزایش ۲۰ درصد حقوق کارکنان در سال آینده نگرفته است.

خبرگزاری ایسنا: عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: مجلس تصمیمی برای پلکانی کردن افزایش ۲۰ درصد حقوق کارکنان در سال آینده نگرفته است.

محمد فیضی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: مباحث متعددی در زمینه افزایش حقوق کارکنان در کمیسیون تلفیق مطرح شده ولی نظر نهایی مجلس بعد از جمع‌بندی آرای متعدد در صحن مطرح خواهد شد تا نحوه افزایش حقوق کارکنان حداقل ۲۰ درصد اعمال شود.

وی در مورد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با کارکنان شاغل خاطرنشان کرد: دو سالی است که مجلس در این زمینه افزایشی را در نظر می‌گیرد که حقوق دو میلیون تومان ترمیم شود و امسال نیز تصمیم بر این است تا بخشی از ناهماهنگی‌ها جبران شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از توزیع قیر رایگان به ارزش ۶ هزار میلیارد تومان برای عمران و آبادانی روستاها خبر داد و گفت: قرار است در قالب اجرای طرح هادی و آسفالت راه‌های روستایی این میزان قیر که با افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته روبروست در اختیار استان‌ها قرار گیرد تا در مناطق روستایی به مصرف برسد.

فیضی در ادامه به مصوبه مجلس برای حل مشکل فرسودگی و کهنگی مدارس اشاره کرد و افزود: قرار است یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار از محل صندوق ارزی کشور به این حوزه اختصاص یابد تا برای همیشه با نوسازی مدارس فرسوده و همچنین تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد بتوان مشکلات و نارسائی‌ها را برطرف کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: بودجه عمرانی کشور در سال آینده هم‌چون سال‌جاری ۶۲ هزار میلیارد تومان تعیین شده و دولت نتوانسته بیش از این منابع را برای کارهای عمرانی در نظر بگیرد در حالی که براساس جدول شماره ۱۰ بودجه ۹۸ و از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای و عمرانی بودجه استان اردبیل در این حوزه یک رشد ۵۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

فیضی ادامه داد: این افزایش از ردیف ملی و ملی استانی شده لحاظ خواهد شد که امیدواریم با تخصیص به موقع پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی استان اردبیل به نتیجه برسد.

وی اظهار کرد: در دو سال اخیر با تزریق منابع اعتباری مناسب در حوزه راه‌ها انقلابی در این بخش رخ داده به طوری که رشد دو برابری اعتبار را در پروژه چهاربانده اردبیل - مشگین‌شهر و رشد ۶۴ درصدی را در بخش بهسازی جاده‌های استان شاهد هستیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در بودجه سال جاری محور اردبیل - سرچم و نمین - آستارا ردیف ملی گرفته و قرار است تا فیروزآباد محور چهاربانده اجرایی و عملیاتی شود.

فیضی رشد ۸۷ درصدی بودجه تعمیرات بیمارستانی را نیز یادآور شد و اظهار کرد: ما در حوزه آبرسانی با کمبود منابع اعتباری روبرو بودیم که در بودجه سال آینده رقم اعتباری ۷.۵ میلیارد تومانی در این حوزه به ۳۵ میلیارد تومان ارتقا یافته و در ایجاد تاسیسات فاضلاب ضمن بهره‌مندی از ردیف مستقل قرار است از محل شهرهای دارای تنش آب و فاضلاب نیز که ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار دارد سهم استان اردبیل تامین شود.

وی با قدردانی از رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر سابق راه و شهرسازی و مدیرعامل بانک ملی در تخصیص فاینانس داخلی برای راه آهن اردبیل - میانه بیان کرد: از محل بودجه سنواتی نیز برای راه آهن اردبیل ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه تزریق خواهد شد که جزو پروژه‌های اولویت‌دار ریلی کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پسرخاله

      چه عجب ، بالاخره دانشمندان اقتصادی فهمیدند که تورم برای همه یکسان بوده و آن بدبختی که حقوقش بیشتره ، عمر و زحمت بیشتری کشیده و نباید جریمه بشه .
      اگر واقعا قصد دارید با بی عدالتی شغلی و حقوقی مقابله کنید ، راهش فقط اینه که پسرخاله هاتونو که خیلی هم زیاد هستند ، مثل بقیه باهاشون رفتار کنید .
      پلکانی و غیره فیلم بازی کردن برای عوام هست .

    • معفر

      آقایان یک کم به فکر جوانان دهه شصتی باشین که همه بیکار هستند

    • بدون نام

      هر روز یه شعار جدید ولا خسته شدیم ازین وضع نمیدونیم باور کنیم یا نه!؟

    • بدون نام

      هر روز یه شعار جدید ولا خسته شدیم ازین وضع نمیدونیم باور کنیم یا نه!؟

    • Ramin

      شما که بالا نشستین و خودتون هم ذی نفع هستن براتون خوبه،،، نوش جانتون
      خدا در همین نزدیکیست

      پاسخ ها

      • بازنشسته بیجان

        اقای جیریانی معاون اول اقای کلیدساز میگفت سوریه رامسازیم منم میخام دراین امرخیرمشارکت کنم لذا۲۰درصدافزایش حقوق سال ۹۸ رابه ایشان واگذارمیکنم تابه این امرمهم اختصاص دهند

    • صادق

      افزایش حقوق برمبنای درصد کاملا غیرمنطقی وغیرعقلانی ست زیرا افرادی که حقوق پایین دارند،افزایش کمتری نسبت به افرادی که حقوقشان بالاست،شاملشان میشود.مثلا اگر قراربر افزایش ۲۰درصدی باشد،کارمندی که دریافتی ۳میلیون داردفقط ۶۰۰تومان وکارمندی که حقوق ۶ میلیون دارد،حدودیک میلیون ودویست یعنی دوبرابرکارمندقبلی به حقوقش اضافه میگردد!این روندعلاوه براینکه فاصله طبقاتی وتبعات ناخوشایندآنراخواهدداشت،موجب زیرسوال رفتن نظام پرداخت هماهنگ حقوق میگردد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عموجان . یک مبحثی در علوم رفتاری و سازمانی وجود داره به نام طبقه بندی مشاغل که مبتنی بر آن حقوق و پاداش افراد پرداخت میشه .
        طبق نظریه حضرتعالی بهتره به همه از جلو یک مبلغ ثابت بدهند تا حقوق افراد کاردان و افراد شارلاتان تفاوتی نداشته باشه .
        اینم یک نظریه است واسه خودش فقط باید ثبت علمی بشه .

    • بدون نام

      باز هم شروع کردن؟؟؟ آسانسوری افزایش بدین

    • بی نام

      بیست درصد حقوق دو میلیونی میشود حدود ۴۰۰۰۰۰هزارتومان وهمسازی هم خودش یه مبلغی دیگه ایی میباشد که روی حقوق باید بیاید ولی اینها توی همین ۴۰۰۰۰۰هزارتومان جای میدن وگول میزنند درست نیست این کار میکنند.

    • بدون نام

      لعنت و هزاران لعنت بر شماها مسئولان دزد و بی شرف که حق کارگران را در روز روشن میدزدید... هیچ گاه حلالتان نخواهم کرد اگر تمام بهشت رو به من بدند....‌. اگر مسلمان هستید که نیستید باید حقوقها ۸۰ درصد حداقل افزایش یابد نه ۲۰٪ .. اونهم با منت... لعنت بر شماها... امیدوارم بلای آسمانی برای مسئولین و ملت فهیییییییییییم تمامی نداشته باشه...

    • بدون نام

      بمیرید الهی ۲۰٪ میخواهید اضافه کنید باکلی منت چرانمیگید هزینه های زندگی چند برابرشده؟

    • بدون نام

      20درصد 2میلیون حقوق بازنشستگی میشود 400تومان که پول توجیبی یک ماه یک دانشجونیست پس برای معیشت و دیگر مشکلات خانواده4نفره این بازنشسته بایدچه گلی سرش بگیرد؟

    • علی

      شر متان باشد رب گوجه چهار هزار تومانی شده نوزده هزارتومان برای بیست درصد افزایش حقوق که شامل امسال هم نمیشه به سر ما منت می زارند پلکانی هست؟ نیست؟ هست.؟....

    • بدون نام

      خاک تو سر مسئولان با این حقوق ها

    • بدون نام

      حقوقها باید دو برابر بشه با این مخارج کمر شکن و حقوق ها ی کم

    • بدون نام

      مسئولان نجومی بگیر هر سال گند میزنند به حقوق کارمندان شاغل کم درامد.. چاپ کنید محض رضای خدا

    • بدون نام

      این افزایش برای همه یکسان باشد انصاف و عدالت نیست یکی که حقوقش یک میلیون است بیست درصدش مگر چقدر میشه با این کارتون هیچوقت فاصله طبقاتی پایین نمیاد

    • بدون نام

      این افزایش برای همه یکسان باشد انصاف و عدالت نیست یکی که حقوقش یک میلیون است بیست درصدش مگر چقدر میشه با این کارتون هیچوقت فاصله طبقاتی پایین نمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای حل این مشکل بحثی وجود دارد به نام « حداقل حقوق و دستمزد » که باید اصلاح شود . شما نگران فاصله طبقاتی نباش .

    • بدون نام

      وقتی اقای سعیدی گفتند من ۱۹ میلیون در بنیاد مستضعفان حقوق میگیرم بیست در صد افزایش ان ۳۸۰۰ هزارتومن میشه که دوبرابر کل حقوق من است کمی به حرفم دقت کنید

    • بدون نام

      اقایان نمایندگانی که باهزاذوعده ازمردم رای کسب کرده وبرصندلی نرم مجلس تکیه زدید انگار اگر خدا بخواهد چندنفرازشماامده اندبین مردم ومتوجه شده اند که گرانی برای کارمند وکارگر وبازنشسته وغیره برابرومساوی پس لطفا همانطورکه مبخواهید بیست درصدرا برای همه اعمال کنید لطفا عیدی ما بازنشسته های فراموش شده وکارمندان راهمسان وبه یک مقدار پرداخت وبین ماتفاوت قایل نشوید ماهمه به عیدی بالای دومیلیون احتیاج داریم

    • ۰۰۰۰۰

      مسئولین محترم
      بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی که حقوق کمتر از 800هزارتومان میگیرند را با حقوق سایر بازنشستگان همسازی کنید لطفا. بخدا این افراد درشرایط بد قرار گرفتند.

    • بدون نام

      باور نکنید

    • بدون نام

      هیچ باور نکنید مطمئن باشید افزایش حقوقتون با منت ۱۰ درصده حرف هم نمیتونید بزنید
      ساااااااکت
      الان میگن ۲۵ درصد تا ببینن مردم چی میگن سال بعد میگن فلان بهمان و مرکز امار تورم رو ۱۰ درصد اعلام کرده و پول نداریمو اینه

    • E.h

      اینکه آقایان میفرمایند افزایش پلکانی حقوق، وآن دسته از کارمندان که بالای سه میلیون دریافت میکنند باید کمتر افزایش داشته باشند يه نفر نیست به این عقل کل ها بگه که آقا اينا زحمت کشیدن درس خوندن مدرک ارايه دادن، یا اینکه بالای ۲۰ سال سابقه دارند اون هم در مناطق محروم که فاقد هر گونه امکانات رفاهی هستش، با اون کارمندی که در مرکز شهر خدمت میکنه ويا مدرک وسنوات خدمتش کمتری داره وکمتر اسه میلیون دریافت میکنه.،پس باید از جیب بنده ارتزاق بکنه، آخه کجای این عدالته، افزایش پلکانی حقوق، مترادف با پایمال کردن حقوق بسیاری از کارمندان زحمتکش،البته این مطالب شامل اون دسته از کارمندان که حقوق های آنچنانی ومیلیونی ميگيرن نميشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز ، آنهایی که میلیونی و نجومی می گیرند ، همون پسرخاله ها هستند . تمام این فیلمها هم برای اینه که پسرخاله ها نجومیشون را بگیرند و باقی ملت ساکت باشند و کیف کنند از اینکه بالادستیشون کمتر حقوقش اضافه شده .

    • بدون نام

      تمام مردم مجرد باشند تا حقوقشان برسد از دست ‌ ‌گرانی واین مسولین بی سواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج