۸۲۴۴۲۲
۲۲ نظر
۵۰۱۰
۲۲ نظر
۵۰۱۰
پ

ابتکار: مانع قاچاق دختران می‌شویم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بنابر آمار سازمان ملل که به تازگی اعلام شده، حدود ۷۰ درصد موارد قاچاق انسان در دنیا با زنان سروکار دارد.

خبرگزاری ایلنا: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بنابر آمار سازمان ملل که به تازگی اعلام شده، حدود ۷۰ درصد موارد قاچاق انسان در دنیا با زنان سروکار دارد.

معصومه ابتکار (معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده) درباره اخباری مبنی بر قاچاق دختران و بررسی‌های معاونت زنان در این زمینه گفت: در حال حاضر در مورد قاچاق دختران گزارش خاصی نداریم، اما خوشبختانه لایحه مبارزه با قاچاق انسان در کمیسیون لوایح دولت در حال بررسی است و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است. در این لایحه ابعاد مختلف قاچاق انسان بررسی خواهد شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: در این کمیسیون خیلی امیدواریم که لایحه مبارزه با قاچاق انسان مورد تایید قرار بگیرد و بعد به دولت و مجلس راه پیدا کند و موثر واقع شود.

ابتکار با اشاره به درصد آماری زنان و دخترانی که قاچاق می‌شوند، گفت: بنابر آمار سازمان ملل که به تازگی اعلام شده، حدود ۷۰ درصد موارد قاچاق انسان در دنیا با زنان سروکار دارد. از این رو مساله قاچاق انسان به ویژه قاچاق زنان و دختران اهمیت ویژه‌ای دارد. امیدواریم این لایحه هر چه زودتر تصویب شود و به موضوع قاچاق زنان و دختران کمک کند.

وی با اشاره به نقش اورژانس اجتماعی در زمینه قاچاق انسان و به ویژه قاچاق زنان و دختران گفت: یکی از مهمترین موضوعات در این زمینه، سازو کارهای مداخله‌گر و بازدارنده مثل اورژانس اجتماعی است و در این زمینه اورژانس اجتماعی بسیار مورد توجه ما بوده است. به عنوان معاونت امور زنان و خانواده به طور خاص از مراکز اورژانس اجتماعی در نقاط مختلف کشور بازدید داشته‌ایم. همچنین سعی کرده‌ایم از این سازوکار بسیار مهم مداخله در آسیب‌های اجتماعی که یکی از عوامل پیشگیری و بازدارنده برای قاچاق انسان است، حمایت کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با ابراز امیدواری نسبت به تصویب لایحه مبارزه با قاچاق انسان گفت: از طرفی لایحه مقابله با خشونت علیه زنان هم در تامین امنیت زنان در برابر خشونت و هم در برابر قاچاق زنان و دختران می‎تواند خیلی موثر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      کاش مانع ورود خودروهای خارجی هم می شدید!؟

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAA

        ما سر چهار راه ها دیدیم تمام گدا ها از بچه تا بزرگ تر ها ۹۰ درصد یا از پاکستان و کشور های دیگر هستن جلوی ورود آنها را بگیرید

    • پویا

      خانم ابتکار شما مانع قاچاق سوخت به کشور توسط شوهر خودت بشو...

    • بدون نام

      شما دولتیهای عزیز خودتان وخانواده تان سالم و در رفاه بدون نگرانی زندگی کنید سر بقه به گور از پشت میز هاتون بلند شین مانند مردم عادی در خیابان ودر بین جمعیت برید تازه می فهمید چه کردید ...

    • بدون نام

      فعلااز خودت بچه ات شوهرت شروع کن تا گندتون بالاتر نیامده پیش کش کارهایت

    • بهزاد

      تو همون پسر خودت را از آمریکا برگردون لازم نیست مانع قاچاق دختران بشوی

    • بدون نام

      شما جلوي بچه ات و نميتوني بگيري اونوقت ميخواي جلوي قاچاق و بگيري اونم بزرگترين قاچاقچي كه خود دولت و گمرك و بانك مركزي و صرافي هاش هست ...!!!

    • حمید

      نکن پسرت تو آمریکا بدون سر و همسر میمونه اون وقت

    • خلیلی قوشچی

      میشه بفرمایید این کار رو از کی شروع میکنید؟

    • بدون نام

      تو ديگه يواش يواش بايد جمع كني بري دوران بازنشستگي تو اون ويلاهاي كنار سواحل اقيانوس آرام كنار اقازاده ات سپري كنيد .....!!!!

    • بدون نام

      واقعا جاله قاچاق دختران دنیاه چی فکر می کنند درمورد ایران

    • بدون نام

      خانم ابتکار هر چه داریم از شما و هم فکران شما است .

    • بدون نام

      افریطه توخودت وشوهرت مافیای سوخت هستید حرف ازقاچاق میزنی؟

    • بدون نام

      پس تا حالا چه غلطی میکردید

    • بدون نام

      کی میتونه قاچاق انسان کنه مگر اینک از بالاییها باشه یا ب اونا وصل باشه ,,,از خدای خودتون خجالت بکشید و مردمو فریب ندین ، والله خیر الماکرین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عوام فریب ترین چندش ترین فردجهان

      • بدون نام

        عوام فریب ترین چندش ترین فردجهان

    • بدون نام

      کی میتونه قاچاق انسان کنه مگر اینک از بالاییها باشه یا ب اونا وصل باشه ,,,از خدای خودتون خجالت بکشید و مردمو فریب ندین ، والله خیر الماکرین

    • بدون نام

      تو نیشتو ببند

    • بدون نام

      از قاچاق دختران گزارش خاصی نداری؟عوض اینکه دنبال سیاسی کاری و لبخندهای مصنوعی باشی فقط کافیه با آقازاده هماهنگ کنی یک گزارش از کاباره های دبی و... برات آماده کنه.

    • بدون نام

      شما جلوی قاچاق گوسفند و نمیتونید بگیرید، میخوایید جلوی قاچاق دخترای بدبخت و بگیرید؟؟!

    • رحمان محمدی اصل

      در این شرایط سخت اقتصادی کارگران ایرانی حتی قادر نیستند اجارۀ خانۀ خود را پرداخت کنند؟ و متأسفانه وزیر کار بجای اینکه تمام تلاش خود را مصروف بهبود اوضاع معیشتی کارگران کند برای حذف شفافیت معاملات قیر و افزایش سود صادر کنندگان آن تلاش می کند تا مسیر دیگری برای رانت خواران بازگشایی کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج